بهترین گوشی های سری a

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

شاید هنگام خرید گوشی معیارهای زیادی اعم از (برند ،مدل، قیمت) برایتان حائز اهمیت باشد. که در این باره میتوان به گوشی های سری A سامسونگ اشاره کرد زیرا از همه لحاظ برای خریداران مقرون به صرفه می باشند. سامسونگ در سری A، مدل های متفاوت و خوبی را معرفی کرده است که در میان گوشی های رونمایی شده بسیار مورد پسند قرار گرفته است. البته این مشکل را نیز باید در نظر گرفت که تمامی مدل های سری  A از نظر شکل و هزینه بسیار نزدیک بهم هستند، و این موضوع باعث گنگ شدن مشتری هنگام خرید میشود. گاهی این امرممکن است، مشکلات زیادی را برای مشتریان به بار آورد زیرا در انتخاب مدل ها مشتری دچار سردرگمی شده و نمیداند چه مدلی را خریداری کند که از همه نظر متناسب با سلیقه ی او باشد. معیار های خرید در هر شخص با دیگری متفاوت است اگر شما به عکس برداری بسیار اهمیت میدید باید دنبال مدل گوشی با دوربین با کیفیت بالا باشید. اگر هدف شما از خرید گوشی، بازی میباشد باید به نوع پردازنده آن توجه کنید. پردازنده ی گرافیکی هرچه بالا تر باشد بازی بصورت بهتری روی صفحه ی نمایشگر نمایان میشود. ظرفیت گوشی و باتری گوشی نیز از دیگر مسائل مهم در انتخاب مدل گوشی میباشد در ادامه به نقد و بررسی بهترین گوشی های سری A سامسونگ می پردازیم که با کلیک روی لینک موجود می توانید از قیمت روز آنها باخبر شوید.

 

بهترین گوشی های سری A سامسونگ

 

بهترین گوشی سری A سامسونگ

 

سامسونگ

سامسونگ به خاطر اینکه از رقبای چینی عقب نماند، هر روز به گوشی‌های خود امکانات بیشتر و بیشتری می‌دهد. شاید سوال شما هم باشد که بهترین سامسونگ سری a کدام مدل است؟ این خط تولید کلاس میان‌رده‌های این برند را تشکیل می‌دهد و همانطور که می‌دانید میان‌رده‌ها همه خصوصیات را در حد کمال ندارند و فرق بین گوشی‌های میان‌رده و پرچمدار هم همین است. پس می‌توان دسته بندی خود را از گوشی‌های این سری به این صورت عنوان کرد که برای مثال بهترین گوشی سامسونگ سری a از نظر سخت‌افزار کدام مدل است و یا بهترین گوشی سامسونگ سری a از نظر باتری کدام مدل است و یا مواردی از این قبیل.

جدیدترین گوشی اقتصادی سری a سامسونگ Galaxy A14

گوشی سامسونگ A14  جانشین گوشی‌ Galaxy A13 میباشد. ابعاد این گوشی  167.7×78×9.1 میلی‌متر بوده و وزنی معادل 202 گرم دارد. این گوشی میان رده از یک دوربین سه گانه با کیفیت بهره می‌برد.این روزها کمتر از گذشته شاهد طراحی ناچ در گوشی‌ های هوشمند جدید هستیم. اما سامسونگ هنوز هم از این طراحی در گوشی A14 خود استفاده کرده است. گوشی سامسونگ گلکسی A14  از یک نمایشگر 6.6 اینچی با وضوح 1080×2408 پیکسل بهره برده.  همچنین سایز صفحه نمایش این گوشی برای دیدن فایل‌ های ویدئویی و انجام بازی مناسب خواهد بود. سامسونگ در این گوشی از سنسور اصلی دوربین 50 مگاپیکسلی با کیفیت استفاده کرده است.

از دیگر ویژگی‌ های این دوربین میتوان به لنز واید 50 مگاپیکسلی و سنسورهای ماکرو و سنجش عمق اشاره کرد. همچنین در دوربین این گوشی جدید پر طرفدار، شاهد یک فلش  LED هستیم. همچنین این گوشی مجهز به سنسور سلفی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 می‌باشد. این سنسور سلفی، توانایی قابل قبولی در زمینه ثبت تصاویر خواهد داشت، حالت فیلم‌برداری این دوربین نیز از  کیفیت 1080 پیکسل، با نرخ 30 فریم در ثانیه برخوردار است. این گوشی پر طرفدار، دارای یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی می باشد.هم چنین این باتری امکان شارژ سریع با توان 15 وات را دارد. گوشی a14 سامسونگ در دو نسخه 4G و 5G تولید شده تا کاربران باتوجه به نیازهای خود یکی از این دو مدل را خریداری کنند.

 

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A14 کلیک کنید.

 

 

 

 

گوشی اقتصادی سری a سامسونگ Galaxy A04s

در بین گوشی های سامسونگ سری A  که تاکنون به بازار ارائه شده مدل Galaxy A04s است که جدیدترین محصول این شرکت می باشد این مدل در واقع جایگزینی برای مدل قدیمی تر خود یعنی A03  می‌باشد. طراحی در نظر گرفته شده برای این گوشی، طراحی آشنایی است که پیش از این هم سامسونگ از آن در گوشی‌های هوشمند خود استفاده کرده بود که البته بسیار کاربر پسند است. در نمای رو‌به‌رویی این گوشی به صفحه‌نمایش با ابعاد 6.5 اینچ و رزولوشن 720×1600 پیکسل از نوع PLS مجهز شده است این صفحه‌نمایش دارای نرخ بروزرسانی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 400 نیت (شمع در متر مربع) اشاره کنیم. در قسمت پشتی این گوشی سه سنسور دوربین در نظر گرفته شده است. سنسور دوربین اصلی با رزولوشن 50 مگاپیکسل که باید بگوییم برای چنین گوشی مقرون به‌صرفه‌ای سنسور قدرتمندی به حساب می‌آید در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسل از نوع سنجش عمق و ماکرو، سنسور‌های دوربین سه‌گانه سامسونگ Galaxy A04s را تشکیل می‌دهند دوربین سلفی نیز رزولوشن 5 مگاپیکسلی دارد. پردازنده اگزینوس 850 اختصاصی سامسونگ هم برای اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد قابل قبولی دارد. در نهایت هم باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی‌آمپر‌ساعت سبب شده تا سامسونگ Galaxy A04s به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید (زمان آماده به‌کار) دو روز را در شرایط استفاده معمولی ارائه کند.

گوشی سامسونگ Galaxy A13 از بهترین گوشی های سری A سامسونگ از نظر اقتصادی

جدیدترین گوشی اقتصادی سامسونگ گوشی Galaxy A13 است. گلکسی A13 سامسونگ باتوجه به قیمت مقرون به صرفه ارزش خرید بالایی دارد. گلکسی A13 سامسونگ دارای صفحه نمایشی از نوع PLS LCD با رزولوشن 1080*2408 می‌باشد که کیفیت مطلوبی دارد.

سامسونگ در این گوشی از سنسور اصلی دوربین 50 مگاپیکسلی با کیفیت استفاده کرده است. از دیگر ویژگی‌ های این دوربین میتوان به سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه پوشش 123 درجه، سنسورهای ماکرو و سنجش عمق 2 اشاره کرد. همچنین در پایین ماژول دوربین شاهد یک فلش  LED هستیم. همچنین این گوشی مجهز به سنسور سلفی 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 می‌باشد. این سنسور سلفی، توانایی قابل قبولی در زمینه ثبت تصاویر خواهد داشت، حالت فیلم‌برداری این دوربین نیز از  کیفیت 1080 پیکسل، با نرخ 30 فریم در ثانیه برخوردار است. در بخش باتری نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی لازم را برعهده دارد.گوشی سامسونگ Galaxy A13 از بهترین گوشی های سری A سامسونگ از نظر اقتصادی

 

 

 یرای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A13 کلیک کنید.

 

 

گوشی سامسونگ Galaxy A12 Nacho

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A12 Nacho مدل عرضه شده بعد از A12 بود که گوشی بسیار خوش قیمت و مناسب است. A12 ناچو سامسونگ دارای صفحه نمایش PLS IPS میباشد.

سامسونگ در این گوشی از سنسور اصلی دوربین  48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 بهره میبرد. از دیگر ویژگی‌های این دوربین میتوان به سنسور اولترا واید 5 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.2 و زاویه پوشش 123 درجه، سنسورهای ماکرو و سنجش عمق 2 اشاره کرد. ظرفیت باتری این گوشی نیز 5000 میلی امپر ساعتی است.

گوشی سامسونگ Galaxy A12 Nacho

برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A12 Nacho کلیک کنید

 

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

A23 سامسونگ یکی از بهترین گوشی های سری Aسامسونگ است که ارزش خرید بالایی دارد. A23 سامسونگ از یک صفحه نمایش از نوع PLS LCD بهره میبرد. در پشت گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 و اولتراواید 5 مگاپیکسلی با f/2.2 روبرو می‌شویم که همراه با فلش LED و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی در یک محوطه مربع‌شکل برجسته در کناره سمت چپ بالا قرار گرفته‌اند. همچنین این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و دارای قابلیت فست شارژ 25 واتی است. . A23 سامسونگ از نظر سخت افزار و نرم افزار نیز عملکرد خوبی داشته و قابلیت اجرای بازی های گرافیکی در فریم ریت پایین تا متوسط را دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A23 کلیک کنید.

 

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

A22 5G سامسونگ یکی از بهترین گوشی های سری A است که از قابلیت 5G پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش این گوشی هوشمند نسبت به مدل 4G صفحه نمایش ضعیف تری دارد و صفحه نمایش این گوشی از نوع TFT LCD بوده و تراکم پیکسلی آن 274 پیکسل براینچ می‌باشد. این گوشی در بخش دوربین عملکرد قابل قبولی داشته و لنز اصلی آن 48 مگاپیکسل میباشد. همچنین لنز اولتراواید 5 مگاپیکسلی با f/2.2 با فلش LED و سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان مگاپیکسلی در یک محوطه مربع‌شکل برجسته در کناره سمت چپ بالا قرار گرفته‌اند ظرفیت باتری نیز مانند اکثر گوشی های اقتصادی سری A سامسونگ 5000 میلی آمپر ساعتی می‌باشد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G کلیک کنید.

 

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A23 (5G)

 

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A22 5G کلیک کنید.

 

 

گوشی موبایل سامسونگ مدل  (5G) A23 دارای ابعاد 165.4×76.9×8.4 میلی‌متر بوده و یک صفحه نمایش 6.6 اینچی بهره برده است. وزن این گوشی برابر 197 گرم ودارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 ، اولتراواید 5 مگاپیکسلی با f/2.2 ، سنسور 2 مگاپیکسلی عمق میدان و یک لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی می‌باشد. همچنین این گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و دارای قابلیت فست شارژ 25 واتی است.  A23 5G از یک تراشه‌ی Qualcomm SM6375 Snapdragon 695 5G (6 nm) بهره برده است. همچنین  پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 619 نیز می تواند جوابگوی برنامه ها و بازی های نسبتا سنگین باشد. گوشی سامسونگ A23 5G  در دو نسخه با حافظه داخلی 128 و 64 گیگابایت و رم 4 و 6 و 8 گیگابایت به بازار عرضه شده است . همچنین یک جایگاه برای کارت حافظه microSDXC نیز وجود دارد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32 (5G) از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

A32 سامسونگ یکی از بهترین گوشی های سری A است که به نسبت قیمت امکانات خوبی دارد. A32 5G سامسونگ دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی از نوع TFT میباشد. دوربین اصلی گوشی A32  برابر با 64 مگاپیکسل می‌باشد. اما از دیافراگمی بازتر نسبت به مدل‌های پیشین خود معادل f/1.8 استفاده کرده است که در محیط های کم نور عملکرد بهتری دارد. دوربین 8 مگاپیکسلی دوم گوشی همچنان التراواید بدون فوکوس خودکار و با f/2.2 بوده و میدان دید گسترده‌ 123 درجه‌ای را به تصویر می‌کشد. یک دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی با f/2.4 و یک سنسور تعیین عمق میدان 5 مگاپیکسلی دیگر دوربین گوشی A32 را تشکیل می‌دهند. باتری این گوشی نیز 5000 میلی امپر ساعتی با قابلیت شارژ سریع 15 واتی می باشد. از تفاوت های مدل 5G نسبت به نسخه LTE میتوان به صفحه نمایش Super AMOLED نسخه LTE اشاره کرد.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32 (5G) از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

برای مشاهده قیمت گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32  کلیک کنید.

 

 

گوشی سامسونگ Galaxy A52 از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

A52 سامسونگ از گوشی های باکیفیت سری A است که امکانات و ویژگی های زیادی دارد. صفحه نمایش این گوشی Super AMOLED بوده و در بخش دوربین نیز عملکرد خوبی دارد. لنز اصلی دوربین این گوشی 64 مگاپیکسلی بوده و دارای یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. نقطه قوت این گوشی در بخش سخت افزاری است. تراشه Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G (8 nm) عملکرد بسیار مطلوبی داشته و به راحتی قادر به اجرای بازی های سنگین می‌باشد. باوجود اینکه زمان زیادی از عرضه این گوشی میگذرد هنوز گلکسی A52 سامسونگ از پرفروش ترین گوشی های سری A سامسونگ است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A32 (5G) از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

برای مشاهده قیمت گوشی سامسونگ Galaxy A52 کلیک کنید.

 

 

گوشی A52S سامسونگ از بهترین گوشی های سری A

A52S سامسونگ یکی دیگر از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است که بسیار قدرتمند ظاهر شده است. گلکسی A52S سامسونگ از صفحه نمایش SuperAMOLED با تراکم پیکسلی 405 پیکسل بر اینچ می‌باشد. گوشی A52s دارای یک دوربین 4 گانه است. این دوربین ها شامل یک لنز واید 64 مگاپیکسلی، یک لنز 12 مگاپیکسلی اولتراواید و دو لنز 5 مگاپیکسلی که یکی به منظور سنجش عمق و دیگری از نوع ماکرو است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز شامل یک لنز 32 مگاپیکسلی واید می‌باشد. تراشه به کار رفته در این گوشی نیز Qualcomm Snapdragon 778G 5G است که در A73 به کار رفته است. همچنین در بخش نرم افزار سامسونگ a52s با اندروید 11 و رابط کاربری اختصاصی one UI 3.1 عرضه شده است. این گوشی هوشمند دارای یک باتری 4500 میلی‌آمپری است که به فست شارژ 25 واتی مجهز شده و از طریق USB.Type-c شارژ می‌شود.

 گوشی A52S سامسونگ از بهترین گوشی های سری A

برای مشاهده قیمت گوشی A52S سامسونگ کلیک کنید.

 

 

 

گوشی A53 سامسونگ از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

گوشی A53 سامسونگ یکی از بهترین گوشی های سری A سامسونگ است که به نسبت مدل قبلی خود یعنی A52 و A52S عملکرد ضعیف تری در بخش سخت افزار داشته است. تراشه به کار رفته در این گوشی Exynos 1280 میباشد. گلکسی A53 سامسونگ دارای دوربین چهارگانه بوده. که شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم F / 1.8 و یک لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی می‌ باشد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌ آمپر ساعتی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی، درگاه USB Type-C و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌ های این گوشی می باشد.

گوشی A53 سامسونگ از بهترین گوشی های سری A سامسونگ

برای مشاهده قیمت گوشی A53 سامسونگ کلیک کنید.

 

 

گوشی A73 سامسونگ بهترین گوشی سری A سامسونگ از نظر سخت افزار

A73 سامسونگ در حال حاضر بهترین گوشی سری A سامسونگ است که در همه‌ی بخش ها قدرتمند ظاهر شده است. نمایشگر این گوشی Super AMOLED Plus بوده که کیفیت فوق العاده ای دارد. در بخش دوربین شاهد دوربین چهارگانه هستیم که لنز اصلی آن 108 مگاپیکسلی میباشد. لنز اولتراواید 12 مگاپیکسلی، یک لنز تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی مجموعه دوربین این گوشی را تکمیل می‌کند. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی نیز در قاب جلویی این گوشی به کار گرفته شده است.  از مهم ترین ویژگی های این گوشی که مزیت بزرگی برای گیمر ها محسوب میشود تراشه Snapdragon 778G 5G است. این تراشه عملکرد بسیار خوبی در اجرای بازی های سنگین و کارهای گرافیکی دارد.

گوشی A73 سامسونگ بهترین گوشی سری A سامسونگ از نظر سخت افزار

 

برای مشاهده قیمت گوشی A73 سامسونگ کلیک کنید.

 

 

 

کلام آخر

مدل های ذکر شده طبق گوشی های موجود در زمان انتشار مقاله هستند. نیاز مصرف کننده مهم ترین عامل در انتخاب گوشی می‌باشد. شما باتوجه به نوع و میزان استفاده میتوانید گوشی مدنظر خود را انتخاب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. برای مشاهده بهترین قیمت های بازار کلیک کنید.

برای مشاهده لیست قیمت گوشی های پرفروش بازار کلیک کنید.