نحوه اتصال ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 به گوشی

نحوه اتصال ساعت سامسونگ به گوشی موبایل

امروزه ساعت های هوشمند و اسمارت واچ ها به یکی از پر طرفدار ترین گجت های هوشمند تبدیل شده اند و تقریبا همه افراد از آن استفاده می کنند. ساعت های هوشمند، همانند هدفون های بی سیم امروزه یکی از واجب ترین و ضروری ترین کالاهای دیجیتالی هستند که هر شخص باید از آن استفاده کند.این گجت هوشمند، کمک می کند تا شما به کمک آن ورزش کنید، فعالیت بدنی داشته باشید، ضربان قلب خود را چک کنید و هزاران قابلیت دیگر که باعث جذابیت این دسته از محصولات هوشمند شده است. ساعت های هوشمند بسته به نوع برند و مدل، مشخصات و قابلیت های متغییر دارند.کمپانی های اپل، سامسونگ،شیائومی ، هوآوی و … امروزه در تولید و عرضه ساعت های هوشمند مهارت و توانایی قابل توجهی دارند. اکثرا افراد در اتصال ساعت سامسونگ به تلفن همراه، دچار مشکل می شوند و نمی توانند به راحتی آن را ست کنند. در ادامه این مقاله، با نحوه اتصال ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 به گوشی آشنا می شویم.

 

 

نحوه اتصال ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 به گوشی موبایل

 

برای همگام سازی گلکسی واچ 3 با موبایل هوشمند باید ابتدا دکمه پاور (روشن / خاموش) را فشار دهید.

 

نحوه اتصال ساعت سامسونگ

 

سپس صفحه رو به سمت بالا بکشید. روی گزینه Add now ضربه بزنید. عدد 6 رقمی روی موبایل و گوشی نمایان می‌شود؛ مطمئن شوید این 6 رقم با هم مطابقت دارند.

 

نحوه اتصال ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3

 

سپس روی نماد بررسی ساعت خود ضربه بزنید.

 

نحوه اتصال گلکسی واچ 3

 

و از طریق تلفن همراه خود connect را انتخاب کرده تا متصل شوید.

 

روش اتصال گلکسی واچ 3

 

Agree را بفشارید، و در نهایت روی ok ضربه بزنید.

 

نحوه همگام سازی گلکسی واچ 3

 

گزینه آخر که select all است را انتخاب کنید و Next را بزنید تا مراحل همگام سازی تکمیل شود. به همین راحتی ساعت سامسونگ گلکسی واچ 3 به گوشی متصل شد.

 

نحوه همگام سازی گلکسی واچ 3