معتبرترین فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال

فروشگاه اینترنتی معتبر چه فروشگاهی است؟ با ما همراه باشید تا نمادهای اعتبار فروشگاه های اینترنتی را به همراه اولین فروشگاه اینترنتی با 8 نماد اعتماد بیشتر بشناسید. معتبرترین فروشگاه اینترنتی برای خرید گوشی و لوازم جانبی فروشگاه باغ کالا با کسب 8 نماد اعتماد است. بعد از خواندن این مطلب قادر خواهید بود به راحتی و با خیال آسوده به صورت آنلاین خرید کنید.

فروشگاه باغ کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که موفق به دریافت 8 نماد اعتماد به همراه ایزو و گواهی های معتبر دیگر شده است. 8 نماد اعتماد فقط و فقط برای جلب اعتماد شما و ایجاد فضایی امن برای خرید مشتریان عزیز می‌باشد. در ادامه به بررسی نماد های اعتماد فروشگاه باغ کالا خواهیم پرداخت.

خرید حضوری علاوه بر مزیت هایی مانند: مشاهده کالا و امکان تخفیف گرفتن از فروشنده و …معایبی نیز دارد. از معایب خرید حضوری میتوان به سختی رفت و آمد و به طور کلی اتلاف وقت اشاره کرد. برای خرید گوشی و لوازم جانبی نیازی به مراجعه به بازارعلاالدین و مراکز خرید محل زندگی خود ندارید. برای ورود به معتبرترین فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال روی عکس کلیک کنید.

 

برای ورود به معتبرترین فروشگاه اینترنتی محصولات دیجیتال کلیک کنید.

 

مهم ترین نماد اعتماد یک فروشگاه اینترنتی معتبر چیست؟

اینماد مهم ترین نماد اعتماد و اعتبار یک فروشگاه اینترنتی معتبر است. نماد الکترونیکی سایت یا همان اینماد تنها به سایت هایی اعطا می‌شود که از طرف مرکز توسعه تجارت الکترونیک طبق ضوابط مشخص و از پیش تعیین شده ای تایید شده اند. بنابراین کاربران هنگام خرید از فروشگاه های اینترنتی در اولین قدم باید اینماد enamad سایت را چک کنند. به این صورت که به انتهای سایت مدنظر مراجعه کرده و روی اینماد سایت کلیک کنند. با کلیک روی اینماد سایت باید سایت تجارت الکترونیک بازشده و اطلاعات سایت مورد نظر نمایش داده شود. سایت اینماد مرکز و مرجعی معتبر برای ثبت اعتراض و شکایت مشتریان بوده و مشتریان با مراجعه به اینماد یک سایت قادر خواهند بود شکایات بی پاسخ یک فروشگاه را بررسی کند. طبیعتا فروشگاهی که اینماد داشته باشد حتما معتبر نیست و فروشگاه هایی وجود دارند که اینماد دریافت کرده اند و بعد از مدتی تعداد زیادی شکایت پاسخ داده نشده دارند. پس در نظر داشته باشید اینماد فروشگاه های معتبر شکایت پاسخ داده نشده ای نداشته باشد. در مورد نماد اعتماد تجارت الکترونیک یا اینماد باید گفت سازمان رتبه بندی پایا و سازمان مدیریت صنعتی اخیرا سایت هایی که اینماد دریافت کرده اند را رتبه بندی کرده و ستاره های اینماد نشان رتبه دارنده اینماد است. باغ کالا از ابتدای فعالیت خود به منظور جلب اعتماد مشتریان عزیز و ایجاد بستری امن نماد الکترونیکی را دریافت نمود. مفتخریم که بگوییم باغ کالا موفق به اخذ 5 ستاره اینماد توسط سازمان مدیریت صنعتی شده و شما عزیزان با مراجعه به انتهای سایت و کلیک روی نماد اعتماد قادر به مشاهده اینماد و ستاره های باغ کالا خواهید بود.

 

انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی از مشخصه های مهم معتبرترین فروشگاه اینترنتی

انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در واقع وظیفه ساماندهی کسب و کارهای اینترنتی را دارد. یکی از شروط عضویت این انجمن نماد اعتماد سایت می‌باشد. فروشگاه آنلاین باغ کالا دارای 8 نماد اعتماد بوده که یکی دیگر از این نمادها عضویت انجمن صنفی کسب‌ و کارهای اینترنتی است که باعث شده باغ کالا به معتبرترین فروشگاه اینترنتی کشور تبدیل شود.

انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه های اینترنتی وظیفه نظارت بر انجام وظايف مقرر در قانون و مقررات نظام صنفي، حمايت و حفظ حقوق صنفي اعضا، ايجاد و تحکيم اصول همکاري بين افراد صنفی و همچنين تلاش در راستاي ارتقا کيفي خدمات رساني اعضا به مردم و اطلاع رساني مناسب رسيدگي به شکايات دريافتي را دارد. لازم به ذکر است نماد نمایش داده شده در انتهای سایت فروشگاه های اینترنتی باید قابل کلیک باشد و صرفا یک تصویر از لوگو کافی نمی‌باشد. سایت های بسیاری تصاویر نمادهای اعتبار را در قسمت انتهایی سایت قرار داده و این نماد ها صرفا یک تصویر بوده و قابلیت کلیک ندارند. این نمادهای اعتماد هیچ اعتباری ندارند زیرا فقط یک تصویر بوده ممکن است مجموعه این نماد ها را دریافت نکرده باشد. مجوز اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی یکی 8

نماد اعتماد فروشگاه اینترنتی باغ کالاست.

 

 

برای خرید از معتبرترین فروشگاه اینترنتی کلیک کنید.

 

اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی از مشخصات بارز معتبرترین فروشگاه اینترنتی 

«اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی» در حوزه اعطای مجوز به کسب و کارهای اینترنتی با هدف تسهیل کسب و کارها در بستر فضای مجازی فعالیت میکند. اتحاديه صنف کسب و کارهای مجازی وظیفه ی نظارت بر انجام وظايف مقرر در قانون و مقررات نظام صنفي، حمايت و حفظ حقوق صنفي اعضا، ايجاد و تحکيم اصول همکاري بين افراد صنفي، تلاش براي بهبود محيط کسب و کار، تعامل با دستگاه هاي دولتي، نهادهاي عمومي غير دولتي و بخش خصوصي در راستاي وظايف و اختيارات خود، همچنين تلاش در راستاي ارتقا کيفي خدمات رساني اعضا به مردم و اطلاع رساني مناسب رسيدگي به شکايات دريافتي می باشد. مجموعه باغ کالا نشان اتحادیه کشوری کسب و کار را کسب نموده است.

 

 

 

برای مشاهده لیست قیمت نمایندگی سامسونگ کلیک کنید.

 

گواهی عضویت انجمن علمی تجارت الکترونیک

گواهی عضویت انجمن علمی تجارت الکترونیک  یکی دیگر از 8 نماد اعتماد فروشکاه آنلاین باغ کالا می‌باشد. این انجمن به ‌هدف گسترش، پیشبرد و ارتقای علمی تجارت الکترونیکی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌ تجارت الکترونیکی، تأسیس ‌شده است.

 

گواهی عضویت نظام صنفی رایانه ای کشور

عضویت نظام صنفی رایانه ای کشور یکی دیگر از کارهایی است که مجموعه باغ کالا به منظور جلب اعتماد مشتریان انجام داده است. نظام صنفی رایانه ای کشور مجموعه مردمی است که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، به منظور تنظیم مناسبات بخش خصوصی و دولت و مشارکت نمودن مؤثر در سازماندهی در بخش های تجاری رایانه ‌ای فعالیت می کند.

 

 

 

√خرید ساعت هوشمند با هر بودجه و هر سلیقه

کلیک کنید.

 

نماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال

نماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال توسط مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می گردد. با افزودن این نماد ، وب سایت، تحت نظارت رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و به جهت احراز هویت مالک وب سایت ، سبب اعتماد کاربران به وب سایت می شود. باغ کالا همیشه سعی کرده تا در مسیر اخذ نماد ها و نشان های اعتبار مصمم تر از قبل ادامه داده و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال را نیز کسب کند.

 

گواهی شرکت های خلاق چیست؟

با توجه به رونق اقتصاد خلاق به عنوان رویکردی نوین در عرصه  اقتصاد، صنعت و فرهنگ که در تلاش است با ایجاد پیوند و تعامل میان این حوزه ها، ارزش اقتصادی و فرهنگی محصولات خلاق را به مثابه تولیدات ارزشمند در عصر حاضر نشان دهد، شاهد هستیم که در کنار شکل‌گیری شرکت های دانش‌بنیان در مراکز علمی و دانشگاهی کشور، بخش دیگری از شرکت‌ها که عمدتا در صنایع خلاق، فرهنگی و خدمات نوین و مبتنی بر فضای دیجیتال فعال هستند و ماهیت رشد ایشان بر مبنای خلاقیت، نوآوری و ارایه مدل های نوین کسب و کار می باشد، در زیست‌بوم نوآوری و کارآفرینی کشور ظهور کرده و مراحل رشد خویش را با شتاب پشت سر می گذارند. باغ کالا نیز به عنوان شرکت خلاق در کارگروه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق تایید گردید و گواهی زیر را دریافت نماید.

 

برای خرید انواع هدفون باسیم و بی سیم با بهترین قیمت کلیک کنید.

 

گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران یک موسسه غیرانتفاعی ایرانی می باشد، این اتاق به منظور هماهنگی و همکاری بین بازرگانان، صاحبان صنایع و معادن، با نهادهای دولتی، ایجاد شده است. از وظایف این اتاق می توان به تلاش و پیگیری برای مطالبه خواسته‌های مشروع بخش خصوصی از حاکمیت، تقویت کمیت و کیفیت ارائه خدمات متنوع حرفه‌ای به اعضا با هدف توسعه پایدار اقتصادی، رشد و بالندگی فعالان کسب و کار و ارتقا استانداردهای زندگی در منطقه اشاره کرد. آسو سرور طلایی (باغ کالا) گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران را نیز اخذ نموده است.

 

 

لیست گواهینامه های ایزو باغ کالا

گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۳

باغ کالا به دریافت نماد های اعتماد و گواهی های عضویت بسنده نکرده و موفق شده گواهینامه های ایزو مختلفی از جمله گواهینامه استاندارد ایزو 10003  را دریافت کند.

ایزو 10003 استانداری است که به منظور حل اختلافات و راه حل برای رسیدگی به شکایات خارج از سازمان ایجاد شده است. در واقع این استاندارد برای شکایاتی که درون سازمان حل نمی شوند راهکار ارائه می دهد. هدف از این استاندارد این است که نارضایتی مشتریان از شکایات حل نشده را به حداقل برساند. و راه حل های استانداری در اختیار سازمان ها قرار می دهد.

 

 

چهارمین دوره کنفرانس الگوهای نوین مدیریت کسب و کار

چهارمین دوره کنفرانس ملی الگوهای نوین مدیریت کسب و کار در تاریخ ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ با هدف رونق تولید، مدیریت بازاریابی و برندینگ با رویکرد رونق تولید در شهر تهران برگزار گردید. مجموعه باغ کالا از مجموعه های برتر دعوت شده به این کنفرانس می‌باشد.

همایش یکصد واحد مشتری مدار:

این همایش به منظور بررسی میزان رضایت مندی مشتریان از کسب و کار مربوطه می‌باشد. لازم به ذکر است مجموعه باغ کالا اسپانسر و میزبان ویژه این همایش بوده و همچنین به عنوان مجموعه برتر از نظر میزان رضایت مندی مشتریان انتخاب گردید.