بهترین گوشی‌های شیائومی

شیائومی را انتخاب کنید.

اگرچه شیائومی به اندازۀ برندهای سامسونگ و اپل شناخته شده نیست، اما با قیمت مناسب خود به‌خوبی توانسته در بازار گوشی‌های هوشمند رقابت و طرفداران خود را پیدا کند. شیائومی از نظر کیفیت ساخت و دوربین‌هایش در ردۀ بهترین گوشی‌ها قرار گرفته است.

 

شیائومی طیف گسترده ای از محصولات را به ما ارائه میدهد که بالاخره میتواند ما را راضی به خرید کند.اما نکاتی در هنگام خرید گوشی ها وجود دارد که باید برای خرید به آن توجه کنیم.

مورد اول میزان بودجه ی شماست، شیائومی برای تمامی بودجه ها از ارزان قیمت تا گران قییمت گوشی های مختلفی ارائه میدهد پس نگران این مورد نباشید.

مورد دوم مشخصات فنی گوشی مورد نظر است، برای مثال گوشی مورد نظر را برای بازی میخواهید یا عکاسی و یا فیلم دیدن

مورد سوم که شاید برای شما تعجب آور باشد میزان مقاومت گوشی در برابر رطوبت است. اگر شهر زندگیتان یا محل کارتان مرطوب باشد این مورد را باید مورد توجه قرار دهید تا عمر گوشی خودتان را بالاتر ببرید.

موارد دیگری مانند پشتیبانی از 5G  یا NFC و غیره هم مورد توجه است.

در مقاله ی زیر، یک راهنمای جامع برای خرید گوشی های شیائومی را آماده کردیم.

 

بهترین گوشی های شیائومی در 2023 

 

اولین موردی که به ذهنمان میرسد این است که در حال حاضر کدام گوشی ها پرچمدار اصلی شیائومی هستند؟کدام موارد حرف اول را در بین گوشی های شیائومی میزنند؟

Xiaomi 13

شیائومی اخرین مدل خود را با پردازنده ی بسیار قوی هم رده پردازنده ی سری s23 شیائومی ارائه داده که با تنوعی که در انتخاب رم (8و12) به شما ارائه میدهد.طراحی زیبا و رنگ های زنده ای که در این مدل گوشی استفاده شده و شباهت عجیب این گوشی به آیفون ، باعث شده که یک گوشی با ظاهری جذاب را به شما ارائه بدهد.

 

 

 

 

Xiaomi 12 pro

بهترین دستگاه همه کاره ی شیائومی در مقابل شماست. با ارائه  صفحه نمایش 6.7 اینچی فوق العاده و شارژ فوق سریع 120 واتی ،پوششی شیک و سه دوربین عالی و در نهایت یک پردازنده فوق قوی یک گوشی همه کاره ساخته اما تنها ایرادی که بر این گوشی وارد میشه کم بودن زوم دوربین و مشخص نبودن میزان مقاومت در برابر رطوبت این گوشی است اما در نهایت یک گوشی همه کاره به حساب میاید.

 

Xiaomi 12

 

بهترین گوشی شیائومی در سال 2022 بوده که همچنان در رده ی بهترین ها قرار میگیرد. به واسطه سایز گوشی، بسیار خوش دست و سبک است. این گوشی موبایل مشخصه های خوبی را به شما ارائه میدهد ، دوربین 50 مگا پیکسلی ، پردازنده ی قدرتمند ،شارژ نسبتا سریع  و عمر باطری عالی تمامی مشخصاتیست که در پرچمدار 2022 شیائومی قابل مشاهده است. انتظار کارآیی 12pro را نداشته باشد اما در بین هم قیمت های خود مناسب ترین است.

 

Xiaomi black shark 5 pro

عملکرد فوق العاده ای که نسبت به قیمتش به شما ارائه میدهد او را در این لیست متمایز میکند. اسنپ دراگون نسل یک و رام 12 به شما ترکیب مناسبی برای استفاده گیمینگ میدهد.ایرادی که بر این گوشی وارد است باطری نسبتا ضعیف نسبت به هم رده های خودش است و همچنین گاهی زودتر از حد انتظار داغ میکند.اما در مجموع مناسب برای گیمینگ است.

 

Xiaomi redmi note 11 pro 5G

ارزان قیمت ترین گوشی در لیست بهترین های شیائومی با صفحه ی AMOLED FULL HD +  و 120 هرتز با روکش گوریلا گلس 5 صفحه نمایشی بسیار زیبا و جذاب ساخته که در کنار بلندگو استریو تجربه خوبی برای فیلم دیدن را به شما ارائه میدهد.

 

 

 

بهترین گوشی‌های شیائومی اقتصادی

Xiaomi Redmi 9AT و Xiaomi Redmi 9A 32 GB

سوال این است که آیا می‌شود بهترین گوشی‌های شیائومی را در ردیف ارزان‌ترین‌ها پیدا کرد؟ با بررسی اجمالی این دو گوشی شیائومی به پاسخ این سوال خواهید رسید.

Xiaomi Redmi 9AT

Xiaomi Redmi 9AT

ردمی 9AT یک گوشی شیائومی سطح ابتدایی است اما کاملاً قادر است اصول اولیه را به خوبی انجام دهد. Redmi 9AT سریع‌ترین گوشی نیست، اما با توجه به قیمتش، از بهترین گوشی‌های شیائومی در این رده است. اگر به‌دنبال اقتصادی‌ترین گوشی شیائومی هستید، ردمی 9AT بهترین انتخاب است.

گوشی Xiaomi Redmi 9AT از خیلی جهات شبیه Redmi 9A اما با یک میکروفون اضافه، دیگر نویز ندارد و کیفیت صدای آن بهتر است.

اینکه خرید یک گوشیِ پایه با تراشۀ  Helio G25 مدیاتک، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارزشمند است یا خیر، در بررسی ما مشخص خواهد شد.

پشت گوشی ردمی 9AT غالباً از پلاستیک ساخته شده که ساختار محکمی دارد اما به نظر خیلی باکیفیت نمی‌آید. حاشیۀ مشکی که دور نمایشگر 6.53 اینچی کشیده شده، برای این قیمت رضایت‌بخش است. نسبت صفحه نمایش به بدنه گوشی شیائومی 81 درصد است که برای یک گوشی هوشمند کم‌هزینه بد نیست. شیائومیRedmi 9AT دارای اسلات کارت microSD، عملکرد دو سیم‌کارت و جک 3.5 میلی‌متری صدا است. حافظۀ داخلی 32 گیگابایت است، اما پس از محاسبۀ فضایی که سیستم‌عامل اشغال می‌کند، 23 گیگابایت برای کاربر می‌ماند. باتری 5000 میلی آمپری این گوشی هوشمند اقتصادی از طریق یک پورت micro USB شارژ می‌شود که حداکثر سرعت آن 10 وات است و برای شارژ کامل باید سه ساعت صبر کنید. اما شارژ را مدت زمان زیادی نگه می‌دارد.

کیفیت تماس در گوشی Xiaomi Redmi 9AT به لطف میکروفون‌های تعبیه‌شده در گوشی بدون مشکل بوده، هم‌چنین تماس تصویری با اسکایپ از طریق دوربین سلفی، با کیفیت قابل قبولی برقرار می‌شود.

دوربین سلفی شیائومی ردمی 9AT در شکاف نمایشگر گوشی پنهان شده و رزولوشن 5 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد. دوربین سلفی برای عکس‌های سریع مناسب است و کیفیت خوبی دارد. رنگ‌ها واقعی هستند و وضوح خوبی به نسبت قیمت پایین گوشی دارد.

بااینکه دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی آن در نور روز وضوح خوبی ندارد، باز هم برای یک گوشی اقتصادی کافی است. هم‌چنین در نور کم مشکل وضوح عکس تشدید می‌شود. جالب است که هم با دوربین سلفی و هم با لنز پشت می‌توان ویدیوها را با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کرد.

هشدار برای گیمرها که عملکرد گوشی Redmi 9AT برای بازی خوب نیست و جزو بهترین گوشی‌های شیائومی برای بازی محسوب نمی‌شود. اما نکتۀ مثبت ردمی 9AT این است که هیچوقت داغ نمی‌کند.

بخرید اگر…

ظرفیت باتری بالا می‌خواهید.

می‌خواهید دوربین گوشی‌تان HDR را پشتیبانی کند.

بودجۀ کم و انتظارات بالایی دارید.

نخرید اگر…

نرخ به روز رسانی بالایی برای نمایشگر مدنظر دارید.

محافظ گوریلا گلس را به پلاستیک ترجیح می‌دهید.

نمی‌خواهید شارژر گوشی را جداگانه خریداری کنید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی redmi 9AT کلیک کنید.

 Xiaomi Redmi 9A 32 GB

 Xiaomi Redmi 9A 32 GB

تقریباً هیچ گزینه‌ای ارزان‌تر از شیائومی Redmi 9A هنگام خرید گوشی هوشمند پیدا نمی‌کنید که در ردۀ بهترین گوشی‌های شیائومی قرار بگیرد. شیائومی برای پایین نگه داشتن redmi 9A چند ویژگی را از قلم انداخته است. از دوربین سه‌گانۀ شیائومی در ردمی 9A خبری نیست و فقط یک دوربین تک وجود دارد. همچنین باید نداشتن تکنولوژی NFC را تحمل کنید.

علاوه بر این، شیائومی از پردازنده نسبتا ضعیف مدیاتک، Helio G25 جدید و رم 2 گیگابایت استفاده می‌کند. از سوی دیگر، باتری دارای ظرفیت 5000 میلی آمپری در ترکیب با صفحه نمایش 6.53 اینچی IPS که تنها وضوح 720p را ارائه می دهد، عمر باتری طولانی را امکان‌پذیر می‌کند.

بیشترِ مشخصات گوشی Redmi 9A با گوشی Redmi 9AT برابر است.

از تفاوت های این دو می‌توان به حافظۀ داخلی آن اشاره کرد. در Redmi 9AT تنها حافظۀ 32 گیگابایت مطابق با 2 گیگابایت رم وجود دارد اما در گوشی ردمی 9A حافظۀ 64 و 128 با رم 3، 4 و 6 گیگابایت موجود است.

بخرید اگر…

به اسلات کارت micro SD اختصاصی اهمیت می‌دهید.

قابلیت Face Unlock را برای دسترسی ایمن می‌خواهید.

تجربه‌ای خوب برای بازی یا مولتی تسکینگ می‌خواهید.

نخرید اگر…

ملزم به داشتن حسگر اثر انگشت هستید.

گوشی ضدآب می‌خواهید.

مایل به داشتن قابلیت شارژ معکوس یا بیسیم هستید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی Redmi 9A کلیک کنید.

بهترین گوشی‌های شیائومی در میان‌رده‌های اقتصادی

اگر بودجۀ کافی برای خرید یک گوشی هوشمند باکیفیت را دارید اما به‌قدری نیست که تمام گوشی‌های میان‌رده را پوشش دهد، ما در اینجا بهترین گوشی‌های شیائومی میان‌رده با قیمت مناسب را به شما معرفی می‌کنیم.

شیائومی Redmi note 9 pro ؛ میان‌ردۀ ارزان

شیائومی Redmi note 9 pro ؛ میان‌ردۀ ارزان

ردمی نوت 9 پرو روی قیمت مناسب تمرکز کرده است. درحالی‌که رقابت بین قیمت و قابلیت‌ها برقرار است، ردمی note 9 pro به فرمول خود برای ارائۀ کیفیت مطلوب و ظاهر خوب با قیمتی مناسب برای کاربران، پایبند است. اهمیت سری نوت شیائومی غیر قابل چشم‌پوشی است. سری note توانست جهش بزرگی کند و بهترین گوشی‌های شیائومی را به بازار عرضه کند. Redmi note 9 pro سال 2020 به بازار آمد؛ با طراحی جدید و طول عمر باتری به مدت یک شبانه‌روز.

باتری 5.020 میلی‌آمپری پیشرفت خوبی داشته، اما شارژ کردن آن زمان‌بر است. با وجود تراشۀ معمولی ردمی نوت 9 پرو یعنی چیپست 720G، کارآیی خوبی در برابر بازی‌های سنگین نشان می‌دهد.

مهم‌ترین ویژگی بارز و متفاوت طراحی مربوط به پشت گوشی است که از گوریلا گلس 5 استفاده شده است که مثل آینه است اما مشکل ماندن جای انگشت روی آن وجود دارد. اگر نمی‌خواهید دائم در حال پاک کردن آن باشید، از قاب استفاده کنید.

ماژول دوربین در وسطِ پشت note 9 pro است. به جای آنکه دوربین‌ها عمودی زیر هم قرار بگیرند، در یک مستطیل نزدیک به‌هم قرار گرفته‌اند و فلش زیر آنها جای دارد. حسگر اثر انگشت این بار در ردمی Note 9 Pro در لبۀ سمت راست گوشی قرار گرفته که درواقع همان دکمۀ پاور است و بسیار سریع عمل می‌کند. صفحه نمایشگر با اندازۀ 6.67 اینچ رزولوشن +FULL HD را پشتیبانی می‌کند.

به طور کلی، Redmi Note 9 Pro از نظر زیبایی یک قدم محافظه کارانه، اما خوشایند رو به جلو است. البته وزن گوشی کمی زیاد است. با وزن 209 گرم، نوت 9 پرو بای مدت طولانی در دست بودن کمی دشوار است.

درجه‌ای از مقاومت در برابر پاشیدن آب روی گوشی را دارد اما ضدآب نیست.

شما دو گزینه برای انتخاب رم دارید؛ رم 4 گیگ با حافظۀ 64 گیگ و رم 6 گیگ با حافظۀ 128. پیشنهاد ما برای گیمرها این است که رم 4 گیگ را انتخاب نکنند؛ همینطور انتخاب خوبی نیست اگر می‌خواهید تا مدت زیادی با Redmi Note 9 Pro سر کنید.

در آخر به دوربین 9 PRO می‌رسیم. دوربین چهارگانه شامل لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل، لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسل، لنز ماکرو 5 مگاپیکسل و لنز اصلی 48 مگاپیکسل است.

بخرید اگر…

طراحی چشم‌نواز برایتان اهمیت دارد.

عملکرد خوب گوشی از معیارهایتان است.

به باتری بادوام نیاز دارید.

نخرید اگر…

تصاویر کم‌نور ناامیدتان می‌کند.

نرخ به روزرسانی پایینِ نمایشگر آزارتان می‌دهد.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro کلیک کنید.

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G ؛ میان ردۀ اقتصادی

شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus 5G ؛ میان ردۀ اقتصادی

شیائومی از Redmi Note 11 Pro Plus برای به نمایش گذاشتن فناوری‌هایی استفاده می‌کند که قبلاً در گوشی‌های پرچم‌دار دیده‌ایم، برخی از این فناوری را هرگز در گوشی‌هایی به این ارزانی ندیده‌ایم.

یک خصیصۀ پرچم‌دار که در شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس، به‌عنوان گوشی اقتصادی/میان‌رده وجود دارد، سرعت شارژ 120 واتی آن است که در Xiaomi 12 Pro  و  Mi 11T Pro نیز دیده می‌شود؛ اما نه این‌قدر مقرون به صرفه.

شیائومی ردمی نوت  11Pro Plus در 15 دقیقه شارژ می‌شود و شارژ کردن گوشی در طول شب به تاریخ می‌پیوندد. آپدیت دیگری که شیائومی ردمی نوت 11 پرو پلاس را نسبت به دیگر مدل‌های ردمی نوت 11 برتری می‌بخشد، تراشۀ بهتری است که در Note 11 Pro Plus استفاده شده است. تراشۀ  Dimensity 920 که قدرت بیشتر و هوش مصنوعی باهوش‌تری را به نسبتِ سیلیکونِ مورداستفاده در Note 11 و Note 11 Pro فراهم می‌کند.

به جز این موارد شیائومی Note 11 Pro Plus شباهت زیادی به Note 11 Pro دارد؛ یک نمایشگر 6.67 اینچی Full HD با سه دوربین که دوربین اصلی آن 108 مگاپیکسل است و رابط کاربری MIUI که اندروید 12 را پشتیبانی می‌کند.

بزرگترین مشکل شیائومی Note 11 Pro Plus دوربین آن است؛ علی‌رغم دوربین 108 مگاپیکسلی آن، کیفیت خوبی در واقعیت ارائه نمی‌دهد.

دوربین گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus برای عکاسی سریع و آسان مناسب نیست. در بررسی‌ها متوجه شدیم که حیوانات خارج از فوکوس بودند و اجسام در تاریکی کاملاً از دست می‌روند. اما این مشکلات قابل‌حل هستند، اگر زمانی برای کادربندی صرف کنید یا با تنظیمات عکس کلنجار بروید. اما اگر می‌خواهید خیلی فوری عکسی از حیوان خانگی‌تان را در حال انجام کاری بامزه ثبت کنید، یا لحظه‌ای باارزش در یک روز خوب، نمی‌توانید وقتتان را تلف کنید.

ردمی نوت 11 پرو پلاس در هیچ رقابت زیبایی برنده نخواهد شد؛ این گوشی بزرگ و حجیم است و اگر دستان بزرگی ندارید، اذیت خواهید شد. با توجه به اینکه Vivo ، Realme و Samsung ثابت می‌کنند گوشی‌های اقتصادی تاچه‌حد می‌توانند زیبا باشند و همینطور سری Poco شیائومی گوشی‌های اقتصادی زیبایی دارد، Redmi توجیهی برای ظاهر خود ندارد.

فینگرپرینت جانبی نوت 11 پرو پلاس که همان دکمۀ پاور است عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و از همۀ گوشی‌های جایگزینش بهتر کار می‌کند.

بیشتر مشکلات Redmi Note 11 Pro Plus به‌خاطر قیمت مناسب آن قابل چشم‌پوشی است. هزینۀ این گوشی آن را در مرز گوشی اقتصادی و میان‌رده نگه می‌دارد. با این قیمت نباید انتظار عکس‌های نفس‌گیر یا طراحی خیلی شیک داشته باشید، اما شیائومی روی چیزی وقت می‌گذارد که اهمیت بیشتری دارد. پس می‌شود گفت اگر قصد گوشی باکیفیت و ارزان دارید، ردمی نوت 11 پرو پلاس از بهترین گوشی‌های شیائومی است.

بخرید اگر…

به شارژ سریع اهمیت می‌دهید.

گیمر هستید اما بودجۀ زیادی ندارید.

نمایشگر خوبی می‌خواهید.

نخرید اگر…

یک عکاس باذوق هستید.

گوشی کوچکی می‌خواهید.

به 5G اهمیت نمی‌دهید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 11 Pro Plus کلیک کنید.

شیائومی Redmi note 12 Pro Plus 5G 

شیائومی Redmi note 12 Pro Plus 5G 

سری ردمی نوت 12 پرچم‌دار نیست اما MIUI 13 را پشتیبانی می‌کند. سری نوت 12 به قول کمپانی خود برای ارائۀ بهترین گوشی‌های شیائومی با بهترین قیمت عمل می‌کند.

ردمی نوت 12 Pro Plus مانند بقیۀ برادران خود در سری نوت 12 دارای نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز است. 12 پرو پلاس در پشت و جلو از گوریلا گلس 5 برای محافظت خود استفاده کرده که در این مورد هم مانند 12 پرو است. شیائومی ردمی نوت 12 Pro Plus نسبت به هم‌رده‌های هم‌قیمت خود، انتظارات بیشتری را برآورده می‌کند.

دوربین‌ها و فست شارژ از دیگر نقاط مثبت ردمی نوت 12 پرو پلاس هستند. دوربین اصلی 200 مگاپیکسل است که لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی آن را تکمیل می‌کند.

در بحث باتری و شارژ، 12 پرو و 12 پرو پلاس از بهترین گوشی‌های شیائومی هستند که باتری آنها ظرفیت 5000 میلی‌آمپری دارد و سرعت شارژ 120 واتی دارند.

نمایشگر 120 هرتزی آن و دوربین 200 مگاپیکسلی، که هنوز اپل و گوگل به آن دست نیافته‌اند، از ویژگی‌های یک پرچم‌دار است که در +Redmi note 12 Pro یافت می‌شود. note 12 Pro Plus دارای پردازشگر مدیاتک 1080 است که با رم 8 گیگابایت جفت می‌شود و تا 256 گیگابایت حافظه را ساپورت می‌کند.

از مشکلات 12 پرو پلاس می‌توان به داغ کردن آن و خالی شدن باتری موقع استفادۀ طولانی از بازی‌ها و برنامه‌های سنگین اشاره کرد؛ اما این مشکل نیز راه‌حل‌هایی دارد.

بخرید اگر…

یک صفحه نمایشگر بزرگ می‌خواهید.

قابلیت شارژ سریع می‌خواهید.

دوربینی با دقت بالا می‌خواهید.

نخرید اگر…

از برنامه‌ها و بازی‌هایی استفاده می‌کنید که مصرف باتری زیاد دارند.

رابط کاربری خیلی سریع برایتان اهمیت دارد.

نمی‌توانید با هنگ کردن گهکاهی برنامه‌ها کنار بیایید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 12 Pro Plus کلیک کنید.

شیائومی Redmi note 11s 

شیائومی Redmi note 11s 

ردمی نوت 11s پنجمین مدل از سری نوت 11 است که دارای تراشۀ Helio G96 مدیاتک، دوربین 108 مگاپیکسلی، ماکسیمم رم 8 گیگابایت و ماکسیمم حافظۀ داخلی 128 گیگابایت است. بااینکه Redmi note 11s پردازشگر سریع‌تری از 11pro دارد، اما نمایشگر آن کوچکتر است و سرعت شارژ آن با 33 وات از سرعت شارژ 11 pro کمتر است.

نوت 11s از نظر ظاهری شبیه به بقیۀ مدل‌های نوت 11 است؛ طراحی تخت با درجه IP53 و یک جزیره بزرگ دوربین مستطیلی در پشت. نمایشگر آمولدِ 1080 آن 6.43 اینچ است و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی دارد.

دوربین میان‌ردۀ گوشی شیائومی Redmi Note 11S ترکیبی است از دوربین اصلیِ 108 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 2 مگاپیکسلی ماکرو، به‌علاوۀ لنز تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی. دوربین جلو 16 مگاپیکسل است و همۀ دوربین‌ها به‌جز ماکرو، فیلمبرداری 1080p را پشتیبانی می‌کنند.

در بدنۀ ردمی نوت 11s از گوریلا گلس 3 در جلو، شیشه در پشت و پلاستیک در فریم استفاده شده است؛ ساختاری شبیه به بهترین گوشی‌های شیائومی.

Redmi Note 11S با یک صفحه نمایش AMOLED خوب، یک دوربین همه کاره با رزولوشن اصلی و همچنین بلندگوهای استریو، یک باتری بزرگ با شارژ سریع و یک چیپست که برای یک عملکرد خوب و روان کافی است، پیشنهاد متعادلی در بین بهترین گوشی‌های شیائومی میان‌رده است.

بخرید اگر…

نمایشگری عالی می‌خواهید.

عملکرد مناسبی را انتظار دارید.

به طراحی زیبا اهمیت می‌دهید.

نخرید اگر…

به نور زیاد عکاسی احتیاج دارید.

اندروید 12 می‌خواهید.

به حافظۀ بیش از 128 گیگابایت نیاز دارید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی Redmi Note 11s کلیک کنید.

شیائومی Xiaomi 12 Pro میان‌رده‌ای نزدیک به پرچم‌دار

شیائومی Xiaomi 12 Pro میان‌رده‌ای نزدیک به پرچم‌دار

اگر دوست دارید یک گوشی پرچم‌دار داشته باشید، اما بودجۀ کافی ندارید، شیائومی 12 pro انتخاب خوبی است. Xiaomi 12 Pro را به دلایل زیادی بهترین گوشی همه‌جانبۀ شیائومی می‌دانند. نمایشگر زیبای 6.73 اینچی، دوربین سه‌گانۀ 50 مگاپیکسلی و قابلیت شارژ بسیار سریع همگی در 12 پرو گرد هم آمده تا آن را به بهترین گوشی شیائومی با قیمت نسبتاً مناسب تبدیل کند.

کارایی قوی، 12 پرو را در بین عکاسان و گیمرها بسیار محبوب کرده است و آن را نسبت به شیائومی 12 معمولی برتری بخشیده است.

از نقاط ضعف 12 pro می‌توان به نداشتن گواهی IP، و قابلیت زوم نه‌چندان عالیِ (تا دو برابر زوم) این گوشی اشاره کرد. بااین‌همه قابلیت ضدآب و ضدگردوغبار آن ضعف‌هایش را جبران می‌کند. درنهایت این گوشی یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی 2023 است.

پشت مات و مخملی گوشی در برابر اثر انگشت مقاوم است. با ترکیب یک صفحه نمایش 6.73 اینچی با رتبه  A+ با فناوری LTPO AMOLED سامسونگ و وضوح تصویر +WQHD، تصاویر در شیائومی 12 پرو می‌درخشند.

تراشۀ اسنپدراگون 8 نسل 1 در داخل شیائومی 12 پرو وجود دارد و با رم LPDDR5 12 گیگابایتی مطابقت دارد؛ اگرچه رم 8 گیگابایتی آن نیز در دسترس است. به‌سختی می‌توان گوشی شیائومی با این مشخصات و قیمتی پایین پیدا کنید. حافظۀ 128 و 256 گیگابایتی آن قابل افزایش نیست و sd کارت نمی‌خورد. فقط جای سیم کارت دوم دارد.

شیائومی 12 پرو را دارای دوربین ضعیفی نسبت به پرچم‌داران می‌دانند؛ زوم اپتیکال ضعیفی دارد و لنز اولترا واید آن فوکوس خودکار ندارد؛ بنابراین نمی‌تواند روی اشیا با زاویۀ خیلی نزدیک تمرکز کند. عاشقان عکاسی که با وسواس سوژه‌ها را دنبال می‌کنند، باید دنبال گوشی دیگری بگردند. علی‌رغم همۀ اینها دوربین 50 مگاپیکسلی 12 Pro خوب است و نرم‌افزار هوشمند آن رنگ‌های خوبی ارائه می‌دهد.

حالا می‌رسیم به ظرفیت باتری شیائومی 12 پرو و سرعت شارژ آن. بااینکه ظرفیت باتری آن با عدد 4600 میلی‌آمپر، ظرفیت زیادی نیست، اما به صورتی بهینه‌سازی شده که با باقیماندۀ شارژ 10 تا 20 درصد، یک روز کامل را دوام بیاورد. شگفت‌انگیزتر از عمر باتری شیائومی 12 پرو، سرعت شارژ شدن آن است؛ شارژ 120 واتی آن؛ 12 Pro را در عرض 18 دقیقه شارژ می‌کند . 12 پرو سریع‌ترین شارژ را بین گوشی‌ها دارد. شارژ بیسیم 50 واتی 12 پرو، ویژگی‌ محبوب دیگرِ این گوشی موبایل است.

باوجود اینکه xiaomi 12 pro بهترین دوربین را ندارد، اما ویژگی‌های ممتاز کاربران را در بدنه‌ای شیک و زیبا، آن را به یکی از بهترین گوشی‌های اندروید و مشخصاً یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی بدل می‌کند.

شیائومی 12 پرو با حافظۀ 128 گیگابایتی و رم 8 گیگابایتی با قیمتی کمتر از هزار دلار، رقیبان خود آیفون 13 Pro Max و سامسونگ گلکسی S22 Ultra را شکست می‌دهد.

بخرید اگر…

بهترین گوشی شائومی پرچم‌دار را از نظر سرعت شارژ می‌خواهید.

از جای اثر انگشت رو گوشی متنفرید، اما هم‌زمان نمی‌خواهید از قاب گوشی استفاده کنید.

بهترین گوشی شیائومی همه‌جانبه را می‌خواهید.

نخرید اگر…

به زوم قوی برای عکاسی نیاز دارید.

اندروید استوک می‌خواهید.

یک نمایشگر تخت و بدون انحنا می‌خواهید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی 12Pro کلیک کنید.

بهترین گوشی‌های شیائومی پرچم‌دار 

Xiaomi 13  

Xiaomi 13  Xiaomi 13  Xiaomi 13  

شیائومی 13 به عنوان جانشین پرچمدار سال 2022 این شرکت – شیائومی 12 – وارد می شود و به فلسفه کمپانی خود وفادار می‌ماند: عملکرد برتر در یک بستۀ جمع و جور.

به‌جز مقدار کمی افزایش سایز، نمایشگر تقریباً بدون تغییر باقی مانده است، فقط رنگ‌ها در شیائومی 13 روشن‌تر و زنده‌‍تر است. بدنه‌ای تقریباً شبیه به آیفون، شیائومی 13 را در ردیف زیباترین گوشی‌های اندرویدی قرار می‌دهد. سرعت خوب شیائومی 13 را مدیون تراشۀ اسنپ دراگون 8 نسل 2 هستیم که در سامسونگ s23 هم وجود دارد. این دستگاه در دو نوع حافظه ارائه می شود: 8 یا 12 گیگابایت رم LPDDR5X، همراه با 256 گیگابایت حافظه UFS 4.0.

ظرفیت باتری 4500 میلی‌آمپری در شیائومی 13 نسبت به شیائومی 12 بی‌تغییر مانده است؛ که یعنی با هر بار شارژ گوشی، یک روز کامل می‌توانید از آن استفاده کنید. سرعت شارژ 67 واتی، شارژ بیسیم 50 واتی و شارژ بیسیم معکوس 10 واتی از دیگر قابلیت‌های Xiaomi 13 است.

چیزی که گوشی شیائومی 13 را برای عکاسان خاص می‌کند، لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با قابلیت لرزشگیر است که لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 10 مگاپیکسلی با قابلیت زوم 3.2 برابر آن را تکمیل می‌کند. دوربین سلفی 32 گیگابایتی نقطه قوت دیگری محسوب می‌شود. بااینکه Xiaomi 13 از بهترین گوشی‌های شیائومی برای عکاسی است، اما هنوز به پای 13 پرو نمی‌رسد.

نمایشگر 6.36 اینچی OLED E6 دارای نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز است و HDR را پشتیبانی می‌کند. نمایشگر تخت با سوراخ دوربین در وسط، حاشیۀ صفحۀ کم و محافظ گوریلا گلس روی نمایشگر مخصوص Xiaomi 13 است.

شیائومی 13 یک پرچم‌دار عالی برای طرفداران اندروید با ظاهر آیفون است. هر انتظاری که از یک گوشی اندروید دارد، با خرید شیائومی 13 برآورده خواهد شد.

بخرید اگر…

اندرویدی در جلد آیفون می‌خواهید.

پرچم‌داری با امکانات کامل می‌خواهید که سامسونگ نباشد.

نخرید اگر…

بهترین دوربین گوشی را می‌خواهید.

به عملکرد رابط کاربری شیائومی عادت ندارید.

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی 13 کلیک کنید.

شیائومی 11t pro 5G 

شیائومی 11t pro 5G 

شیائومی پیشوند Mi را از گوشی‌های رده‌بالای خود حذف کرده است؛ سری 11T در این برندسازی مجدد پیشگام است. حالا می‌خواهیم به بررسی پرچم‌دار این سریِ جدید یعنی شیائومی 11T پرو بپردازیم.

11t pro در بسیاری ویژگی‌ها از Mi 11 وام گرفته است. 11T پرو دارای نمایشگر بهبودیافتۀ OLED با سرعت 120 هرتز و دارای تکنولوژی Dolby Vision است. تراشۀ اسنپ‌دراگون 888 5G در هر دو گوشی شیائومی یکی است. فقط مشکل این تراشه داغ شدن بیش‌ازحد آن موقع کار سنگین با گوشی است. پس اگر با بازی‌ها و برنامه‌های سنگین کار می‌کنید، ممکن است به این مشکل بربخورید. ظرفیت باتری 5000 میلی‌آمپری آن با قابلیت شارژ سریع 120 واتی (تقریباً دو برابر سرعت شارژ Mi 11) مهم‌ترین ویژگی جدید آن است؛ تنها 15 دقیقه برای شارژ کامل گوشی.

دوربین 11T Pro با Mi 11 دقیقاً یکی است؛ دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی با قابلیت فیلمبرداری 8k، لنز اولترا واید 8 مگاپیکسل و یک لنز تله ماکرو 5 مگاپیکسل. تنها در رزولوشن سنسور دوربین اولترا واید با یکدیگر متفاوتند.

فینگرپرینت 11t پرو در لبۀ راست گوشی خوب عمل می‌کند و با اولین لمس گوشی باز می‌شود. اما حسگر اثر انگشت بسیار حساس است، به‌طوری‌که در مواقعی که گوشی در دستمان است، ناخواسته قفلش باز می‌شود و ممکن است کمی مشکل ایجاد شود. اما نمی‌توان به‌خاطر حسشگر قوی و عملکرد خوبِ یک گوشی به آن ایرادی وارد کرد.

نمایشگر شیائومی 11T Pro با اندازۀ 6.67 از Mi 11 کوچکتر است، اما همچنان بزگ است و لبه‌های آن صاف و بدون انحناست. سوراخ دوربین در مرکز و بالای نمایشگر است.

بخرید اگر…

دوست ندارید معطلِ شارژ شدن گوشی خود بمانید.

دوست دارید عکس‌های کلوزآپ بگیرید.

بودجۀ کافی برای خرید Mi 11 ندارید.

نخرید اگر…

با ماندن جای اثر انگشت در پشت گوشی مشکل دارید.

دستان کوچکی دارید، یا طرفدار گوشی بزرگ نیستید.

طولانی مدت از گوشی استفاده می‌کنید.

 

بهترین گوشی های شیائومی بر اساس دوربین

در این دوره بهترین گوشی ها با دوربین های چندگانه ارائه میشوند که به شما اجازه ی عکسبرداری و فیلم برداری  با کیفیت بسیار بالا را میدهند. گوشی های موبایل هیچگاه توانایی مقابله با دوربین ها عکاسی و فیلمبرداری را ندارند اما این برتری را دارند که همیشه در دسترس شما هستند. برنامه های ادیت متنوع به شما اجازه ی ادیت سریع و بدون دردسر را میدهند. شیائومی گوشی هایی با انواع دوربین ها و قیمت های مختلف روانه ی بازار کرده است. در جدول زیر تمامی گوشی های شیائومی با عملکرد خوب در بخض عکاسی و فیلمبرداری را به به طور مجزا دسته بندی کردیم . قابل ذکر است تمامی موارد لیست زیر عملکرد خوبی دارند اما هر کدام از نظر کاربران دارای یک ویژگی منحصر به فرد تر بودند که در ستون سوم برای شما آماده شده  است.

 

 

بهترین گوشی های شیائومی مناسب برای گیمینگ

 

یکی از مهم ترین معیار ها برای انتخاب گوشی موبایل نوع گیم پلی گوشی های موبایل است. اکثر خریداران گوشی موبایل که انتظار گیم پلی قوی دارند در نهایت به گوشی های شیائومی میرسند زیرا با توجه به قیمت مقرون به صرفه تری که نسبت به باقی گوشی های موبایل دارند کیفیت بسیار مناسبی را ارائه میدهند. اما بخش اصلی انتخاب گوشی مناسب شما در بین دریای بی انتهای گوشی های شیائومی است.دز جدول زیر برای شما تمامی گوشی های شیائومی مناسب بازی را آوردیم که میتوانید با توجه به عملکرد گوشی ها در سطوح مختلف بازی ها آنها را مشاهده کنید و به راحتی گوشی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

 

 

بهترین گوشی های شیائومی مقاوم در برابر آب

 

اگر شما هم از آن دسته ادم ها هستید که همیشه بابت ریختن مایعات بر روی گوشی خود و مقاومت آن نگران هسیتد یا رسوبت اطرافتان همیشه به ال سی دی گوشی هایتان آسیب میزند بهتر است به سراغ گوشی های ضد آب و یا حداقل مقاوم در برابر رطوبت بروید.

ابتدا باید بدانید چگونه تشخیص دهیم که یک گوشی تا چه حد مقاومت دارد؟مقدار IP گوشی ها نشان دهنده میزان مقاومت آنها در برابر رطوبت و گرد و غبار است. برای مثال در IP68 عدد اول نشان دهنده میزان مقاومت در برابر گرد و غبار و عدد دوم نشان دهنده میزان مقاومت در برابر رطوبت میباشد. هر چقدر این عدد بالاتر و نزدیک تر به 9 باشد به این معناست که مقاومن بالاتر است.

در لیست زیر گوشی های شیائومی مقاوم در برابر آب یا ضد آب را برای شما آماده کردیم.گوشی ها با شماره IP 68 ضد آب بوده و عدد های کمتر مقاوم در برابر رطوبت هستند.

XIAOMI 12S ULTRA-IP68

XIAOMI 12-IP53

REDMI NOTE 11T 5G-IP53

REDMI NOTE 11 PRO PLUS- IP 53

REDMI NOTE 11 4G-IP53

REDMI NOTE 11S-IP53

XIAOMI 11T PRO -IP53

XIAOMI 11T -IP53

XIAOMI 11 LITE 5G NE-IP53

REDMI NOTE 10 PROMAX-IP53

REDMI NOTE 10 T 5G-IP53

REDMI NOTE 10S-IP53

REDMI NOTE 10-IP53

REDMI NOTE 10S -IP53

REDMI 10 PRIME-IP52

REDMI 10-IP53

MI 11X-IP53

MI 11X PRO-IP53

XIAOMI MI 11 ULTRA-IP68

XIAOMI MI 11 PRO -IP68

XIAOMI MI 11 I HYPERCHARGE-IP53

XIAOMI MI11 I-IP53

XIAOMI MI 11 LITE 5G-IP53

REDMI K40 PRO -IP53

REDMI K40 PRO PLUS-IP53

REDMI NOTE 9 PRO 5G-IP52

REDMI 9 PRIME -IP52

REDMI 9 POWER -IP52

بهترین گوشی های 5G شیائومی

 

 

Xiaomi 12s ultra

Me 11 ultra

Xiaomi mi 11 pro

Xiaomi 11t

Xiaomi redmi note 11 pro 5g

Xiaomi mi 11 lite ne 5g

Xiaomi redmi k40 pro

 

 

 

 

 

برای مشاهده قیمت گوشی شیائومی 11t pro کلیک کنید.

 

شیائومی در مدت زمان کوتاهی جای خود را در بازار گوشی و کالای دیجیتال باز کرد و در لیست پرفروش‌ترین برندهای گوشی موبایل قرار گرفت. باغ کالا افتخار عرضۀ گوشی‌های اصل در برندهای مختلف را دارد. در سایت باغ کالا می‌توانید بهترین گوشی‌های شیائومی را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید.