تاریخ رونمایی گوشی گیمینگ بلک شارک 3S مشخص شد.

گوشی موبایل گیمینگ جدید شیائومی با نام بلک شارک 3S در تاریخ 10 مرداد ماه رونمایی می‌شود. گوشی گیمینگ بلک شارک 3S از تراشه ی اسنپدراگون 865 پلاس بهره می‌برد. طبق آنچه انتظار داریم صفحه نمایش این گوشی دارای رفرش ریت (نرخ نوسازی) بالایی باشد.

تراشه ی اسنپدراگون 865 پلاس جدیدترین پرچمدار کوالکام است که مدتی پیش توسط این شرکت رونمایی شد.  این تراشه در مقایسه با تراشه معمولی 865 قدرتمند تر بوده و پردازنده گرافیکی این تراشه نیز با بهبود 10 درصدی همراه بوده است. اخیرا راگفون 3 که محصول کمپانی ایسوس است نیز با این تراشه معرفی شده است. شرکت های تولید کننده گوشی مثل سامسونگ و ایسوس و لنوو از شرکت هایی هستند که از تراشه پرچمدار کوالکام در گوشی های خود استفاده کرده اند و پیش بینی می‌شود بقیه سازنده ها نیز از این تراشه در آینده ای نزدیک برای گوشی های خود استفاده کنند. گفته می‌شود قرار است گوشی جدید نوبیا نیز با اسنپدراگون 865 پلاس معرفی شود.

به تازگی تاریخ رونمایی از گوشی گیمینگ بلک شارک 3S مشخص شد و قرار است از این گوشی در تاریخ 10 مرداد 99 رونمایی شود. مدیر کمپانی بلک شارک نیز با انتشار پست جدیدی در شبکه های اجتماعی برخی جوانب این گوشی را به نمایش گذاشت. گفته می‌شود این گوشی یک نسخه مخصوص Tencent نیز خواهد داشت.

صفحه بلک شارک 3 پرو دارای نرخ نوسازی 90 هرتزی بوده و با توجه به اینکه گوشی های گیمینگ جدید دارای صفحه نمایش با نرخ نوسازی 144 هرتزی می‌باشند انتظار می‌رود که بلک شارک 3S از نرخ نوسازی فوق العاده ای بهره مند باشد

در مورد طراحی ظاهری نیز باید گفت احتمالا این گوشی دارای طراحی مانند 3S است و در پنل پشتی آن دو مثلت برعکس دیده می‌شود. گفته شده این گوشی از فناوری شارژ 65 واتی بهره مند است و احتمالا کلید های فیزیکی ویژه ای برای ایجاد حسی بهتر هنگام بازی به این گوشی اضافه شوند.

قرار است شیائومی گوشی بلک شارک 3S را جایگزین و نسخه بهبود یافته ای از بلک شارک 3 معرفی کند. دو گوشی بلک شارک 3 و بلک شارک 3 پرو در اوایل سال جاری میلادی معرفی شدند. یکی از تفاوت های این گوشی جدید استفاده از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس است و همچنین شایعه شده که این گوشی از صفحه نمایش AMOLED و اسپیکر استریو بهره مند است. به هر حال برای فهمیدن اینکه گوشی جدید چه تفاوت هایی با گوشی های قبلی دارد باید چند روز دیگر تا زمان رونمایی صبر کنیم.

برای خرید و مقایسه گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت روی اینجا کلیک کنید.