آیفون 12

با فراگیر شدن رویه تولید محصولات مختلف در هندوستان غول تولید کننده اسمارت ‌فون با نام اپل نیز در تدارک تولید بومی گوشی‌های سری آیفون 12 در این کشور می باشد. آیفون 12 هفتمین مدل آی‌ فون می باشد که در هندوستان تولید خواهد شد و نارندرا مودی، نخست وزیر هند نیز از این بابت احساس خوشنودی کرده است. مدل‌ های جدید آی فون تولیدی در هندوستان تا اواسط سال آینده آماده عرضه به بازار می باشند.

شایان به ذکر است که اپل قبل تر مونتاژ گوشی‌ های سری آیفون 11 را در یکی از شعب کمپانی فاکسکان در حومه شهر چنای را آغاز کرده است. همچنین اکنون برای نخستین بار شاهد تولید یک مدل برتر در هندوستان هستیم،  پدیده‌ای که آغازگر جهش تولید محصولات در این کشور خواهد بود. بعلاوه بر اساس پیش‌ بینی‌ها تولید آی ‌فون SE 2020 در هندوستان نیز تا پایان سال جاری آغاز خواهد شد.

آیفون 12

کمپانی تایوانی تولید کننده محصولات اپل با نام ویسترون قبل تر تولید آزمایشی جدید ترین پروژه آیفون توسط خطوط تولید خود در نزدیکی شهر بنگالورو را آغاز کرده است. این پروژه با سرمایه‌ گذاری پیشنهادی 1 میلیارد و 450 هزار روپیه عملیاتی شده و همچنین ویسترون فرآیند استخدام نیرو برای کارخانه جدید خود را آغاز کرده است. در همین راستا کمپانی قصد دارد 10 هزار کارمند را به‌ صورت تدریجی استخدام کند. بر اساس گزارش مخابره شده توسط نشریه Business Standard  در حال حاضر حدودا 1000 کارگر در این کارخانه مشغول به کار می باشند. با این ‌حال تجهیزات تولید کارخانه از ماه اکتبر به‌ طور کامل عملیاتی خواهند شد. گسترش حوزه فعالیت ویسترون با هدف گذاری میان‌رده اپل مطابقت دارد. بدین ‌ترتیب جدید  ترین مدل‌های اسمارت ‌فون آینده سریعا به سبد تولیدات این کمپانی اضافه خواهند شد.

بر اساس اعلام نشریه مالی به نقل از منابع خبری نزدیک و ناشناس، کارخانه جدید در شهرک نارساپورا در حومه بنگالورو واقع در ایالت کارناتاکا مستقر شده و احتمالا تنها به تولید گوشی‌های آیفون 12 می پردازند؛ در حالی‌ که تولید انبوه آیفون SE 2020 در کارخانه فعلی واقع در شهر بنگالورو انجام خواهد شد.

قبل تر شیوع فراگیر بیماری کووید 19 اپل را وادار کرد تا رویداد بزرگ عرضه آیفون 12 را چند هفته به تعویق بیندازد. لوکا ماستری، مدیر مالی ارشد اپل ماه گذشته اعلام کرد: سال گذشته ما فروش مدل ‌های جدید آیفون را در اواخر ماه سپتامبر آغاز کردیم. انتظار می‌رود که امسال فرآیند فروش با چند هفته  تاخیر آغاز شود.

بسیاری از تحلیل ‌گران بر این باورند که تولید گوشی‌های آیفون 12 در هندوستان رویکردی حساب شده در راستای کاهش وابستگی اپل به چین می باشد. همچنین این کمپانی قصد دارد تا از مزایای طرح تولید متمرکز بهره‌مند شود. کمپانی تایوانی فاکسکان قبل تر مونتاژ گوشی‌های آیفون 7، آی‌فون XR و آیفون 11 را در منطقه Sri City واقع در حومه حیدرآباد آغاز کرد.

اپل احتمالا می‌تواند سریع ‌ترین مدل پرچم‌دار آیفون را به‌ صورت بومی در هندوستان مونتاژ کند. اپل هنوز از گوشی‌های جدید سری آیفون 12 رونمایی نکرده و با توجه به شیوع فراگیر ویروس کرونا این رویداد با تاخیر چند هفته‌ای انجام می شود. با این ‌حال بر اساس اخبار مخابره شده رویداد عرضه آیفون 12 در روز 12 اکتبر برگزار خواهد شد. همچنین فروش گران ‌ترین مدل آیفون با نام آیفون 12 پرو در ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

 

آیفون 12

برای خرید بهترین قیمت گوشی اینجا کلیک کنید.