آیفون 12 اپل

کمی پیش شایعاتی درباره تاخیر در عرضه آیفون 12 اپل در مقایسه با زمان معرفی گوشی های این کمپانی در سال‌ های گذشته منتشر شده بود. هرچند این تاخیرخیلی زیاد نیست، اما حداقل تا چند هفته به طول می‌انجامد. اپل در گزارش مالی فصل سوم 2020 که همان سه‌ ماهه نخست 2020 به حساب می‌آید، این موضوع را تایید کرده است.

 لوکا مائستری، مدیر ارشد بخش مالی کمپانی اپل درگزارشی گفت: اپل در سال گذشته فروش نسل جدید آیفون ‌‌های خود را از اواخر سپتامبر آغاز کرد، این در حالی است که تامین برخی از پروژه‌ های شرکت ما در سال 2020 تا چند هفته به تاخیر خواهد افتاد.

به نظر میرسد که این موضوع نتایج گزارش مالی فصل بعدی اپل یعنی سه‌ ماهه سوم سال 2020 را تحت ‌تاثیر قرار خواهد داد ، چرا که مدل ‌های آیفون 12 اپل در این بازه زمانی ، یعنی قبل از پایان ماه سپتامبر عرضه نخواهند شد.

برای خرید گوشی آیفون 13 اینجا کلیک کنید.

 

 

آیفون 12 اپل

 

طبق شایعاتی که قبلا مطرح شده‌اند ، آیفون ‌های جدید اپل همانند سال های گذشته در ماه سپتامبر رونمایی خواهند شد ، اما نباید انتظار داشت که این تلفن‌ ها تا ماه اکتبر به بازار عرضه شوند. به غیر از این گزارش،  شرکت کوالکام اعلام کرده بود که برخی از تلفن‌های پرچمدار با اندکی تاخیر روانه بازار خواهند شد. ما با توجه به این گزارش متوجه شدیم که گوشی های اپل نیز کمی دیرتر روانه بازار می‌شوند، چرا که کوالکام وظیفه تولید مودم‌ تلفن‌های آیفون 12 اپل را بر عهده گرفته است.

این خبر می تواند برای طرفداران آیفون و آن هایی که منتظر سری جدید گوشی آیفون بوده اند، خبر بدی باشد. اما جهان با شیوع ویروس کرونا دچا تحولاتی شده است که بر روی فعالیت تمام کمپانی ها تاثیر گذاشته است و عرضه ی محصولات را با مشکلاتی مواجه خواهد کرد.