درباره باغ کالا

 

 

 

 

خریدی مطمئن و آسان از باغ کالا

 

این روزها تمام لحظات زندگی مان با اینترنت ادغام شده پس بهترین راه بهینه سازی مصرف مان است. با گسترش زندگی آنلاین این امکان ایجاد شده  تا بسیاری از فعالیت های زمان بر روزمره ی انسان ها از طریق اینترنت بهینه تر شوند و زمان کمتری اتلاف کنند. خرید اینترنتی یکی از مهم ترین گزینه های زندگی امروزی برای صرفه جویی در وقت و هزینه است.  در خرید آنلاین با صرف مدت زمانی کوتاه در منزل می توان فرآیند خرید های شخصی، خرید روزانه ی منزل و خریده های عمده برای تجارت و محل کار را  انجام داد. در نتیجه زمان بیشتری برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت خواهید داشت به همین دلیل طرفداران این روش هر روز بیشتر می شوند.

 

شرکت آسو سرور طلایی که مجموعه باغ کالا زیر مجموعه ای از این شرکت است را به عنوان امکانی آسان برای مشتریان فراهم کرده. که هنگام خرید اینترنتی کاربران می توانند تصاویر بسیاری در وب سایت های مختلف در کنار اطلاعات مندرج در رابطه با محصول را ببینند. و با محصولات مشابه مقایسه کنند. این روند جایگزینی امن و راحت برای گشت و گذار طولانی و خسته کننده در خیابان ها و فروشگاه های مختلف است.

 

باغ کالا یکی از بزرگ ترین فروشگاه های اینترنتی  است. که در همین راستا  با تیمی حرفه ای به بررسی تخصصی محصولات می پردازد. و آن ها را با توضیحات کامل و عکس های با کیفیت به معرض فروش می گذارد. در مجموعه ی ما تنوعی باورنکردنی از انواع محصولات و برندها در زمینه ی کالاهای دیجیتالی (تلفن همراه، تبلت، ساعت های هوشمند، هندزفری، پاوربانک و …) در اختیار کاربران قرار گرفته است. همراهان باغ کالا با هر سلیقه و توان مالی می توانند از این باغ پر میوه محصولی مورد پسند خود بچینند. و خریدی لذت بخش را تجربه کنند.

 

 

فروشگاه باغ کالا اولین فروشگاه اینترنتی است که موفق به دریافت هشت نماد اعتماد از جمله: نماد الکترونیکی سایت یا همان اینماد، مجوز عضویت انجمن صنفی کسب و کارهای مجازی، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی، گواهی عضویت انجمن علمی تجارت الکترونیک، گواهی عضویت نظام صنفی رایانه ای کشور، نماد و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال، گواهی شرکت های خلاق، گواهی عضویت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و همچنین کسب انواع‌گواهینامه های‌ ایزو 10004، 10002 ، 14001 ، 45001 ، 9001 ، 27000 ، 10668، 2000 و (Integrated Management System (IMS شده است.

هشت نماد اعتماد به همراه گواهینامه های ایزو به منظور جلب اعتماد مشتریان و ایجاد فضایی امن برای خرید آنان می‌باشد.

باغ کالا در چهارمین دوره کنفرانس الگوهای نوین مدیریت کسب و کار و همچنین همایش یکصد واحد مشتری مدار که به منظور بررسی میزان رضایت مندی مشتریان برگزار گردید به عنوان اسپانسر و میزبان ویژه این همایش حضور داشته و به عنوان مجموعه برتر از نظر میزان رضایت مندی مشتریان انتخاب شد.

 

اولین چیزی که برای  این مجموعه حائز اهمیت است. تولید و ارائه محتوای فنی و تخصصی پیرامون محصولات  است. که موجب سرعت درمقایسه و انتخاب کالاها و اطمینان در خرید می شود. نکته ی بعدی کیفیت بالای محصولاتی ست که در این وب سایت ارائه می شود. ما تلاش کرده ایم که در هر زمینه ای با معتبرترین برندها همکاری داشته باشیم. و بتوانیم رضایت کامل کاربران مان را جلب کنیم.

 

باغ کالا از لحاظ اقتصادی نیز بر آن شده تا بازه ی مختلفی از قیمت ها را برای محصولات خود ارائه کند. تا کاربران بتوانند با توجه به بودجه ی شخصی کالای مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب از وب سایت ما تهیه کنند.

یکی دیگر از موارد مهمی که مجموعه ی ما توجه ویژه ای به آن داشته فرآیند ارسال محصول است. ارسال کالاها در کم ترین زمان ممکن، به همراه یک بسته بندی حرفه ای توسط افراد متخصص به دست مشتری ها خواهند رسید. در آخر اینکه به پاس قدردانی از همراهی شما عزیزان کدهای تخفیف، پیشنهادات ویژه، مسابقات و هدایای متنوعی از طرف باغ کالا برای شما در نظر گرفته شده است که در صفحه ی اینستاگرام این مجموعه اعلام می گردد.