اپل واچ اولترا

اپل در رویداد Far Out از محصولات جدید خود که شامل خانواده آیفون 14، ساعت هوشمند اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا رونمایی کرد. اپل واچ اولترا جدیدترین ساعت هوشمند اپل است که ویژگی های جذاب و جدیدی دارد. ساعت هوشمند Apple Watch Ultra در مقایسه با ساعت های هوشمند اپل که در گذشته تولید و عرضه شدند باتری قوی تری داشته و میزان شارژدهی این ساعت هوشمند به 36 ساعت رسیده است.

 

طراحی و نمایشگر اپل واچ اولترا

نمایشگر این ساعت هوشمند بزرگتر از سایر ساعت های هوشمند اپل بوده و واچ فیس های جدید Wayfinder این قابلیت را فراهم میکند تا قطب نما و سایر برنامه ها را در صفحه اصلی داشته باشید.

این ساعت هوشمند از نظر روشنایی نیز افزایش دو برابری را تجربه کرده و روشنایی آن به 2000 نیت می رسد.

 

 

اپل واچ اولترا دارای طراحی زیبا و خاص از جنس تیتانیوم بوده که مقاومت بسیار بالایی دارد. این ساعت هوشمند با سه بند جدید «آلپ» و «دنباله» و «اقیانوس» عرضه خواهد شد که هرکدام مناسب محیط و شرایط مختلف از جمله دوهای طولانی و سقوط‌های سخت و جریان‌های موج‌دار طراحی شده است.

 

مقاومت بالا اپل واچ اولترا

اپل واچ اولترا به عنوان جدیدترین ساعت اپل مقاومت بسیاربالایی در دماهایی بسیار پایین و همچنین دماهای بالا دارد. به گفته اپل این ساعت هوشمند در دمای بین  -۲۰ تا ۵۵ درجه سانتی‌گراد برخلاف دیگر ساعت های هوشمند بدون هیچ مشکلی کار می کند.

دکمه اکشن Apple Watch Ultra

اپل واچ اولترا در قسمت چپ بدنه ساعت دارای یک دکمه اکشن بوده که به شما کمک می کند از آن برای انجام هر عملی استفاده کنید. اپل واچ های نسل های گذشته فقط دو دکمه فیزیکی داشتند و اپل با اضافه کردن یک دکمه در سمت چپ بدنه این امکان را به کاربر می دهد تا از این دکمه به عنوان میانبر استفاده کند.

حالت شب Apple Watch Ultra

از ویژگی های جدید ساعت هوشمند Apple Watch Ultra حالت شب این ساعت است که به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به چشم کاربر طراحی شده است. حالت شب این ساعت هوشمند رابط کاربری را به رنگ قرمز تبدیل می کند.

 

 

 

 

GPS قدرتمند

GPS این ساعت هوشمند علاوه بر فرکانس L1 از فرکانس L5 نیز بهره برده که باعث می شود موقعیت مکانی کاربر فوق العاده دقیق عمل می کند.

آژیر اورژانسی Apple Watch Ultra

اپل قابلیت جدیدی در این ساعت هوشمند ایجاد کرده که با استفاده از نگه داشتن دکمه اکشن صدای آژیر بلندی از ساعت پخش می شود. این آژیر بلند به منظور جلب توجه افراد در صورت مجروح شدن و یا نیاز داشتن به کمک اضطراری استفاده می شود. به گفته اپل این آژیر بلند در فاصله 180 متری نیز شنیده می شود.

 

 

طراحی جدید قطب نما و امکان علامت گذاری و مشاهده مسیر

اپل واچ اولترا از ظاهر جدید قطب نمای دیجیتالی نیز پشتیبانی می کند و کاربران می توانند علاوه بر ظاهر آنالوگ از قطب نمای دیجیتالی استفاده کرده و اطلاعات مورد نیاز را استخراج کنند. برنامه جدید قطب نما به شما این امکان را داده تا با استفاده از دکمه اکشن موقعیت مکانی خود را ثبت کرده و همچنین مسیری که کاربر طی کرده نیز ثبت می‌شود تا در صورت گم شدن، کاربر از همان مسیر به نقطه اولیه بازگردد.

 

 

امکانات جدید اپل واچ اولترا برای غواصی

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra قابلیت مقاومت تا عمق 40 متری را دارد. غواصان با بهره‌گیری از اپ Depth، هنگام غواصی می‌توانند به زمان و عمق و دمای آب دسترسی پیدا کنند.

قیمت و تاریخ عرضه اپل واچ اولترا

ساعت هوشمند Apple Watch Ultra با قیمت ۷۹۹ دلار از تاریخ ۱ مهر در بازار جهانی عرضه خواهد شد.