ساعت هوشمند سامسونگ مدل (SM-R890) Galaxy Watch 4 46mm

رفع مشکل دانلود از گوگل پلی | This item is not available in your country

هنگام دانلود بعضی از اپلیکیشن ها از پلی استور و گوگل پلی ارور “This item is not available in your country”  نمایش داده می‌شود. متاسفانه به دلیل تحریم ها علیه ایران بسیاری از برنامه های پرطرفدار در گوگل پلی در دسترس نیستند. کاربرانی که با IP ایران در گوگل پلی برنامه هایی مانند اینستاگرام، مترجم گوگل و … را جستجو می‌کنند با پیغام “This item is not available in your country”  روبه رو می‌شوند و به همین دلیل به منابع نامعتبر رجوع کرده و یا از برنامه های جایگزین استفاده می‌کنند. استفاده از منابع نامعتبر همواره امری خطرناک بوده و ممکن است باعث کاهش سرعت، ورود بد افزار ها،  کاهش عمر باتری، اختلال در عملکرد گوشی و مصرف بیش از حد حجم اینترنت شود. در ادامه به رفع مشکل دانلود از گوگل پلی ( ارور “This item is not available in your country”  ) می‌پردازیم. بعد از مطالعه این مقاله قادر خواهید بود بدون هیچ مشکلی برنامه های مدنظر خود را از گوگل پلی دانلود کنید. با ما همراه باشید.

 

مشکل دانلود اپلیکیشن از پلی استور:

روش اول

یکی از روش های رفع مشکل دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی استفاده از وی پی ان می‌باشد. برای حل این مشکل به ترتیب زیر عمل کنید.

  • وارد تنظیمات گوشی شده و به قسمت مدیریت برنامه ها (app manager) بروید.
  • از لیست اپلیکیشن ها گوگل پلی استور (Google Play manager) را باز کنید.

 

  • گزینه پاک کردن اطلاعات (Clear Data) را بزنید.وی پی ان نصب شده روی گوشی را فعال کنید.
  • گوگل پلی را بازکرده و برنامه دلخواه خود را به راحتی دانلود کنید.

 

*نکته

در صورتی که بدون وی پی ان گوگل پلی را باز کنید باید تمام مراحل را از ابتدا انجام دهید تا مجدد با مشکل دانلود از گوگل پلی (This item is not available in your country) مواجه نشوید.

*نکته

در برخی مواقع در صورتی که هنوز مشکل حل نشده لطفا ابتدا فیلتر شکن را روشن کرده و بعد مراحل ذکر شده را انجام دهید.

*نکته

اگر با انجام مراحل بالا بازهم مشکل حل نشد نیاز است تمامی سرویس هایی که باعث متوجه شدن گوگل از مکان شما می‌شود را غیرفعال کنید. برای این کار لازم است زبان گوشی را به انگلیسی تغییر داده و سرویس های مکان یابی و اینترنت را خاموش کنید. سپس گوشی را روی حالت هواپیما قرار دهید. به تنظیمات گوشی رفته و از بخش مدیریت برنامه ها app manager) ) آیتم گوگل پلی استور (Google Play manager) را انتخاب کرده و گزینه clear cash را زده سپس clear data را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل وی پی ان را فعال کرده تا آدرس آی پی تغییر کند. بعد از این مرحله گوگل پلی را باز کرده و به راحتی برنامه دلخواه خود را که قبلا در دسترس نبود دانلود کنید.

 

 

حل مشکل دانلود گوگل پلی | This item is not available in your country

روش دوم

یکی دیگر از روش های حل مشکل (این مورد در کشور شما در دسترس نیست) در گوگل پلی استفاده از سایت های واسط برای دانلود اپلیکیشن ها و برنامه هایی است که برای ایران در دسترس نیست. به منظور حل این مشکل برخی سایت ها وجود دارند تا این مشکل را حل کنند. یکی از این سایت ها  http://apps.evozi.com/apk-downloader/  است. به منظور حل مشکل از این روش به ترتیب زیر عمل کنید.

  • در مرور گر خود اپلیکیشن مورد نظر را جستجو کنید.
  • لینک برنامه را از مرورگر کپی کنید.
  • وارد سایت https://apps.evozi.com/apk-downloader/ شوید.
  • بر روی دکمه Generate Download Link کلیک کنید تا پس از مدت کوتاهی دکمه سبز رنگی به سایت اضافه شود.
  • در صورت کلیک بر روی لینک ایجادشده اپلیکیشن مورد نظرتان در کمترین زمان دانلود خواهد شد.

 

*نکته

سایت های زیادی به عنوان واسط فرایند دانلود اپلیکیشن های غیر قابل دسترس را انجام می‌دهند. ولی به طور کلی استفاده از این روش را پیشنهاد نمی‌کنیم.

 

 کلام آخر

در نظر داشته باشید بهترین راه دانلود اپلیکیشن ها دانلود از طریق گوگل پلی میباشد. پس سعی کنید برنامه های موردنظر خود را صرفا از طریق گوگل پلی دانلود کنید تا درگیر مشکلات ویروسی شدن گوشی و برنامه ها و اپلیکیشن هایی که بدون اطلاع کاربر به اطلاعات گوشی دست پیدا میکنند نشوید.