اپل در مراسم Far Out از ساعت های هوشمند اپل واچ اولترا، اپل واچ سری 8 و اپل واچ SE 2 و همچنین گوشی های آیفون 14 رونمایی کرد.

قیمت اپل واچ se 2

طراحی و صفحه نمایش اپل واچ SE 2

طراحی اپل واچ SE جدید

اپل واچSE جدید دارای صفحه نمایشی بزرگتر بوده و صفحه نمایش این ساعت نسبت به مدل های قبلی 30 درصد برگتر شده است. صفحه نمایش این گوشی از نوع رتینا OLED می باشد. اپل واچSE 2 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و سفید با بدنه پشتی همرنگ بند عرضه خواهد شد.

مشخصات فنی و قابلیت های اپل واچ SE جدید

مشخصات اپل واچ SE جدید

اپل واچSE 2 با بهره گیری از تراشه S8 در مقایسه با ساعت اپل واچSE از نظر سرعت 20 درصد افزایش داشته است. این ساعت هوشمند جدید اپل از اپلیکیشن ECG پشتیانی کرده و همچنین قابلیت اندازه گیری اکسیژن خون را نیز دارد.

از ویژگی های ساعت اپل واچSE 2 می توان به قابلیت تشخیص تصادف یا همان Crash Detection اشاره کرد که در ساعت های سری 8 اپل نیز وجود دارد. این قابلیت با بهره گیری از حسگرهای حرکتی جدید پدید آمده و در صورت بروز تصادف آیفون‌ها و اپل واچ‌های جدید بعد از ۱۰ ثانیه، به صورت خودکار به مخاطبین ضروری پیامی همراه با موقعیت مکانی دقیق ارسال کرده و از آنها بخواهند با مراکز اضطراری تماس بگیرند.

اپل واچ SE جدید دارای حسگر ضربان قلب اپتیکال، تشخیص سقوط فرد، تماس اورژانسی و مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متر نام برد.

قیمت و تاریخ عرضه Apple Watch SE 2

قیمت اپل واچ SE جدید

ساعت هوشمند جدید اپل برای مدل پایه (GPS) با قیمت  ۲۴۹ دلارو همچنین مدل سیم کارتی (GPS + Cellular) با قیمت ۲۹۹ دلار در تاریخ 25 شهریور ماه عرضه خواهد شد.