آپدیت رابط کاربری OneUI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی s10 منتشر شد

آپدیت جدید رابط کاربری OneUI 2.5 برای گوشی های سری گلکسی s10 که شامل سه گوشی گلکسی s10، s10 plus و s10e می‌باشد عرضه شد.

در مراسم آنپکد که به تازگی برگزار شد و طی آن از گوشی های سری نوت 20 رونمایی شد سامسونگ از رابط کاربری OneUI 2.5 نیز رونمایی کرد. در این مراسم گفته شد که گوشی های قدیمی تر مثل اس 10، گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 9 و گوشی های تاشو گلکسی فولد آپدیت جدید رابط کاربری OneUI 2.5 را دریافت خواهند کرد.

امروز شاهد این هستیم که سامسونگ به گفته خود عمل کرده و آپدیت جدید رابط کاربری OneUI 2.5 را برای مدل های سری اس 10 عرضه کرده و کاربران صاحب این گوشی ها قادر خواهند بود که این آپدیت را با حجم حدود 1 گیگابایت دانلود کنند. این آپدیت جدید در قدم اول در کشور آلمان عرضه شده ولی بعد از مدت کوتاهی برای دیگر کاربران در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

آپدیت جدید برای مدل گلکسی S10e نیز با نسخه فرم‌وِر G975FXXU8DTH7 و برای دو گوشی گلکسی اس ۱۰ و ۱۰ پلاس با نسخه فرم‌وِر G973FXXU8DTH7 و G970FXXU8DTH7 عرضه می‌شود. OneUI 2.5 به افزایش سرعت و بهبود عملکرد سخت افزار گوشی کمک کرده و همچنین در این آپدیت جدید امکان پشتیبانی از سامسونگ دکس به صورت بی سیم فراهم شده است.

سامسونگ دکس قابلیت این را فراهم می‌کند تا کاربران بتوانند محتوای گوشی خود را در صفحه نمایشی بزرگ تر مانند تلوزیون به نمایش بگذارند. اکنون به روزرسانی جدید رابط کاربری استفاده از این قابلیت را به صورت بی سیم فراهم کرده است. در مورد ویژگی های این آپدیت جدید می‌توان به ویژگی های جدید اپلیکیشن دوربین اشاره کرد که حالت های جدیدی برای فیلم برداری قرار گرفته است. همچنین این امکان فراهم شده است که در حالت فوکوس، دوربین به درخواست کاربر هنگام فیلم برداری بتواند روی چندسوژه به‌صورت هم‌زمان فوکوس کند.

اگر صاحب یکی از گوشی های سری اس 10 هستید برای به روزرسانی رابط کاربری گوشی لازم است به قسمت تنظیمات مراجعه کرده و گزینه آپدیت دستی را زده و چک کنید این آپدیت برای شما در دسترس قرار گرفته است یا خیر.

برای خرید گوشی های سامسونگ با بهترین قیمت روی اینجا کلیک کنید.