مک بوک ایر 15 اینچی اپل معرفی شد.

اپل پس از مدت ها انتظار دنیا را شگفت زده کرد، این کمپانی مک بوک ایر 15 اینچی را معرفی کرد که باریک ترین و سبک ترین  لپ تاپ 15 اینچی دنیا می باشد.

کمپانی اپل در مراسم WWDC 2023 که در خرداد ماه برگزار شد از محصولات خارق العاده خود رونمایی کرد که یکی از جذاب ترین آنها مک بوک ایر 15 اینچی اپل می باشد،

مک بوک ایر15اینچی با یک صفحه نمایش بزرگ Liquid Retina  فضا را برای شما بیشتر کرده و نسبت به مدل 13 اینچی دلایل بیشتری برای انتخاب مدل Air  دارید.

در این لپ تاپ مانند نسل قبلی مک بوک ایر 13 با تراشه  M2 مجهز می شوند، و تا 18 ساعت عمر باتری دارد.

هر دو لپ‌تاپ عملکرد فوق‌العاده سریعی را در طراحی بسیار سبک و قابل حمل ارائه می‌کنند.اپل ادعا میکند که MAC BOOK AIRجدید در مقابل ضربه و فشار مقاوم است که در ابعاد ارائه شده بسیار عالی میباشد.  تراشه M2 سرعت بیشتری را برای هر کاری که انجام می‌دهید به ارمغان می‌آورد – چه در حال ویرایش ویدیو برای کلاس، همکاری در یک طرح تجاری یا پخش جریانی یک نمایش در حین خرید آنلاین باشید. و با عمر باتری تمام روز، می توانید آداپتور برق را در خانه بگذارید. MacBook Air در مقایسه با لپ‌تاپ‌ها و  PC با پردازنده Core i7 اینتل تا 2 برابر عملکرد سریع‌تر، 4 تا 50 درصد مرور وب سریع‌تر، و تا 50 درصد عمر باتری بیشتر را ارائه می‌کند و در چهار رنگ نقره ای، خاکستری ، میدنایت و استارلایت ارائه میشود.

اندازه خود را انتخاب کنید، رنگ خود را انتخاب کنید، و خرید کنید . هر مدلی که انتخاب کنید، به کره ی زمین توجه میکند ، با یک محفظه آلومینیومی 100 درصد بازیافتی و بادوام.

 

پردازنده ی M2

*سی پی یو 8 هسته ای

GPU* تا 10 هسته

*موتور عصبی 16 هسته ای

*موتور رسانه ای با کارایی بالا

*کدگذاری و رمزگشایی ویدیوی ProRes

 

با مک بوک ایر 15 اینچی از به روز بودن لذت ببرید.