بروزرسانی جدید iOS 14 برای حل مشکل ایمیل و مرورگر پیش فرض

اپل در iOS 14 قابلیت های جدید و جذابی برای کاربران فراهم کرد که یکی از این قابلیت ها امکان تغییر مرورگر و نرم افزار پیش فرض ایمیل بود که مورد توجه کاربران نیز قرار گرفت ولی مشخص شد که این قابلیت یک ایراد بزرگ دارد و آن هم این بود که بعد از ریستارت کردن گوشی هر دو برنامه به حالت پیش‌فرض خود یعنی Mail و Safari باز می‌گردند. با گزارشاتی درباره این مشکل اپل به سرعت برای رفع این مشکل اقدام کرد تا به وسیله یک بروزرسانی این مشکل را مرتفع کند.

اکنون اپل بروزرسانی جدید 14.0.1 iOS  را برای آیفون و آیپد منتشر کرد و موفق شد این مشکل را خیلی سریع حل کند. همچنین ساعت های هوشمند اپل نیز بروزرسانی 7.0.1 را دریافت خواهند کرد. مشکلات این چنینی ممکن است برای کاربران محصولات اپل خوشایند نبوده و روی آنها تاثیر منفی بگذارد. اپل با درک این موضوع و با توجه به این که کاربران محصولات اپل همیشه به دنبال استفاده راحت و بدون مشکل از تمام قابلیت های دستگاه هستند با بروزرسانی جدید این مشکل را حل کرد.

با بروزرسانی جدید  iOS 14به راحتی کاربران می‌توانند برنامه‌های پیش فرض ایمیل و مرورگر را تغییر دهند و دیگر نگران این موضوع نباشند که با ریست کردن گوشی تنظیمات از بین برود.

همچنین اپل در به‌روزرسانی جدید iOS 14  سراغ بخش های دیگر پلتفرم های خود رفته است و چند مشکل دیگر را نیز حل کرده است. از جمله این مشکلات می‌توان به عدم نمایش تصاویر در آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، متصل نشدن آيفون‌ها به وای‌‎فای، ظاهر نشدن تصاویر در ویجت‌ها و موارد دیگر اشاره کرد.

بروزرسانی  iOS 14 برای کاربران آیفون و آیپد در دسترس است و اگر پیغامی مبنی بر این بروزرسانی دیافت نکردید با مراجعه به بخش تنظیمات Settings)) بروید و سپس گزینه عمومیGeneral) ) را انتخاب کنید. در نهایت نیز روی به‌روزرسانی نرم‌افزار (Software Update)  کلیک کنید.

برای مشاهده جدیدترین اخبار تکنولوژی روی اینجا کلیک کنید.