بازدید از کاپ جام جهانی 2022 در تهران

با فرا رسیدن مسابقات جام جهانی 2022 که در قطر برگزار خواهد شد کاپ جام جهانی 2022 قطر با پیمودن مسیری طولانی از کشورهایی که تیم آنها در این مسابقات حضور دارد گذر کرده و در این کشورها به نمایش گذاشته می‌شود. طبق گزارش ایسنا ،قطر قصد برگزاری طور 5 روزه برای نمایش عمومی کاپ جام جهانی 2022 در کشور میزبان و پس از آن شرکت کوکاکولا تور جهانی خود را برای نمایش عمومی کاپ آغاز خواهد کرد.

فیفا اعلام کرده،کاپ جام جهانی قرار است در 51 کشور دنیا به نمایش گذاشته شود که 32 کشور از بین این 51 کشور ،کشورهای حاضر در جام جهانی هستند. این اتفاق که کاپ جام جهانی در بین کشور های مختلف به نمایش گذاشته شود در سه دوره گذشته جام جهانی یعنی سال های 2010-2014-2018 نیز انجام شده است که تا کنون این کاپ به ایران نیامده است.

کاکا و ایکر کاسیاس عضو تیم‌های ملی برزیل و اسپانیا قهرمانان جام جهانی سال های 2002 و 2010 هستند که سفیران کوکاکولا برای نمایش کاپ جام جهانی در نقاط مختلف دنیا هستند.

بازدید از کاپ جام جهانی 2022 در تهران

کاپ جام جهانی سفر خود را از ورزشگاه کوکاکولا دبی آغاز کرده است و بعد از حضور در 51 کشور به قطر باز خواهد گشت .

کاپ جام جهانی قطر چه زمانی به ایران می‌رسد؟

با اعلام فیفا کاپ جام جهانی قطر در دهم شهریور ماه 1401 به ایران وارد شده و به معرض نمایش قرار می‌گیرد. ایران از نخستین کشور های میزبان کاپ جام جهانی فوتبال خواهد بود. فدراسیون فوتبال اعلام کرده که طی مکاتبات انجام شده در تاریخ دهم شهریور ماه کاپ جام جهانی وارد تهران خواهد شد که در پی این اتفاق ارزشمند فدراسیون فوتبال وعده مراسم ویژه و جذابی را داده است .چهارشنبه 5مرداد نخستین نشست هماهنگی دپارتمان های مرتبط با برگزاری این رویداد با حضور حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون برگزار شده است .کاپ جام جهانی بعد از ورود به کشور ایران از فرودگاه پایتخت راهی برج میلاد که نماد تهران است میشود .