اپل مشغول ساخت آیفون تاشو است

مدتی است که گوشی های تاشو با ویژگی هایی خاص و طاحی فوق العاده عرضه می‌شوند. گلکسی z فولد 2 نیز یکی از گوشی های تاشوی سامسونگ است که به تازگی رونمایی شد و از برترین گوشی های هوشمند تاشو محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد اپل نیز در حال ساخت آیفون تاشو می‌باشد.

شرکت های مختلفی در حال کارکردن روی محصولات جدیدی هستند که در آینده قصد عرضه آنها را دارند. سرفیس دوئو نیز یکی از محصولات مایکروسافت است که احتمالا طی ماه‌های آینده با قیمتی ۱،۴۰۰ دلاری روانه بازار شود. به هرحال به نظر می‌رسد شرکت دیگری نیز در حال کار روی گوشی تاشو است.

به تازگی ویدئویی توسط جان پروسر منتشر شد که در آن به جزئیات محصولی از اپل می‌پرداخت که طراحی ظاهری جالبی داشته و به نظر می‌رسد که دارای سه نمایشگر بوده و نام آن آیفون فولد می‌باشد.

بدنه این گوشی شبیه گلکسی z فولد 2 بوده ولی اما نمایشگر خارجی آن دارای ابعاد بزرگ‌تری خواهد بود. صفحه نمایش داخلی این محصول نیز درواقع ترکیبی از دو نمایشگر جداگانه است که حاشیه‌ای میان آن‌ها وجود ندارد. طراحی این صفحه نمایش شبیه سرفیس دوئو است ولی سرفیس دوئو از دو نمایشگری استفاده می‌کند که امکان تشخیص حاشیه‌ی موجود میان دو نمایشگر وجود دارد؛ اما آیفون تاشو از دو نمایشگر چسبیده به هم استفاده خواهد کرد که در حالت باز شده، امکان تشخیص حاشیه میان دو نمایشگر وجود نخواهد داشت.

این افشاگر بیان کرده که فیس آ‌ی‌دی درکنار نمایشگر خارجی قرار خواهد گرفت و کاربر امکان استفاده از این فناوری و برخی امکانات دیگر را ندارد.اطلاعات زیادی درباره مشخصات سخت افزاری و دیگر مشخصات فنی آیفون تاشو یا آیفون فولد در دسترس نیست ولی طبق گفته های جان پروسر این آیفون تاشو دارای طراحی مشابه آیفون های قبلی است و قرار است لبه های آن فلزی باشد.

این موضوع که اپل در حال ساخت آیفون تاشو است توسط منابع مختلفی تایید شده ولی زمان دقیقی برای رونمایی و عرضه آن مشخص نشده ولی عرضه آیفون تاشو قطعا خبر خوبی برای کاربران و علاقه مندان محصولات اپل می‌باشد.

برای خرید گوشی هوشمند با بهترین قیمت روی اینجا کلیک کنید.