میدونستی میتونی قسطی از باغ کالا خرید کنی؟؟

 

با کارت های زیر میتونی اعتباری خریدت رو انجام بدی

 

 

  • امکان خرید اعتباری فقط برای کارت های : 1- ثمین 2-ریل کارت 3-توانا کارت 4- استار کارت 5-ایر کارت 6-ایرانسل پی 7-هما کارت فعال بوده و دارندگان این کارت ها قادر خواهند بود خرید اقساطی خود را انجام دهند. در این روش که فقط برای کالاهای بالای یک میلیون تومان فعال است می بایست به ترتیب زیر عمل کنید.

 

  1. یکی از روش های اقساط 6 ماهه یا 12 ماهه را انتخاب کنید.
  2. به صفحه تسویه حساب مراجعه کرده و بعد از وارد کردن مشخصات لازم گزینه ثبت سفارش را انتخاب کنید.
  3. مبلغ مالیات بر ارزش افزوده و حمل و نقل در بالای صفحه نمایش داده شده که باید گزینه شارژ کیف پول را انتخاب کرده و مبلغ را پرداخت نمایید.
  4. سپس مجدد به صفحه تسویه حساب مراجعه کرده گزینه پرداخت از کیف پول را انتخاب کنید.
  5. کد تایید ارسال شده را وارد کرده سپس گزینه ثبت سفارش را بزنید.
  6. در این مرحله به درگاه وصل شده و میتوانید ثبت سفارش را تکمیل کنید.

 

  • توجه داشته باشید سقف خرید اقساطی 20 میلیون تومان است و در صورتی که سفارش شما بالاتر از 20 میلیون تومان باشد باید مبلغ اضافه را به همراه هزینه ارزش افزوده و حمل و نقل از روش شارژ کیف پول پرداخت نمایید.

 

صبر کن تموم نشده
کارت های بالا رو نداری؟
میتونی از طریق قسطا خریدت رو انجام بدی

 

با وام قسطا از باغ کالا قسطی خرید کن. کلیک کنید.

مراحل دریافت وام بدون ضامن قسطا

1-(ثبت درخواست) درخواست خود را با تعیین مبلغ مورد نیاز و تعداد اقساط ثبت کنید. 2- (بارگذاری مدارک) مدارک لازم شامل مدارک هویتی، سکونتی و شغلی را بارگذاری کنید. 3- (بررسی مدارک) مدارک شما ظرف 1 روز کاری برای اعتبارسنجی بررسی خواهد شد. 4- (دریافت قسطا کارت) بعنوان ضمانت، سفته الکترونیکی صادر کرده تا مجموعه قسطا هم قسطا کارت را برای شما ارسال کند. 5- (پیش پرداخت و شارژ قسطا کارت) پیش‌پرداخت رو واریز کرده تا قسطا کارت شما را به میزان مبلغ درخواستی‌ شارژ نماید.
ثبت سفارش