بهترین ساعت هوشمند شیائومی چیست؟

برند شیائومی یک برند نام آشناست که در زمینه‌های مختلفی فعالیت دارد و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید می‌کند که ساعت هوشمند شیائومی یکی از بهترین محصولات آن به حساب می‌آید. این برند این محصول خود را با کیفیت‌های بالا و طرح‌ها و مدل‌های مختلفی تولید می‌کند که انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی برای هر سلیقه‌ای را متفاوت می‌کند.

اگر قصد خرید یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار را دارید، حتما این مطلب را تا پایان همراهی کنید زیرا در بردارنده اطلاعات مفیدی در خصوص بهترین ساعت هوشمند شیائومی می‌باشد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی ۲۰۲۱

بهترین ساعت هوشمند شیائومی ۲۰۲۱ساعت و دستبند هوشمند امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد زیرا در کنار زیبایی، امکانات مختلف دیگری را در اختیار افراد قرار می‌دهد. ساعت‌های هوشمند شیائومی در کنار کیفیت بسیار بالایی که دارند، از قیمت مناسبی برخوردار هستند.
این برند از محصولات مختلف خود در سال ۲۰۲۱ رونمایی کرده است که در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها پرداخته ایم:

Mi band 6

Mi band 6

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در بین برندهای معتبر، Mi band 6 می‌باشد که از نظر ظاهر و باتری بسیار موفق عمل کرده است. این ساعت هوشمند پرطرفدار دارای صفحه نمایش ۳۲۶ppi می‌باشد.

می‌بند ۶ شیائومی استفاده از باتری پر قدرت با فناوری خاص را داراست که دوام و طول عمر باتری آن به ۱۴ روز می‌انجامد.

این محصول توانایی اندازه گیری و سنجش اکسیژن خون را داراست که سبب محبوبیت بیشتر آن نیز شده است. از طرفی نداشتن میکروفن و همچنین‌عدم نصب رجیستری و نصب سیم کارت از ایراداتی است که به این ساعت وارد شده است.

AMAZFIT VERGE

برای آنکه یک ساعت هوشمند شیائومی در لیست بهترین‌ها قرار بگیرد، باید ویژگی‌هایی خاص را برای آن در نظر گرفت. ساعت هوشمند آمازفیت verge یکی از بهترین‌های برند شیائومی است که نمایشگر آن آمولد می‌باشد که اندازه آن ۴۳ میلی متر است.

از نظر باتری این ساعت نیز بسیار موفق عمل کرده است که در مد هوشمند پنج روز و در مد اصلی آن تا سی و چهار روز دوام می‌آورد که می‌توان گفت، یک باتری با عملکرد فوق العاده است.

با در دست داشتن ساعت هوشمند شیائومی آمازفیت verge، امکان مشاهده کالری سوزی، میزان مسافت طی شده و… وجود دارد که اطلاعات دقیق‌تری در خصوص فعالیت‌های ورزشی شما را برای تناسب اندام در اختیارتان قرار می‌دهد. امکاناتی چون ذخیره موسیقی و داشتن دستیار صوتی این ساعت هوشمند را پرفروش کرده است.

AMZFIT STRATOS 3

افرادی که به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنند، حتما به ساعت هوشمند AMZFIT STRATOS 3 شیائومی نیاز پیدا خواهند کرد. این مدل از ساعت هوشمند دارای بزرگترین قاب در بین مدل‌های برند شیائومی است که حالت‌های مختلفی همچون زمان ریکاوری، تمرینات، بررسی تناسب اندام و… در آن طراحی شده است.
امکاناتی همچون ذخیره کردن آهنگ، بهره مندی از بلوتوث، پشتیبانی از وای فای و… در این مدل از ساعت دیده می‌شود. در مقابل داشتن وزن زیاد و همچنین نداشتن میکروفن از ایرادات وارده به این نوع ساعت است.

AMZFIT GTS WATCH

یکی دیگر از مدل‌های ساعت هوشمند برند شیائومی آمازفیت GTS می‌باشد که از لحاظ کیفیت و قیمت بسیار مناسب است. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش آمولد است که تصویر آن 341ppi با کیفیت وضوح بسیار بالاست.
صفحه نمایش این ساعت هوشمند به صورت مربعی طراحی شده است که ضد آب است. باتری ساعت هوشمند GTS بسیار قوی است و تا ۴۶ روز اگر در حالت بیسیک قرار بگیرد، دوام می‌آورد. در کنار این باتری قدرتمند امکاناتی همچون سنسور سرعت، بررسی کالری و… را برای ورزش‌های مختلفی همچون شنا، وزنه برداری، کوه نوردی، دوچرخه سواری، اسکی و… دارا می‌باشد.

AMAZFIT BIP S

ساعت هوشمند آمازفیت بیپ اس یکی دیگر از بهترین ساعت‌های برند شیائومی است که ضد اب است. صفحه نمایش این ساعت هوشمند ۱.۲۸ اینچ می‌باشد که کیفیت آن در مقابل نور خورشید، مشاهده اعداد را به راحتی امکان‌پذیر می‌کند. رزولوشن تصویر ۱۷۶*۱۷۶ است. این ساعت قابلیت پخش موزیک را دارد و در ساخت آن تکنولوژی Huami استفاده شده است. این ساعت با قدرت و عملکرد بسیار بالایی ضربان قلب را اندازه گیری می‌کند. همچنین از بلوتوث ۵، پخش موزیک، بررسی حرکات در هنگام شنا و… را فراهم آورده است.

باتری ساعت هوشمند AMAZFIT BIP S که ۲۰۰ میلی آمپری است، اگر آن را شارژ کنید تا چهل روز دوام خواهد آورد و ابن امر به واسطه استفاده از تراشه سوئیچینگ کم مصرف، بازده دستگاه را بالا برده و مصرف باتری را کاهش می‌دهد.

AMAZFIT X

مدل‌های مختلف ساعت هوشمند شیائومی دارای امکانات مختلفی است که خرید را برای هر سلیقه‌ای آسان می‌کند. ساعت آمازفیت ایکس شیائومی دارای یک صفحه خمیده است که در دو رنگ طلایی و مشکی به بازار عرضه می‌شود.

صفحه نمایش ابن ساعت ۲.۷ اینچ است که رزولوشن آن ۲۰۶*۶۴۰ می‌باشد.

طراحی ساعت به گونه‌ای صورت گرفته است که سطح اکسیژن خون را می‌سنجد و از سنسورهای دیگر برای سنجش تمام عملکرد فرد استفاده شده است و حتی قادر به سنجیدن میزان استرس نیز می‌باشد.

این ساعت هوشمند در برابر آب مقاوم است و خیالتان راحت باشد که تا عمق پنجاه متری آب، ساعت هوشمند شما بدون ایراد کار خواهد کرد.

باتری ساعت هوشمند شیائومی یک باتری با قدرت ۲۰۵ میلی آمپری است که نیاز کاربران را تا هفت روز برطرف خواهد کرد.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

بهترین ساعت هوشمند شیائومی زنانه

ساعت‌های هوشمند شیائومی زیبایی خود را دارند و ظرافت در طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که در هر دستی زیبا به نظر می‌رسند. مدل‌های مختلفی از ساعت‌های شیائومی عرضه می‌شود که تنوع رنگ آن‌ها برای خانم‌ها بسیار زیبا است.

یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند برای خانم ها، ساعت می‌واچ است که دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچ است. این ساعت ضربان قلب را دقیق نشان می‌دهد و سلامت بدن را با پارامترهای مختلف می‌سنجد. باتری ابن ساعت پس از شارژ شدن تا ۲۰ روز دوام می‌آورد.

دیگر مدل‌های ساعت هوشمند شیائومی نیز برای خانم‌ها قابل استفاده هستند و نمی‌توان مدل‌های آن را به جنس خاصی محدود کرد. تمام مدل‌های اسپرت ساعت هوشمند، برای خانم‌ها قابل استفاده هستند.

تمایز اسمارت واچ شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر

تمایز اسمارت واچ شیائومی در مقایسه با برندهای دیگر

برند شیائومی بسیار معتبر و نام آشناست که در زمان خرید وسایل متعددی نام این برند را خواهید شنید. این برند در تولید ساعت‌های هوشمند یا اسمارت واچ‌ها سنگ تمام گذاشته است و مدل‌های مختلفی از آن را به بازار عرضه کرده است.

برند شیائومی در کنار برندهای دیگر چون اپل، سامسونگ و… قرار می‌گیرد که تفاوت‌های زیادی در صفحه نمایش، باتری، امکانات و… با یکدیگر دارند که باید در زمان خرید مدل‌ها را تک به تک با یکدیگر مقایسه کرد، اما در ادامه به مهم‌ترین وجه تمایز بین ساعت‌های هوشمند این برند با دیگر برندها پرداخته ایم.

قیمت مناسب ساعت هوشمند شیائومی

قیمت مناسب ساعت هوشمند شیائومی

شما در زمان خرید گوشی شیائومی با کیفیت و قابلیت‌های بالا متوجه قیمت ارزان گوشی‌های شیائومی نسبت به برندهای دیگر خواهید شد. این قیمت مناسب در بین ساعت‌های هوشمند شیائومی نیز دیده می‌شود.

برند اپل سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد، اما محصولات آن بسیار گران قیمت هستند. این در حالی است که برند شیائومی با یک قیمت ارزان، ساعت هوشمند با امکانات بسیار بالا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد و با یک قیمت مناسب، امکان خرید ساعت هوشمند را برای شما فراهم می‌آورد.

پس به طور کلی می‌توان مهم‌ترین وجه تمایز ساعت‌های هوشمند شیائومی با برندهای دیگر، ارزان قیمت بودن آن در مقابل امکانات متعدد است.

ساعت‌های هوشمند در کنار کارایی و عملکردی که دارند، زیبایی خاصی را همراه خود دارند که خرید آن را برای بسیاری از افراد ضروری می‌کند. برای خرید ساعت هوشمند شیائومی می‌توانید یک فروشگاه معتبر که تنوع مدل و قیمت‌های آن زیاد است، انتخاب کنید که البته باید ضمانت اصل بودن کالا را نیز انجام دهد.

مراجعه به فروشگاه اینترنتی که کاملا قانونی و معتبر است، یک راه ساده است که علاوه بر ارائه مدل‌های مختلف ساعت هوشمند شیائومی، قیمت‌های مناسب‌تری را برای محصولات تعیین می‌کنند پس برای صرفه جویی در زمان و هزینه خود، این محصول را به صورت آنلاین خریداری کنید.

کلام پایانی

ساعت‌های هوشمند توسط برندهای مختلفی تولید می‌شود که شیائومی یکی از نام آشناترین آن هاست و به دلیل رقابتی که برندهای دیگر دارد، قیمت بسیار مناسب و ارزانی را برای محصولات خود تعیین می‌کند.

انتخاب بهترین ساعت هوشمند شیائومی در بین مدل‌های مختلف آن بستگی به نظر و سلیقه شما دارد تا با توجه به امکانات یکی را از میان آن‌ها انتخاب کنید. در این مقاله به معرفی برخی از ساعت‌های هوشمند شیائومی ۲۰۲۱ پرداختیم که امیدواریم اطلاعات آن برای شما مفید واقع شده باشد.