آیپد ایر 2020 اپل معرفی شد+ویدئو رسمی رونمایی

کمپانی اپل در تاریخ 15 سپتامبر 2020 (25 شهریور) رویدادی مجازی با نام Time Flies برگزار کرده و از آیپد ایر 2020 (Apple iPad Air 2020) و ساعت هوشمند اپل واچ سری 6 و اپل واچ se رونمایی کرد. در ادامه به بررسی آیپد ایر جدید می‌پردازیم. آیپد ایر 2020 (Apple iPad Air 2020) با طراحی زیبا و  مدرن و سخت‌افزاری بسیار قوی‌تر نسبت‌به نسل قبلی معرفی شد.

 

ویدئو رسمی رونمایی از آیپد ایر 2020 اپل

طراحی و ساخت آیپد ایر 2020

آیپد ایر 2020 اپل معرفی شد+ویدئو رسمی رونمایی

آیپد ایر 2020 از نظر طراحی بسیار شبیه آیپد پرو است. حاشیه های اطراف نمایشگر این آیپد جدید کمتر شده و کیفیت ساخت بالایی دارد. حسگر اثر انگشت این محصول در دکمه پاور تعبیه شده است. این تبلت در پنج رنگ نقره‌ای، خاکستری، رز گلد، سبز و آبی به دست علاقه‌مندان می‌رسد.

اپل در بخشی از مراسم امشب، تبلت آیپد ایر ۲۰۲۰ (Apple iPad Air 2020) را رسما رونمایی کرد. این تبلت سخت‌افزار مناسبی دارد و به‌لطف داشتن طراحی مدرن، بهتر از قبل خودش را از تبلت‌های معمولی سری آیپد، متمایز می‌کند. افزایش کیفیت ساخت، قطعا کار کردن با آیپد ایر را جذاب‌تر از قبل خواهد کرد. در طراحی آیپد ایر جدید دکمه هوم حذف شده و حاشیه ها باریک تر شده است.

 

صفحه نمایش آیپد ایر 2020

آیپد ایر 2020 اپل معرفی شد+ویدئو رسمی رونمایی

نمایشگر آیپد جدید 10.9 اینچی و از نوع لیکوئید رتینا  (Liquid Retina) با وضوح ۲٬۳۶۰ در ۱٬۶۴۰ پیکسل می‌باشد. این صفحه نمایش از قابلیت True Tone بهره برده و روی آن از یک لایه ضدانعکاس استفاده شده است.

 

سخت افزار

آیپد ایر 2020 اپل معرفی شد+ویدئو رسمی رونمایی

آیپد پرو جدید از تراشه A14 Bionic استفاده می‌کند که جدیدترین تراشه اپل می‌باشد. این تراشه شامل پردازنده ای مرکزی با ۶ هسته‌ی پردازشی است (دو هسته‌ی پرقدرت و چهار هسته‌ی کم‌مصرف). بنا به گفته کمپانی اپل این تراشه نسبت به تراشه های قبلی با افزایش 40 درصدی در عملکرد پردازش همراه است. همچنین طبق گفته‌ی اپل، تراشه‌ی A14 شامل شتاب‌دهنده‌های ویژه‌ی‌ فناوری یادگیری ماشین است که اپلیکیشن‌ها قادر خواهند بود برای عملکرد بهتر، از آن استفاده کنند.

همچنین از دیگر ویژگی های آیپد ایر جدید بهره مندی از درگاه USB-C است. این تبلت هوشمند از وای فای نسخه 6 استفاده کرده و از انتقال داده با سرعت 5 گیگ بر ثانیه پشتیبانی می‌کند. بنا به گفته اپل اتصال LTE در آیپد ایر جدید، ۶۰ درصد سریع‌تر از قبل است. در آیپد ایر جدید قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سیمی 20 واتی قرار گرفته است.

 

دوربین

آیپد ایر 2020 اپل معرفی شد+ویدئو رسمی رونمایی

دوربین به کار رفته در آیپد ایر جدید مانند دوربین آیپد پرو بوده و از سنسور 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین دارای سیستم لرزش‌گیر ویدئوی پیشرفته‌تری نسبت به آیپد پرو است. دوربین سلفی این آیپد جدید نیز یک دوربین HD هفت مگاپیکسلی می‌باشد که از قابلیت smart HDR برخوردار بوده و ویدئوهایی با کیفیت 1080p با نرخ ۶۰ فریم‌برثانیه را ضبط می‌کند.

آیپد ایر جدید از قلم لمسی جدید ۱۲۹ دلاری اپل پنسل (Apple Pencil)  پشتیبانی می‌کند. این قلم پیشرفته قابلیت این را دارد که به‌صورت مغناطیسی به تبلت بچسبد. همچنین صفحه کلید مستقل مجیک کیبورد با قیمت 299 دلار به این آیپد جدید متصل می‌شود. این تبلت جدید همچنین قابلیت پشتیبانی از صفحه‌کلید Smart Keyboard Folio و کاورهای جدید Smart Folio را دارد.

بنا به گفته اپل تبلت جدید آیپد ایر در ماه آینده‌ی میلادی با قیمت پایه‌ی ۵۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد.

برای خرید بهترین تبلت ها با قیمتی مقرون به صرفه روی اینجا کلیک کنید.