بهترین گوشی های ۲۰۲۰

با وجود اینکه در سال‌ های اخیر خرید تلفن ‌های هوشمند با ویژگی‌ های قدرتمند مثل دوربین ‌های باکیفیت، باتری‌هایی با ظرفیت بالا و … بسیار آسان شده است، باز هم می ‌توان گفت برخی گوشی ‌ها نسبت به سایرین یک سرو گردن بالاترند، پس باید بهترین گوشی های ۲۰۲۰ را بشناسید تا در هنگام خرید گوشی هوشمند بتوانید با دقت بیشتری گوشی مدنظر خودتان را انتخاب نمایید. در این مقاله شما را با بهترین گوشی های ۲۰۲۰ بیشتر آشنا خواهیم کرد.

اما در نظر داشته باشید در کنار خرید گوشی های بسیار گران قیمت و با امکانات عالی شاید نیاز داشته باشید از گوشی هایی با امکاناتی در حد متوسط و نه چندان گران استفاده نمائید بنابراین علاوه بر این که در این مبحث شما را با بهترین مدل گوشی ها در سال ۲۰۲۰ آشنا میسازیم بلکه در مبحث دیگر به معرفی مدل های مختلفی از بهترین گوشی های میان رده ۲۰۲۰ خواهیم پرداخت و ویژگی های آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

بر اساس تستی که انجام دادیم، بهترین تلفن‌ها مناسب برای هر بودجه را در پایین معرفی‌‌‌ می‌کنیم.
بهترین تلفن‌ها دوربین‌های عالی، عملکرد چندتکلیفی و ماندگاری در کل روز را فراهم‌‌‌ می‌کنند. با وجود هر چهار مدل آیفون ۱۲، تغییر بزرگی در فهرست ما ایجاد شده است.
وقتی نوبت به خرید یک گوشی جدید‌‌‌ می‌رسد، برخی از افراد ترجیح‌‌‌ می‌دهند بزرگترین نمایشگر ممکن را در کنار پیشرفته ترین مشخصات داشته باشند. و دیگران یک تلفن میان رده‌‌‌ می‌خواهند که تمام اصول اولیه را بدون احساس ارزان بودن ارائه دهد. برای کمک به شما در انتخاب بهترین تلفن هوشمند، ده‌ها گوشی را در آزمایشگاه و در دنیای واقعی آزمایش‌‌‌ می‌کنیم تا توصیه‌هایی را در این زمینه ارائه دهیم.
فهرست تلفن‌های هوشمندِ رتبه بندی شده‌‌‌ی ما برای همه افراد شامل مزایای عالی زیر ۵۰۰ دلار و زیر ۳۰۰ دلار است. بعلاوه، در حال حاضر معاملات تلفنی بسیار خوبی وجود دارد زیرا شرکت‌های حمل و نقل و خرده فروشان به دنبال جلب خریداران در تعطیلات هستند. ما بر اساس آزمایش‌هایی که انجام دادیم، تمام تلفن‌های برتر را رتبه بندی کرده ایم. در اینجا بهترین تلفن‌های همراهِ حال حاضر معرفی‌‌‌ می‌شوند.

بهترین تلفن‌ های همراه کدامند؟

بر اساس آزمایش ما، آیفون ۱۲ پرو مکس جدید به طور کلی بهترین تلفن همراه است، زیرا عکس‌های فوق العاده، صفحه نمایش ۶.۷ اینچی، اتصال G۵ و سریعترین عملکرد را در بین گوشی‌های دیگر دارد. در حالی که سایر مدل‌های آیفون ۱۲ شما را تحت تأثیر قرار‌‌‌ می‌دهند، پرو مکس بهترین نمایشگر و طولانی ترین عمر باتری را به شما نمایش‌‌‌ می‌دهد.
درست بعد از مدل‌های آیفون ۱۲ پرو، گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا قرار دارد – یک گوشی هوشمند واقعاً ممتاز به تمام معنا، از پردازنده مرکزی قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس CPU گرفته تا صفحه نمایش انعطاف پذیر ۱۲۰ هرتزی و دوربین عقب با لنزهای سه گانه. و اگر بودجه کمتری دارید، گلکسی S۲۰ FE جدید بهترین ویژگی‌های پرچمدار سامسونگ را با قیمت کمتری ارائه‌‌‌ می‌دهد.
به خصوص به مصرف کنندگان آگاه از قیمت توصیه‌‌‌ می‌شود که Pixel ۴a را در نظر بگیرند، معامله ای باورنکردنی با قیمت ۳۴۹ دلار، که دو برابر فضای ذخیره سازی آیفون SE را با ۵۰ دلار کمتر فراهم‌‌‌ می‌کند. Moto G Power یکی دیگر از خریدهای خوب است، زیرا بهترین عمر باتری را که تاکنون آزمایش کرده ایم ارائه‌‌‌ می‌دهد.
در اینجا بهترین گوشی های ۲۰۲۰ موجود در بازار را معرفی‌‌‌ می‌کنیم.

بهترین گوشی‌هایی که امروز‌‌‌ می‌توانید بخرید

۱. آیفون ۱۲ پرو مکس

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - آیفون ۱۲ پرو مکس

به طور کلی بهترین گوشی

نمایشگر: ۶.۷ اینچ OLED (۲۷۷۸ x ۱۲۸۴) / CPU: A۱۴ Bionic / رم: ۶ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل واید (f/۱.۶)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۴)، ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو (f/۲.۲) / دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۸.۰۳ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۱۰:۵۳ (۵G).
آیفون ۱۲ پرو مکس یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ است که‌‌‌ می‌توانید بخرید و عملاً عالی است، مخصوصاً برای کسانی که صفحه نمایش بزرگ را ترجیح‌‌‌ می‌دهند. شما یک نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED همه جانبه با عملکرد کلاس A۱۴ Bionic و قابلیت ۵G خواهید داشت. اما آیفون ۱۲ پرو حداکثر با عمر طولانی باتری خودنمایی‌‌‌ می‌کند، زیرا در تست وب گردی ما تقریباً ۱۱ ساعت دوام آورد. این با دوام ترین مدل آیفون ۱۲ است.
مانند آیفون ۱۲ پرو مکس نیز مانند آیفون ۱۲ پرو معمولی دارای سه دوربین عقب است، اما از یک سنسور اصلی بزرگتر که باعث نور بیشتر‌‌‌ می‌شود بهره‌‌‌ می‌برد. و بزرگنمایی تله فوتو ۲.۵ دریافت‌‌‌ می‌کنید، در حالی که آیفون پرو معمولی دارای بزرگنمایی ۲x است. آیفون ۱۲ پرو مکس همچنین ضبط ویدیویی شگفت انگیز رنگی را در دالبی ویژن ارائه‌‌‌ می‌دهد، همراه با تثبیت کننده‌‌‌ی تغییر سنسور برای فیلم‌های ثابت. آیفون ۱۲ پرو مکس با قیمت ۱.۰۹۹ دلار ارزان نیست، اما به طور کلی بهترین گوشی است که تاکنون آزمایش کرده ایم.

۲. آیفون ۱۲ پرو

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - آیفون ۱۲ پرو

یکی دیگر از گوشی‌های برتر اپل

نمایشگر: ۶.۱ اینچ OLED (۲۵۳۲ x ۱۱۷۰) / CPU: A۱۴ Bionic / رم: ۶ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل واید (f/۱.۶)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۴)، ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو (f/۲.۰) / دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۶.۶۶ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۹:۰۶ (۵G)، ۱۱:۲۴ (LTE).
آیفون ۱۲ پرو بهترین تلفن همراهی است که‌‌‌ می‌توانید بخرید زیرا اپل هر چیزی را در طراحی جدید و براق خود ارائه‌‌‌ می‌دهد. بیشترین باندهای ۵G را در هر تلفن همراه با پردازنده‌‌‌ی جدید A۱۴ Bionic دریافت‌‌‌ می‌کنید که تمام تلفن‌های اندرویدی را از رده خارج‌‌‌ می‌کند. اما دلیل واقعی انتخاب آیفون ۱۲ پرو دوربین‌های آن هستند. سنسور اصلی اکنون نور بیشتری را فراهم‌‌‌ می‌کند و حالت شب هم بر روی دوربین اولتراواید و هم در دوربین TrueDepth جلو کار‌‌‌ می‌کند. به لطف ترکیب لنز تله فوتو و سنسور LiDAR‌‌‌ می‌توانید در شب عکس پرتره بگیرید.
آیفون ۱۲ پرو نه تنها از نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با شکوه برخوردار است، بلکه توسط Ceramic Shield محافظت‌‌‌ می‌شود که برای محافظتِ ۴ برابر در صورت سقوط طراحی شده است. لبه‌های تخت نیز بسیار براق به نظر‌‌‌ می‌رسند، حتی اگر برای مدت کوتاهی در دستان شما ظاهر شود. شارژر اختیاری MagSafe به لطف آهنرباهای تعبیه شده در آیفون ۱۲ پرو باعث شارژ بی سیم سریع‌‌‌ می‌شود. اما اپل هیچ شارژری را در جعبه قرار نمی دهد. اگرچه عمر باتری آیفون ۱۲ پرو‌‌‌ می‌تواند در مقایسه با ۵G بهتر باشد، اما این گوشی کاملترین تلفن همراه با این هزینه و دارای بهترین دوربین است.

۳. سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - سامسونگ گالکسی نوت ۲۰ الترا

بهترین تلفن اندرویدی که‌‌‌ می‌توانید خریداری کنید

نمایشگر: ۶.۹ اینچ AMOLED (۳۰۸۸ x ۱۴۴۰) / CPU: اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس / رم: ۱۲ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت، ۵۱۲ گیگابایت / بله / دوربین عقب: ۱۰۸ مگاپیکسل واید (f/۱.۸)، ۱۲ مگاپیکسل تله فوتو با زوم اپتیکال ۵x (f/۳.۰)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۲) / دوربین جلو: ۱۰ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۷.۳۳ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۱۰:۱۵.
سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ اولترا با قیمت ۱.۲۹۹ دلار گران است اما هیچ تلفن همراه با صفحه نمایش بزرگ دیگری نمی تواند به اندازه‌‌‌ی این فبلت کار کند. شما یک نمایشگر ۶.۹ اینچی OLED با سرعت رفرش پویای ۱۲۰ هرتز و همچنین بسیاری از جدیدترین نسخه‌های S Pen را دریافت کرده اید که زمان پاسخگویی نرم‌‌‌‌‌تر ۹ میلی ثانیه دارد. به علاوه، نوت ۲۰ اولترا یکی از همه کاره ترین تنظیمات دوربین را شامل‌‌‌ می‌شود، از جمله یک سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک Space Zoom ۵۰x و یک سنسور فوکوس خودکار لیزری برای کاهش تاری.
نوت ۲۰ اولترا همچنین یک مینی دسکتاپ و کنسول بازی در لباس مبدل است. با بهبود حالت DeXمی توانید عکس‌‌‌‌ها ، برنامه‌ها و موارد دیگر را به یک تلویزیون نزدیک وارد کنید و با Xbox Game Pass‌‌‌ می‌توانید بیش از ۱۰۰ مورد Xbox را پخش کنید. نوت ۲۰ اولترا به خوبی با رایانه‌‌‌ی شما کار‌‌‌ می‌کند، زیرا Link to Windows (اتصال به ویندوز) به شما امکان‌‌‌ می‌دهد برنامه‌های اندروید را روی لپ تاپ خود اجرا کنید و همچنین اعلان‌‌‌‌ها ، تماس‌ها و موارد دیگر را دریافت نمایید. با توجه به تمام این موارد، شما یکی از بهترین تلفن‌های موجود را در اختیار دارید.

۴. آیفون ۱۲

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - آیفون ۱۲

بهترین آیفون برای اکثر مردم

نمایشگر: ۶.۱ اینچ OLED (۲۵۳۲ x ۱۱۷۰) / CPU: A۱۴ Bionic / رم: ۴ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل واید (f/۱.۶)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۴) / دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۵.۷۸ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۸:۲۵ (۵G)، ۱۰:۲۳ (LTE).
گوشی آیفون ۱۲ بخش‌های فوق العاده‌‌‌ی زیادی از  گوشی آیفون ۱۲ پرو را شامل‌‌‌ می‌شود – تراشه سریع ۵ نانومتری A۱۴ Bionic، دوربین اصلی ۷ عنصری چشمگیر و اتصال ۵G – و آن را در بسته بندی مقرون به صرفه تری قرار‌‌‌ می‌دهد. شاید همه به طراحی متریال فوق العاده و قابلیت عکس برداری و فیلم برداری آیفون ۱۲ پرو نیاز نداشته باشند، اما آیفون ۱۲ معمولی بهترین آیفون جدید برای اکثر خریداران است.
بیشتر این موارد مربوط به چگونگی بهبود اصول اولیه‌‌‌ی اپل در اینجا است. آیفون ۱۲ دارای یک صفحه نمایش جدید OLED است که از صفحه LCD تار با وضوح پایینِ آیفون ۱۱ سال گذشته بسیار جلوتر رفته است. و در طراحی جدید آیفون ۱۲ از نقوش لبه تخت و حاشیه‌های باریک تری استفاده شده است و صفحه نمایش را بزرگتر کرده است. ما همچنین ابتکار جدید MagSafe اپل را دوست داریم زیرا پتانسیل جدید لوازم جانبی را فراهم‌‌‌ می‌کند و شارژ بی سیم سریعتر و راحت تری را نسبت به آیفون‌های گذشته ایجاد‌‌‌ می‌کند.
البته، امیدواریم که اپل با این گوشی یک آداپتور شارژ را در جعبه قرار دهد و فضای ذخیره سازی پایه را به ۱۲۸ گیگابایت برساند. اما اگر این ناراحتی‌ها را کنار بگذاریم، آیفون ۱۲ یک دستگاه عالی است که هر کاربر آیفونی را به وجد‌‌‌ می‌آورد.

۵. آیفون ۱۱

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - آیفون ۱۱

یک دستگاه ارزشمند بهتر حتی با قیمت کمتر

نمایشگر: ۶.۱ اینچ LCD (۱۷۹۲ x ۸۲۸) / CPU: A۱۳ Bionic / رم: ۴ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل واید (f/۱.۸)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۴) / دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۶.۸۴ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۱۱:۲۰.
با داشتن ۶۹۹ دلار، آیفون ۱۱ از طریق حالت شب خود عکس‌های کم نور بسیار شگفت انگیزی را ارائه‌‌‌ می‌دهد و یک لنز اولترا واید جدید دارد که به شما امکان‌‌‌ می‌دهد با میدان دید ۱۲۰ درجه سوژه‌ها یا صحنه‌های بیشتری را ببینید. سلفی‌ها نیز ارتقا پیدا کرده اند، زیرا هنگامی که از حالت چشم انداز (landscape mode) استفاده‌‌‌ می‌کنید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی به طور خودکار به نمای وسیع تری تبدیل‌‌‌ می‌شود.
LCD ۶.۱ ینچی در آیفون ۱۱ مانند OLED در آیفون ۱۲ جدیدتر عالی نیست، اما رنگارنگ و روشن است. پردازنده‌‌‌ی A۱۳ Bionic، دوام طولانی باتری و انتخاب از میان شش رنگ آیفون ۱۱ را به برنده تبدیل‌‌‌ می‌کنند. همچنین اکنون که عرضه‌‌‌ی آیفون ۱۲ به پایان رسیده است، معامله‌‌‌ی حتی بهتری هم محسوب‌‌‌ می‌شود، زیرا اپل همچنان آیفون ۱۱ که  با قیمت ۱۰۰ دلار کمتر از گذشته ارائه‌‌‌ می‌دهد، یعنی اکنون فقط با قیمت ۵۹۹ دلار شروع‌‌‌ می‌شود.

۶. سامسونگ گلکسی S۲۰ FE

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - سامسونگ گلکسی اس ۲۰

بهترین معامله‌‌‌ی سامسونگ

نمایشگر: ۶.۵ اینچ OLED (۲۴۰۰ x ۱۰۸۰) / CPU: اسنپدراگون ۸۶۵ / رم: ۶ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت / بله / دوربین عقب: لنز سه تایی: ۱۲ مگاپیکسل اصلی (f/۱.۸)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۲)، ۸ مگاپیکسل تله فوتو با زوم ۳x (f/۲.۴) / دوربین جلو: ۳۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۶.۷ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۹:۰۳.
برای دریافت بهترین مزایای مجموعه‌‌‌ی Galaxy S۲۰ سامسونگ دیگر نیازی به پرداخت ۱۰۰۰ دلار یا بیشتر نیست. سامسونگ گلکسیS۲۰ FE با قیمت ۶۹۹ دلار بهترین ویژگی‌های پرچمداران سامسونگ را حفظ‌‌‌ می‌کند و تنها با اصلاحات جزئی، این گوشی را به یکی از بهترین تلفن‌های همراه با توجه به قیمتش تبدیل‌‌‌ می‌کند.
گلکسی S۲۰ FE یک نمایشگر بزرگ ۶.۵ اینچی با سرعت رفرش ۱۲۰ هرتز، اتصال ۵G و پردازنده‌‌‌ی سریع اسنپدراگون ۸۶۵ ارائه‌‌‌ می‌دهد. ما سیستم دوربین سه تایی را روی این تلفن بسیار دوست داریم که شامل زوم اپتیکال قدرتمند ۳x و زوم فضایی ۳۰x است.
شما باید به جای پشت شیشه ای و یک شارژر کندتر نسبت به گلکسی S۲۰ معمولی، به پشت پلاستیکی بسنده کنید، اما این معامله ارزش آن را دارد. اگر‌‌‌ می‌خواهید ویژگی‌های پیشرفته ای داشته باشید اما قیمت بالای اکثر گوشی‌های پرچمدار را پرداخت نکنید، این مدل گلکسی S۲۰ برای شما مناسب است.

۷. آیفون ۱۲ مینی

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - آیفون ۱۲ مینی

یکی از بهترین گوشی های ۲۰۲۰ جمع و جور

نمایشگر: ۵.۴ اینچ OLED (۲۳۴۰ x ۱۰۸۰) / CPU: A۱۴ Bionic / رم: ۴ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲ مگاپیکسل واید (f/۱.۶)، ۱۲ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۴) / دوربین جلو: ۱۲ مگاپیکسل (f/۲.۲) / وزن: ۴.۷۶ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۷:۲۸ (۵G).
آیفون ۱۲ مینی با استفاده از صفحه نمایش گسترده‌‌‌ی OLED موجود در سایر گوشی‌های آیفون فعلی، دستگاهی است که به راحتی در دست یا جیب شما قرار دارد و بهترین تلفن همراه جمع و جور اپل است. اپل این تلفن همراه را به همان تراشه‌‌‌ی A۱۴ Bionic مجهز کرده است که بقیه‌‌‌ی اعضای خانواده‌‌‌ی آیفون ۱۲ نیز دارند – این به معنای اتصال ۵G با هر نوع شبکه ای است – و تنظیمات دوربین آن مشابه با آیفون ۱۲ است، بنابراین عکس‌های بسیار خوبی تولید‌‌‌ می‌کند.
چشم نوازترین ویژگی آیفون ۱۲ مینی ممکن است قیمت آن باشد: با قیمت ۶۹۹ دلار، کم هزینه ترین مدل آیفون ۱۲ است و راهی عالی برای دریافت جدیدترین سخت افزار اپل بدون پرداخت پول زیاد فراهم‌‌‌ می‌کند. ما امیدواریم که این تلفن همراه در تست باتری عملکرد بهتری داشته باشد و اپل فضای ذخیره سازی بیشتری را در مدل پایه ارائه دهد. اما درغیر این‌صورت، آیفون ۱۲ مینی یکی از بهترین تلفن‌های همراه با این میزان هزینه است.

۸. وان پلاس ۸ پرو

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - وان پلاس ۸ پرو

پرچمدار ارزان قیمت اندروید

نمایشگر: ۶.۷۸ اینچ OLED (۳۱۶۸ x ۱۴۴۰) / CPU: اسنپدراگون ۸۶۵ / رم: ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۴۸ مگاپیکسل واید (f/۱.۷۸)، ۴۸ مگاپیکسل اولترا واید (f/۲.۲)، ۸ مگاپیکسل تله فوتو با زوم ۳x (f/۲.۴) ۵ مگاپیکسل فیلتر رنگی/ دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل (f/۲.۵) / وزن: ۷ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۱۱:۰۵.
وان پلاس ۸ پرو یکی از بهترین تلفن‌های همراه است زیرا بسیاری از ویژگی‌ها را در یک گوشی جای‌‌‌ می‌دهد که هزینه‌‌‌ی کمتری نسبت به پرچمداران برتر دارد. در این گوشی عملکردی را دریافت‌‌‌ می‌کنید که‌‌‌ می‌تواند با هر گوشی پیشرو تجربه کنید و یک نمایشگر زیبا با سرعت رفرش ۱۲۰ هرتز برای پیمایش روان خواهید داشت.
انتخاب سریعترین میزان رفرش‌‌‌ می‌تواند باعث کاهش عمر باتری شود، اما اگر میزان رفرش صفحه نمایش را روی ۶۰ هرتز تنظیم کنید،‌‌‌ می‌توانید بیش از ۱۱ ساعت از باتری استفاده کنید – بسیار بالاتر از آنچه که یک تلفن هوشمند متوسط ​​در تست باتری ما‌‌‌ می‌تواند تحمل کند. وان پلاس ۸ پرو اولین تلفن همراه وان پلاس است که از شارژ بی سیم پشتیبانی‌‌‌ می‌کند. حتی نکته‌‌‌ی بهتر این است که این سریعترین شارژ بی سیمی است که تاکنون دیده ایم.
گوشی‌های دیگر از دوربین‌های بهتری برخوردار هستند، اما چهار لنز عقب وان پلاس ۸ پرو در آزمایش‌های ما عملکرد قابل قبولی داشتند و گاهی نتایج آن مطابق با گوشی‌هایی با بهترین دوربین بود. اگر یک دستگاه اندرویدی عالی‌‌‌ می‌خواهید، وان پلاس ۸ پرو ثابت‌‌‌ می‌کند که برای تهیه‌‌‌ی یکی از بهترین تلفن‌های همراه نیازی به صرف بیش از ۱۰۰۰ دلار ندارید.

۹. گوگل پیکسل ۴a

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - گوگل پیکسل ۴a

بهترین گوشی ارزان قیمتی که‌‌‌ می‌توانید خریداری کنید

نمایشگر: ۵.۸۱ اینچ OLED (۲۳۴۰ x ۱۰۸۰) / CPU: اسنپدراگون ۷۳۰G / رم: ۶ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۱۲۸ گیگابایت / خیر / دوربین عقب: ۱۲.۲ مگاپیکسل (f/۱.۷) / دوربین جلو: ۸ مگاپیکسل (f/۲.۰) / وزن: ۵.۰۴ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۸:۵۵.
آنچه گوگل پیکسل ۴a جدید را بسیار خاص‌‌‌ می‌کند این است که تقریباً هر آنچه را که در یک گوشی هوشمند احتیاج دارید فقط با قیمت ۳۴۹ دلار در اختیار شما قرار‌‌‌ می‌دهد و به طرز چشمگیری با این قیمت جذاب است.
جدیدترین پیشنهاد میان رده‌‌‌ی گوگل عبارت است از: یک نمایشگر بسیار جذاب ۵.۸ اینچی OLED، چیپست اسنپدراگون۷۳۰G ؛ ویژگی‌های نرم افزار هوشمندانه مانند Call Screen و برنامه رونویسی زنده Google’s Recorder دستی و البته، شگفتی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی که شامل مزایایی مانند Night Sight و Super Res Zoom است.
تنها جایی که Pixel ۴a از رقابت عقب‌‌‌ می‌ماند عمر باتری آن است. حتی با وجود یک پاور پک خیلی بزرگتر از iPhone SE، هنوز هم در صورت شارژ دوام زیادی ندارد. همچنین زمانی که عملکرد گوشی مد نظر باشد، نمی توان آیفون ۳۹۹ دلاری اپل را با آن مقایسه کرد. اما تقریباً به هر طریق دیگر، پیکسل جدید گوگل یک گوشی کاملاً خارق العاده است که هرکسی که به دنبال یک تلفن ارزان قیمت است باید آن را مد نظر قرار دهد و همچنین با این مبلغ، بهترین عکس‌ها را ارائه‌‌‌ می‌دهد.

۱۰. Moto G Power

بهترین گوشی های ۲۰۲۰ - Moto G Power

با دوام ترین گوشی که‌‌‌ می‌توانید خریداری کنید

نمایشگر: ۶.۴ اینچ LCD (۲۳۰۰ x ۱۰۸۰) / CPU: اسنپدراگون ۶۶۵ / رم: ۴ گیگابایت / ذخیره سازی/قابل ارتقا: ۶۴ گیگابایت / بله / دوربین عقب: ۱۶ مگاپیکسل اصلی (f/۱.۷)، ۲ مگاپیکسل ماکرو (f/۲.۲)، ۸ مگاپیکسل اولترا واید انگِل (f/۲.۲) / دوربین جلو: ۱۶ مگاپیکسل (f/۲.۰) / وزن: ۷ اونس / عمر باتری (ساعت: دقیقه): ۱۶:۱۰.
اگر بهترین تلفن را برای استفاده در تمام طول روز‌‌‌ می‌خواهید،Moto G Power را تهیه کنید. این تلفن ارزان قیمت از موتورولا بیشترین بهره را از باتری عظیم ۵۰۰۰ میلی آمپری خود‌‌‌ می‌برد و بیش از ۱۶ ساعت در تست باتری دوام‌‌‌ می‌آورد. در این تست، این گوشی تلفن همراه با LTE به مرور وب‌‌‌ می‌پردازد تا اینکه خاموش شود.
برای این نوع عمر باتری لازم نیست هزینه‌های زیادی بپردازید. قیمت Moto G Power فقط ۲۴۹ دلار است که حتی ارزان‌‌‌‌‌تر از iPhone SE اپل است. اگرچه برخی تغییرات روی آن صورت گرفته است، مانند صفحه LCD به جای پنل OLED و وزن ۷ اونس.
با این وجود، هنوز عملکرد و دوربین Moto G Power با توجه به محدوده‌‌‌ی قیمت آن با سایر تلفن‌ها هم رده است و حتی‌‌‌ می‌تواند دوربین‌های سه گانه (هرچند فاقد لنز تله فوتو) را شامل شود. همه‌‌‌ می‌گویند که این یک تلفن کاملاً صیقلی است و کمتر از ۳۰۰ دلار قیمت دارد و شما هرگز نگران پیدا کردن مکانی برای اتصال شارژر نخواهید بود.

چگونه بهترین تلفن هوشمند را برای خود انتخاب کنید

· اندروید یا آیفون؟ تلفن‌های اندرویدی از نظر قیمت، اندازه و طرح‌های نوآورانه، گزینه‌های بیشتری به شما‌‌‌ می‌دهند. با این حال، آیفون‌ها ‌‌‌‌‌به‌روزرسانی سریع‌تر نرم افزار، بازی‌ها و برنامه‌های بهتر و امنیت و حریم خصوصی بهتری را ارائه‌‌‌ می‌دهند.
· آنلاک یا کریر؟ بیشتر خریداران در ایالات متحده تلفن‌های همراه جدید را از طریق وایرلس کریر خود خریداری‌‌‌ می‌کنند. اما یک تلفن آنلاک به شما این آزادی را‌‌‌ می‌دهد که دستگاه را بدون هیچ نوع قراردادی خریداری کنید و سپس آن را به ارائه دهنده ای که‌‌‌ می‌خواهد از آن استفاده کند تحویل دهید.
· اندازه‌‌‌ی صفحه نمایش: اگر به دنبال یک تلفن همراه بزرگ هستید، ۶ اینچ و بالاتر گزینه‌‌‌ی خوبی برای شروع است. بزرگترین تلفن‌های همراه ۶.۵ تا ۶.۸ اینچ هستند. اگر گوشی را‌‌‌ می‌خواهید که بتوانید با یک دست به راحتی از آن استفاده کنید، یکی از بهترین تلفن‌های کوچک با صفحه نمایش زیر ۶ اینچ را انتخاب کنید.
· دوربین‌‌‌‌ها : به تعداد مگاپیکسل توجه نکنید. در عوض، برای دیدن کیفیت عکس، دوربین‌های گوشی‌ها را با هم مقایسه کنید و به دنبال ویژگی‌های خاصی مانند حالت شب (Night Mode) باشید تا در نور کم عکس‌هایی با کیفیت بهتر بگیرید.
· عمر باتری: به طور کلی، تلفن‌های همراهی که باتری بزرگتری دارند (با میلی آمپر در ساعت اندازه گیری‌‌‌ می‌شوند) بیشترین عمر باتری را دارند، اما همیشه اینطور نیست. به همین دلیل ما تست باتری خود را انجام‌‌‌ می‌دهیم.

چگونه تلفن‌های هوشمند را آزمایش‌‌‌ می‌کنیم

برای اینکه یک گوشی هوشمند بتواند بهترین در فهرست بهترین تلفن‌های همراه ما قرار گیرد، باید در چندین تست که برای هر گوشی اجرا‌‌‌ می‌شود برتری داشته باشد. ما برخی از این تست‌ها را در آزمایشگاه‌های خود و برخی دیگر را در دنیای واقعی انجام‌‌‌ می‌دهیم.
وقتی صحبت از عملکرد‌‌‌ می‌شود، برای اندازه گیری عملکرد گرافیکی به معیارهای ترکیبی مانند Geekbench ۵ و GFXBench اعتماد‌‌‌ می‌کنیم. این تست‌ها به ما امکان مقایسه‌‌‌ی عملکرد بین آیفون‌ها و دستگاه‌های اندروید را‌‌‌ می‌دهد. ما همچنین با استفاده از برنامه‌‌‌ی Adobe Premiere Rush و زمان‌بندی نتیجه، یک تست رمزگذاری ویدیویی واقعی را روی هر تلفن انجام‌‌‌ می‌دهیم.
جهت اندازه گیری کیفیت نمایشگر تلفن همراه، ما تست‌های آزمایشگاهی را برای تعیین روشنایی صفحه (بر حسب نیت) و همچنین میزان رنگی بودن هر صفحه انجام‌‌‌ می‌دهیم (طیف رنگی DCI-P۳). در این موارد، اعداد بالاتر بهتر هستند. ما همچنین دقت رنگ هر صفحه را با درجه‌بندی Delta-E اندازه گیری‌‌‌ می‌کنیم، جایی که اعداد کمتر بهتر است و نمره ۰ عالی است.
یکی از مهمترین تست‌هایی که ما انجام‌‌‌ می‌دهیم تست باتری Tom’s Guide است. ما یک تست گشت و گذار در وب (وبگردی) را با بیش از ۵G یا ۴G در ۱۵۰ نیت روشنایی صفحه انجام‌‌‌ می‌دهیم تا زمانی که باتری خاموش شود. به طور کلی، تلفنی که ۱۰ ساعت یا بیشتر دوام داشته باشد خوب است و هر چیزی که بالاتر از ۱۱ ساعت دوام بیاورد، در فهرست ما از گوشی‌هایی با بهترین عمر باتری درج خواهد شد.
آخرین نکته‌‌‌ی مهم این است که ما بهترین تلفن‌های همراه موجود را برای گرفتن عکس در فضای باز، فضای داخلی و در شب در نور کم جمع‌آوری‌‌‌ می‌کنیم تا ببینیم عملکرد آنها در مقایسه با نزدیکترین رقبای خود چگونه است. ما از مناظر، غذا، پرتره و موارد دیگر عکس‌‌‌ می‌گیریم و همچنین این امکان را برای شما فراهم‌‌‌ می‌کنیم تا در مقایسه‌ها شرکت کنید.

 

بهترین گوشی های آنر ۲۰۲۰