کادو روز دختر

کادو روز دختر چی بخریم؟

پیدا کردن یک هدیه و کادو  مناسب ، بک دغدغه ی همیشگی است. در لیست زیر ، برای شما تعدادی از پیشنهادات مناسب ، برای تهیه ی هدیه را آماده کردیم. این لیست شامل انواع هدیه با قیمت های متفاوت است که به شما کمک میکند بهترین انتخاب را داشته باشید .

1-دستبند و ساعت هوشمند

یکی از پر طرفدار ترین گجت های این روزها ، ساعت و دستبند های هوشمند هستند که بهترین پیشنهاد برای خرید هدیه  هستند و در انواع قیمت ها از کمتر از یک میلیون تا بالای سی میلیون ، بسته به انواع سلیقه و بودجه قابل تهیه میباشند.

 

2-دفتر خاطرات تصویری

یک دفتر خاطرات بردارید ، بهترین عکس هایتان را در سایز های کوچک پرینت بگیرید و در هر صفحه مجزا   بچسبانید. یک کلمه درباره عکس بنویسید .شما یک هدیه ی زیبا و خاطره انگیز دارید.

 

3-باکس شکلات

جعبه ی شکلات همیشه یک انتخاب هیجان انگیز و خوشمزه برای هدیه است.یک جعبه ی شکلات سفارشی درست کنید و هدیه بدهید .

 

4-هدفون بی سیم

تمامی کمپانی ها با هنذفری های سیمی داخل جعبه هایشان خداحافظی کردند و شروع به تولید انواع هنذفری بی سیم با کیفیت بسیار بالاتر و کم حجم تر کردند. اگر شما هم از گره خوردن سیم هنذفری تان خسته شدید خرید هدفون بی سیم بهترین پیشنهاد با شماست .

5-گوشی موبایل

گوشی موبایل همیشه یک هدیه لاکچری و گران قیمت به نظر میرسد ،اما در سایت باغ کالا انواع گوشی با قیمت های مناسب قابل انتخاب و خرید هست.

 

6-پاور بانک

در دوره ای که گوشی موبایل جای تلفن،موزیک پلیر،ویدیو پلیر و غیره را گرفته یکی از ترسناک ترین اتفاقات برای همه تمام شدن شارژ موبایل و عدم دسترسی به پریز برق است.بهترین راه حل برای شما خرید پاور بانک همراه است.

7-دوربین چاپ فوری

این دوربین ها یکی از پر طرفدار ترین های چند سال اخیر است و با حالت نوستالژیکی که دارد حس و حال بسیار خوبی به شما میدهد.

8-ریسه های رنگی

ریسه های رنگی کنترل دار که قابلیت تغییر رنگ داشته باشند همیشه انتخابی هیجان انگیز برای تغییر دکوراسیون و حال و هوای اتاق شخصی میباشد.یکی الز بهترین انتخاب ها برای هدیه روز دختر ، این ریسه ها برای ساخت فضای زیبا برای اتاق خواب مناسب است.

 

9-قاب و پاپ سوکت  گوشی

برای هدیه قاب گوشی های مختلف و رنگارنگ بخرید.یک جعبه پر از انواع و اقسام پاپ سوکت و قاب مناسب یکی از پیشنهادات دور از فکر و جذاب خرید هدیه است .

 

10-پازل سفارشی

یک عکس زیبا انتخاب کنید . به طور سفارشی درخواست پازل با عکس دلخواهتان را بدهید. یک انتخاب  هیجان انگیز و خاص برای کادو روز دختر.

11-مسواک برقی

اموزش مسواک زدن به کودکان همیشه وقت گیر و سخت بوده. با ایجاد کمی هیجان و تنوع میتوانید کودکتان را ترغییب به مسواک زدن کنید. مسواک های برقی یکی از بهترین پیشنهادات هدیه برای انجام این کار است.

12-قاب عکس

قاب عکسی شامل عکس مناسب از شما و دخترتان و یا عکس های خانوادگی کادویی مناسب و احساسی هست.

 

13-کفش و لباس

کفش و لباس همیشه اولین حدس و محتمل ترین حدس برای خرید هدیه برای دختران است که هیچوقت قدیمی و تکراری نمیشود.

 

14-ماگ و فلاسک

ماگ و قمقمه های رنگارنگی که اخیرا بسیار پر طرفدار شدند هم پیشنهادی مناسب برای کادو روز دختر میباشند. این روزها انواع ماگ در فروشگاه ها قابل  تهیه هستند یک جعبه شامل قهوه ساز و ماگ و فلاسک همراه ایده یمناسبی برای هدیه است.

 

15-گلدان و تراریوم

گلدارن و تراریوم این روزها طرفدار خاص خود را دارند که به نظرمیرسد در برخی موارد حتی بهترین انتخاب برای هدیه دادن به افرادی با روحیان طبیعت دوست هستند.

 

16-کتاب

سلیقه ی فرد مقابلتان را در نظر بگیرید و یک کتاب در ژانر مورد علاقه شان برایشان تهیه کنید و مطمئن باشید یکی از بهترین هدیه هارا انتخاب کردید.

 

17-لوازم مراقبت از پوست

وقتی صحبت از دختران به میان میاید اخرین اما بهترین هدیه ای که به ذهنتان میرسد محصولات زیبایی و مراقبت پوستی است.این یک هدیه ی بسیار موفق خواهد بود .

 

18-عود و جاعودی و شمع

برای افرادی با روحیه ای لطیف تر و علاقه مند به مدیتیشن یک جعبه پر از شمع های عطری و رنگارنگ با عود های دست ساز پیشنهادی مناسب خواهد بود.

 

19-جعبه جواهرات موزیکال

داشتن جعبه ای زیبا برای جواهرات همیشه برای دختران یکی از واجبات بوده است که اخیرا از یاد رفته است.اما همچنان یکی از وسایلیست که قول میدهم از داشتن آن خوشحال میشوند.

 

20-عطر و ادکلن

عطر و ادکلن یک انتخاب ساده از هدیه هاست که همیشه کاربردی بوده است.

 

21-کارت هدیه

و در نهایت اگر فرد مورد نظرتان سخت پسند است بهترین راه ،دادن هدیه به صورت نقدی به اوست تا بتواند بهترین انتخاب را به طور شخصی انجام دهد .