الجی ولوت 4G با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد.

گوشی موبایل الجی ولوت 5G مدتی پیش در اردیبهشت امسال با قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G عرضه شد. اکنون الجی ولوت 4G با پردازنده پرچمداری که دوسال پیش معرفی شده بود در یک وب سایت آلمانی نمایش داده شده است.

مدتی بعد از عرضه الجی ولوت 5G با طراحی جدید و خاص اعلام شد که الجی یک نسخه LTE نیز از این گوشی عرضه خواهد کرد. کره ای ها هنوز هیچ اطلاعیه ای درباره این گوشی نداده اند ولی به تازگی این گوشی در یک وب سایت آلمانی نمایش داده شده است. گفته می‌شود نسخه 4G این گوشی تفاوت های زیادی با مدل 5G ندارد. در ادامه به بررسی مشخصات این گوشی می‌پردازیم.

گوشی الجی ولوت 5G به تراشه G765 مهز است که قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G را دارد. صفحه نمایش این گوشی نیز 6.8 اینچی و از نوع POLED با رزولوشن FHD+ می‌باشد. در گوشی الجی ولوت 4G از تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام که معماری آن ۱۰ نانومتری FinFET بوده استفاده شده است.

الجی ولوت 4G با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد.گوشی ولوت الجی دارای دوربین سه گانه است که شامل یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی نیز 16 مگاپیکسل می‌باشد. حافظه داخلی این گوشی هوشمند 128 گیگابایت بوده و از 6 گیگ رم بهره می‌برد.

الجی ولوت 4G با تراشه اسنپدراگون 845 عرضه خواهد شد.

باتری این گوشی نیز دارای ظرفیتی 4300 میلی آمپر ساعتی بوده که از قابلیت شارژ سریع 30 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیت شارژ بی سیم 9 واتی نیز از جمله ویژگی های باتری این گوشی هوشمند است. از قابلیت های جالب و جذاب این گوشی نیز می‌توان به طراحی جذاب و جدید و همچنین کیس Dual Screen برای اضافه کردن صفحه‌نمایش دوم اشاره کرد.

گوشی الجی ولوت 4G  در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای و احتمالا با لوازم جانبی الجی مثل کاور نمایشگر ثانویه و قلم هوشمند عرضه خواهد شد. احتمالا این گوشی هوشمند با قیمت 499 یورو و در کشور هایی مانند ایران که هنوز پوشش 5G را ندارند عرضه شود.

برای خرید انواع گوشی های هوشمند و مقایسه و مشاهده قیمت روی اینجا کلیک کنید.