بررسی گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ اس

سری گوشی شیائومی ردمی نوت علاوه بر میزان کارایی که دارند بسیار باکیفیت و مقرون به صرفه هستند به همین دلیل در بین کاربران جای خودرا باز کرده اند . دو مدل شیائومی ردمی نوت ۹ اس و نوت ۹ پرو به تازگی به این سری اضافه شده اندکه شیائومی ردمی نوت ۹ اس در مدتی که به بازار عرضه شده است بسیار مورد استقبال قرار گرفته . در این مقاله شما را با ویژگی ها و آپشن های این مدل بیشتر آشنا خواهیم کرد.

گوشی ردمی نوت 9S یکی از قابل اعتمادترین تجربیات را در استفاده از یک گوشی با قیمت بسیار پایین ارائه‌ می‌دهد. عمر باتری آن بی‌نظیر است، عملکرد آن همیشه سازگار است و صفحه نمایش بزرگ آن باعث‌ می‌شود از استفاده از آن لذت ببرید.

جوانب مثبت

  • عمر چشمگیر باتری
  • عملکرد قابل اعتماد
  • نمایشگر بزرگ و پر جنب و جوش

جوانب منفی

  • نمایشگر «فقط» ۶۰ هرتز
  • شارژ نسبتاً کند
  • بدنه‌ی ‌نسبتأ حجیم

سری ردمی ‌نوتِ شیائومی ‌تاکنون یک سری جذاب از تلفن‌های مقرون‌به‌صرفه بوده است، از جمله بهترین گزینه برای پس‌انداز بودجه هستند که تاکنون دیده ایم. با نگاهی به آنها‌ می‌توان فهمید که چرا آنها به شدت مورد استقبال قرار گرفته اند – نمایشگرهای بزرگ، عملکرد مناسب و باتری‌های قابل اطمینان همگی تضمین‌ می‌کنند که آنها نیاز اساسی مصرف کنندگان را برآورده خواهند کرد.

به نظر‌ می‌رسد شیائومی ‌با تولید سری ردمی نوت ۹S در حال بالا بردن قیمت گوشی موبایل است تا تجربه‌ای برتر را فراهم کند و سری ردمی‌ نوت ۹ که ارزان‌تر است برای افرادی که هنوز به دنبال تلفن‌های هوشمند بسیار ارزان قیمت هستند بسیار مناسب است.

شایان ذکر است که ردمی ‌نوت ۹S شیائو می‌در واقع دقیقاً همان نسخه‌ی ‌هندی گوشی ردمی نوت ۹ پرو است که خود از چند جهت با گوشی ردمی نوت ۹ پرو در سطح جهانی فرق دارد.‌ می‌دانیم که این کاملا گیج کننده است، اما کافی است بگوییم که نوت ۹ S با نوت ۹ پرو در مناطقی که هر دو در دسترس هستند فرق دارد.

این بررسی براساس واحدی از ردمی نوت ۹ پرو در هند انجام شده است، اما از آنجا که این همان گوشی نوت ۹S است، تجربیات ما با آنچه شما از ردمی ‌نوت ۹ S انتظار دارید مطابقت دارد.

ردمی‌ نوت ۹S از سال ۲۰۱۹ به عنوان جانشینِ ردمی نوت ۸ پرو معرفی شد که از نظر عملکرد، ظرفیت باتری و اندازه‌ی ‌نمایشگر پیشرفت زیادی داشته است. جالب اینجا است که این موارد در ردمی نوت ۹S همچنان بهبود پیدا کرده اند، گویی شیائو می‌فهمیده است که چه جنبه‌هایی بیشترین اهمیت را دارند.

قیمت و در دسترس بودن گوشی ردمی نوت 9S شیائومی

گوشی ردمی نوت ۹S شیائو می‌در زمان نگارش این مقاله فقط در انگلیس در دسترس بوده است، هرچند ممکن است تغییراتی ایجاد شده باشد. این نسخه در دو اندازه وجود دارد – یکی با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی و دیگری ۶ گیگابایت / ۱۲۸ گیگابایت حافظه کوچک combo.

در انگلستان‌ می‌توانید آن را با ۱۹۹ پوند (تقریباً ۲۵۰ دلار / ۳۷۰ دلار استرالیا) تحویل بگیرید، بنابراین یک تلفن ارزان قیمت است. این برای نسخه‌ی ‌۴ گیگابایتی / ۶۴ گیگابایتی است، اما برای مدل ۶ گیگابایتی / ۱۲۸ گیگابایتی ۲۲۹ پوند (حدود ۲۸۰ دلار، ۴۲۰ دلار استرالیا) پرداخت خواهید کرد.

بر اساس تلفن‌های قبلی شیائو می ‌انتظار نداریم ردمی‌ نوت ۹S شیائومی ‌به آمریکا راه پیدا کند و در دسترس بودن آن در استرالیا هنوز مشخص نیست زیرا در حالی که بسیاری از تلفن‌های Mi شیائو می‌در آنجا توزیع‌ می‌شوند، اما تعداد زیادی از تلفن‌های رد می ‌موجود نیستند.

یکی از معدود گوشی‌های رد می ‌در استرالیا ردمی‌ نوت ۸ پرو است، بنابراین نوت ۹S که در آنجا به فروش‌ می‌رسد چندان تعجب‌آور نخواهد بود.

طراحی

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - طراحی
طراحی گوشی‌های هوشمند شیائومی ‌در سال‌های اخیر بهبود پیدا کرده است، از پشت فلزی بی‌روح گرفته تا glass sandwiches سطح بالا. گوشی ردمی ‌نوت ۹S اصلاحاتی در طراحی گوشی‌های قبلی ایجاد کرده است و نتیجه‌ی ‌آن یک گوشی سنگین با طراحی شیشه‌ی ‌تک‌بدنه است که نسبت به قیمت پیشنهادی بهتر به نظر‌ می‌رسد.

برجستگی دوربین شیائومی‌ ردمی‌ نوت ۹S به‌طور قابل توجهی بیرون زده است، اما گوشی اگر روی میز قرار بگیرد زیاد تکان می‌خورد که احتمالاً به دلیل طرح دوربینِ مربع ۲ x ۲ است به جای اینکه لنزها در یک خط مستقیم در سراسر بدنه‌ی ‌گوشی قرار بگیرند.

در اطراف این برجستگی، لبه‌ی ‌کوچکی برای جلوگیری از خراشیده شدن لنزها وجود دارد و به همین دلیل این برجستگی یکی از چشمگیرترین مواردی است که در تلفن‌های هوشمندِ اخیر دیده ایم. به جز جای دوربین، پشت گوشی کاملاً مینیمال و با کلاس است و هیچ چیز بدنمای دیگری ندارد. قابل ذکر است که برخلاف گوشی‌های قبلی ردمی، هم پشت گوشی و هم دوربین‌ها با Gorilla Glass ۵ پوشیده شده اند.

در حالی که از بهبود این گوشی قدردانی‌ می‌شود، نمی‌توان انکار کرد که این یک گوشی بزرگ و سنگین است. اگرچه برای توجیه آن‌ می‌توان گفت که نمایشگر و باتری بزرگتری دارد (اطلاعات بیشتر در مورد آن در ادامه‌ی ‌مقاله ارائه‌ می‌شود)، اما به سختی‌ می‌توانید آن را در جیب خود جای دهید.

حرکت دست برای کار با طول صفحه‌ی ‌گوشی مطمئناً مچ دستان شما را خسته‌ می‌کند. سایر مشکلات بزرگ بودن تلفن، مانند عدم استفاده از یک دست برای کار با آن یا مشکل در کم و زیاد کردن صدا، در اینجا نیز تجربه‌ می‌شود.

قسمت پشتی ردمی نوت ۹S نسبتاً لغزنده است که به دلیل بزرگ بودن گوشی، بدتر‌ می‌شود. روی هر سطحی که گوشی خود را قرار دهید شروع به سر خوردن‌ می‌کند. خوشبختانه یک قاب گوشی سیلیکونی در جعبه موجود است.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - طراحی دکمه پاور

دکمه روشن / خاموش در لبه‌ی ‌سمت راست تلفن دو برابر اندازه‌ی ‌اسکنر اثر انگشت جانبی است و در یک موقعیت طبیعی قرار‌ می‌گیرد. ترکیب شدن دکمه روشن / خاموش و اسکنر به معنای این است که یک منحنی یادگیری کوچک همراه آن قرار گرفته است، مثلأ گاهی اوقات که‌ می‌خواهید صفحه را قفل کنید به اشتباه قفل آن باز‌ می‌شود یا بالعکس.

در کنار این دکمه‌ی ‌روشن / خاموش، دکمه‌ی ‌تنظیم صدا وجود دارد، هرچند همانطور که گفتیم کار با آن با توجه به اندازه‌ی ‌گوشی ک می‌سخت بود. یک جَک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز روی تلفن وجود دارد.

نمایشگر

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نمایشگر

نمایشگرهای بزرگ از همان ابتدا بخشی از DNA سری ردمی ‌نوت بوده اند و هر نسل آخرین نسل را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. ردمی‌ نوت ۹S نیز فرقی ندارد. به لطف نمایشگر ۶.۶۷ اینچی، بزرگترین صفحه نمایش تاکنون در این مجموعه بوده است و از نسبت ابعادی ۲۰:۹ برخوردار است. دیدن فیلم‌ها یا بازی کردن روی این صفحه‌ی ‌بزرگتر لذت بخش است.

این یک صفحه LCD با وضوح ۲۴۰۰ x ۱۰۸۰ است. حداکثر روشنایی تقریباً کافی است، اما نور شدید خورشید در فضای باز قطعاً‌ می‌تواند مشکل‌ساز باشد. از آنجا که این صفحه LCD است، سطوح کنتراست و سیاه کاملاً مناسب نیستند و شما احتمالاً رنگ‌های سیاه را با رنگ‌های خاکستری اشتباه خواهید گرفت. در غیر این صورت، رنگ‌ها حداقل در صورت مشاهده‌ی ‌مستقیم کاملاً دقیق هستند.

به‌خصوص هنگام مشاهده‌ی ‌محتوای تاریک، گاهی اوقات شاهد تابش نور و یکنواختی در صفحه نمایش نبودیم، اما این امر چندان برجسته نیست و به راحتی قابل چشم پوشی است. با این حال، به نظر‌ می‌رسد این یک مسئله‌ی ‌جداگانه است و مسئله‌ای نیست که دیگران گزارش دهند، بنابراین‌ می‌تواند یک نقص در مدل اولیه‌ی ‌ما باشد.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نور صفحه

سری ردمی ‌نوت ۹S اولین خانواده ای است که دارای یک دوربین سوراخ دار شده است، قابلیتی که قبلاً به دستگاه‌های گران قیمت اختصاص داده شده بود.
بدون پرداختن به این موضوع که کدام نوع از محفظه‌ی ‌دوربین بهتر است، فقط‌ می‌خواهیم ذکر کنیم که این کوچکترین چیزی نیست که تا بحال دیده‌‌‌ایم و به نظر‌می‌رسد ک می‌پایین‌تر از اکثر دستگاه‌های دیگر قرار گرفته است – بنابراین حجیم به نظر می‌رسد. اما به راحتی ‌می‌توان آن را فراموش کرد، به خصوص اگر آن را با یک دستگاه پیشرفته مقایسه نکنید.

درست مانند پشت گوشی، صفحه نمایش نیز توسط Gorilla Glass ۵ پوشانده شده است. در طول یک ماهی که ما از تلفن بدون قاب استفاده کردیم، حتی در اثر افتادن و سر خوردن متعدد نیز یک خراش در جلو یا عقب دستگاه مشاهده نشد.

اگرچه این نمایشگر از هر نظر وحشتناک نیست، اما از یک لحاظ از رقابت عقب‌ می‌ماند: سرعت رفرش، زیرا ردمی نوت ۹S به جای تنظیمات بیشتر، از ۶۰Hz استاندارد برخوردار است.

درک‌ می‌کنیم که داشتن انتظار بیش از حد با این قیمت منطقی نیست، اما ما در مورد یک بخش بسیار رقابتی از تلفن‌های هوشمند (تلفن‌های فوق العاده ارزان) صحبت‌ می‌کنیم، جایی که یک تنظیمات‌ می‌تواند نتیجه را تغییر دهد.

برخی از رقبای مستقیم ردمی نوت ۹S – مانند Realme ۶ و Poco X۲ – سرعت رفرش بالاتری را تقریباً با همان قیمت ارائه‌ می‌دهند. این یک ضرورت نیست اما باعث ایجاد یک رابط هموارتر‌ می‌شود.

کارایی

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - کارایی

کارآیی هرگز در بسیاری از تلفن های ارزان قیمت شیائومی مشکل‌ساز نبوده و ردمی نوت ۹S نیز از این قاعده مستثنی نیست. این گوشی مجهز به چیپ ست اسنپدراگون ۷۲۰G است و یکی از اولین گوشی‌های هوشمند در جهان بود که از آن بهره می‌برد.

این نشان‌دهنده‌ی بازگشت سری ردمی نوت به حوزه‌ی کوالکام پس از آشنایی با مدیاتک در سال ۲۰۱۹ است. گرچه Helio G۹۰T در ردمی نوت ۸ پرو در بازی بسیار عالی عمل می‌کرد، اما گاهی اوقات داغ می‌شد و شارژ باتری را مصرف می‌کرد.

در مقابل، اسنپدراگون ۷۲۰G ۸ نانومتری تعادل زیبایی بین کارآیی و دوام باتری برقرار می‌کند. در کارهای مبتنی بر GPU مانند بازی، این گوشی عقب می‌افتد، اما تقریباً در هر سناریوی دیگری یک قهرمان است.

برای استفاده‌ی منظم، از جمله استفاده از برنامه‌ها یکی پس از دیگری، رسانه های اجتماعی و سایر کارها، این گوشی هرگز شکست نمی‌خورد. قطع و وصل واقعی یا زمان بارگیری به طرز غیرمعمولی طولانی وجود نداشت. در صورت مشاهده، ما پیشنهاد می کنیم که از کاربرد رم ۴ گیگابایتی خودداری کنید، زیرا سیستم عامل معمولاً بیشتر آن را مصرف می کند. در نسخه ی ۶ گیگابایتی ما، مدیریت حافظه خوب بود. به نظر می‌رسد برایMIUI، فورک اندرویدی که شیائومی در دستگاه‌های خود نیز استفاده می کند بهینه‌سازی شده است.

در آخر، بیایید در مورد صدا صحبت کنیم. بلندگو در ردمی نوت ۹S اگرچه واضح است، اما دارای سطوح خروجی بسیار پایینی است. ما در حالی که در داخل منزل بودیم اما معمولأ دست خود را در اطراف دکمه نگه می‌داشتیم تا بهتر بشنویم. خوشبختانه این گوشی از صدا از طریق USB تایپ C و همچنین پورت هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی می‌کند. خروجی صدا از طریق بلندگوی گوشی (earphone) خوب بود.

بازی کردن

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - بازی کردن

بازی کردن در ردمی نوت ۹S بخاطر گیم پلی کاملاً سازگار و روانی که دارد تجربه ای بسیار لذت‌بخش بود. در بازی‌های سنگین‌تری مانندPUBG Mobile، سرعت ما همیشه در حدود ۴۰-۴۵ فریم در ثانیه (fps) بود.

شایان ذکر است که MediaTek Helio G۹۰T که در ردمی نوت ۸ پرو یافت می‌شود به دلیل بزرگتر بودنِ پردازنده گرافیکی خود قادر به رسیدن به سرعت ۶۰ فریم در ثانیه بود. هنوز بر خلاف آن چیپست، در نوت ۹S هیچ نشانه‌ای از گرم شدن بیش از حد گوشی مشاهده نکردیم.

صفحه نمایش بزرگ یک تجربه‌ی دید عالی فراهم می‌کند. متأسفانه، اسپیکر downward-firing چیزی نیست که در خانه تست کنیم و بسته به نوع نگه داشتن تلفن، به راحتی با دست شما پوشیده می‌شود و صدای آن خفه می‌شود. البته جَک هدفون هنوز برای جبران این مشکل موجود است.

نرم افزار

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نرم افزار

پوسته‌های نرم افزاری تلفن‌های شیائومی سال‌هاست که مورد اختلاف نظر واقع شده است. ردمی نوت ۹S با اجرای MIUI ۱۱ مبتنی بر اندروید ۱۰، احتمالاً نقطه‌ی ورود بسیاری از افراد به این اکوسیستم خواهد بود. آنچه شما باید در مورد آن بدانید این است: از لحاظ بصری، بسیار دورتر از اندروید است. از نظر عملکردی، تقریباً همه کاری می تواند انجام دهد.

گزینه‌های سفارشی سازی فراوان و جزئی هستند و شامل یک مجموعه تم گسترده است که به شما امکان می دهد ظاهر رابط کاربری را تغییر دهید. به طور پیش فرض کشوی برنامه وجود ندارد، بنابراین تمام برنامه های شما در صفحات اصلی (home screens) قرار می گیرند دقیقاً مانند iOS.
یک حالت تاریک در سطح سیستم موجود است، اما انتظار نداشته باشید که شبیه حالت نمایشگر OLED عمل کند. تعداد زیادی برنامه ی از پیش نصب شده وجود دارد که برخی مفید و برخی غیرمفید و قابل بررسی هستند.

یکی از اولین کارهایی که از شما می‌خواهیم انجام دهید خاموش کردن اعلان ها (نوتیفیکیشن ها) برای تمام برنامه‌های bloatware است. آنها نه تنها تحریک کننده هستند، بلکه گاهی اوقات محتوای NSFW را نیز بیرون می‌آورند. غیرفعال کردن آنها به این معنا است که شما فقط اعلان ها را از برنامه‌هایی که نصب کرده‌اید دریافت می‌کنید – دقیقاً همانند کارکرد اعلان های اندروید.

حتی اگر MIUI یک بار اضافی به همراه داشته باشد، به نظر نمی‌رسد که سرعت آن کند شود و یا برای ادامه ی کار به تلاش نیاز داشته باشد. آنچه مشاهده کردیم انبوهی از اشکالات بود. ما در حال تست یک واحد پیش تولید با نرم افزار اولیه بودیم، بنابراین مسافتی که شما باید طی کنید ممکن است متفاوت باشد. موارد زیر مشکلات برجسته‌تری است که با آنها روبرو شده‌ایم.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - خطای برنامه دوربینبرنامه‌ی دوربین اغلب کار نمی‌کند، خطای «نمی‌توان به دوربین متصل شد» (پس از پاک کردن داده‌های برنامه رفع شد). ضمناً بارگیری گالری ممکن است گاهی طولانی شود، زیرا پوشه‌هایی مانند «موارد اخیر (recents)» بعضی اوقات رفرش نمی‌شوند.

در همین راستا، آمار مصرف باتری حتی پس از چند دقیقه انتظار بارگیری نمی‌شود. با کلیک بر روی اعلان‌های توییتر، برنامه به طور معمول باز می‌شود، نه همان توییتی که سعی داشتیم مشاهده کنیم.

همه ی اینها احتمالاً از طریق تغییرات جزئی یا به روزرسانی‌های نرم افزاری در آینده برطرف می‌شوند و قطعاً مشکلساز نیستند. اما آنها به اندازه ای قابل توجه بودند که تصمیم گرفتیم به آنها اشاره کنیم. ما با افراد دیگری که مشکلات مشابهی داشته باشند روبرو نشده‌ایم، بنابراین واحدهای خرده‌فروشی ممکن است از این موارد مصون باشند.

دوربین

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - دوربین

ردمی نوت ۸ پرو شیائومی یکی از اولین گوشی‌های هوشمندِ ارزان قیمت بود که از دوربین ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. اما نوت ۹S از یک سنسور تصویری ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و این بار سنسور ۱/۲ اینچی ISOCELL Bright GM۲ سامسونگ را با دیافراگم f / ۱.۸ پیاده سازی می‌کند.

یک سنسور اولترا واید ۸ مگاپیکسلی با یک میدان دید معادل ۱۳ میلی متر و یک لنز f / ۲.۲ همراه است. یک دوربین عکاسی ماکروی ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تعداد دوربین ها را به چهار دوربین می‌رسانند.

لازم به ذکر است که ردمی نوت ۹ پرو شیائومی و نوت ۹S که در هند توزیع شده دارای اسنپر اصلی ۴۸ مگاپیکسلی هستند، اما ردمی نوت ۹ پرو که در برخی مناطق دیگر توزیع شده فاقد چنین امکاناتی است. در عوض، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است، اما ما این نسخه را تست نکردیم.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - رزولوشن بالا

نتایج اولیه‌ی دوربین و رنگ های دقیق، دما و دامنه‌ی دینامیکی مناسب از آنچه انتظار داشتیم بهتر بود. با این وجود، تصاویر حتی با قدرت تفکیک ۴۸ مگاپیکسل هنگام برش سریع خراب می‌شوند. نویز در بسیاری از عکس ها مشهود بود و حالت شب کمکی به بهبود آن نکرد.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نمونه اولیه دوربین

دوربین عکاسی اولترا واید نیز مناسب است اما با دامنه‌ی دینامیکی معمول و محدودیت های جزئیات روبرو است. در نور کم مشکلات حتی بدتر هم می‌شدند.

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نمونه اولیه دوربین در نور کم

با این حال، ر دمی نوت ۹S دارای یکی از حالت‌های دستی مورد علاقه ی ما در هر گوشی هوشمندِ فعلی است. نه تنها تاگل‌های معمولی در این گوشی وجود دارد، بلکه می‌توان از آنها برای دوربین دوم و ماکرو نیز استفاده کرد. همه ی آنها نیز به ویدیوها منتقل می‌شوند.

ویژگی‌های پیشرفته مانند اوج فوکوس و هشدار نوردهی نیز از ویژگی‌های عالی این گوشی هستند.

عمر باتری

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - عمر باتری

ماندگاری طولانی مدت و قابل اطمینان باتری همیشه از ویژگی‌های سری ردمی نوت بوده است. نوت ۹S با یک باتری عظیم ۵،۰۲۰ میلی آمپری خود را به سطح بعدی می‌رساند. این گوشی همراه با ماهیتِ صرفه جوی MIUI ۱۱ و پردازنده ی ۸ نانومتری اکنون عنوانِ بهترین عمر باتری را که اخیراً در تلفن هوشمند دیده ایم به خود اختصاص می‌دهد.

تقریباً در پایان هر روز پس از استفاده از این گوشی، بیش از ۳۰% شارژ باتری باقی خواهد ماند. زمان روشن بودن صفحه معمولاً بیش از ۱۰ ساعت بود که تعداد بسیار کمی از تلفن‌ها  قادر به ارائه ی مداوم آن بوده‌اند.

حتی افزودن یک یا دو ساعت بازی سنگین نتوانست تغییر چندانی در آن ایجاد کند. فقط بخاطر دوام باتری، ما ردمی نوت ۹S را از میان بسیاری از تلفن‌های دیگر انتخاب می‌کنیم.

همچنین عمر باتری خوب آن باعث شد ما کُند بودن سرعت شارژ آن را ببخشیم. تقریبأ ۲.۵ ساعت طول می‌کشد تا شارژر تایپ C ۱۸W موجود بتواند گوشی را از حالت خالی به حالت پر شارژ کند. این مسئله با توجه به اندازه ی باتری قابل درک است.

نظر نهایی

شیائومی ردمی نوت ۹ اس - نظر نهایی

بخش «تلفن ارزان قیمت» یک بخش رقابتی است که ردمی، ریل می، موتورولا، نوکیا و برندهای دیگر اغلب ما را شگفت زده می کنند. در یک رقابت، ردمی نوت ۹S از جنبه هایی از جمله عمر باتری، کارآیی، قابلیت اطمینان و ساخت ویژگی های خاص خود را دارد. اگر نمایشگر نرخ رفرش بالاتری داشته باشد، اولین گزینه ای است که توصیه می شود.
اما این حذف ما را به این واقعیت می رساند که ردمی نوت ۹S به نظر می رسد یکی از محافظه کارترین گوشی های ردمی نوت است. هیچ نسل بعدی با وضوح تصویر بالا، نمایشگر ۹۰ یا ۱۲۰ هرتز، شارژ سریع عادی یا رویکردهای چشم نواز برای طراحی وجود ندارد. توجه داشته باشید، هیچ یک از آنها معامه را به هم نمی زنند و نوت ۹S از نظر قیمت معامله ی فوق العاده ای است.
تقریباً مثل این است که ردمی جایگاه خود را پیدا کرده است و می داند برای ارائه ی یک تلفن جذاب باید چه چیزی را اولویت بندی کند. این به یک تجربه ی متعادل و لذت بخش تبدیل می شود، اما برتری در برابر رقبای خود به سرعت در حال جایگزینی است. شیائومی واقعاً برای حفظ مقام خود نیاز به تجربیات سری نوت ۱۰ دارد.

شیائومی می ۱۱

بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰