تفاوت پک گلوبال با چین
پارت نامبر های اپل چه فرقی با هم دارند؟ + لیست پارت نامبر اپل

اگر شما هم از خریداران گوشی های شیائومی باشید این سوال برای شما هم پیش امده است که تفاوت پک چین و گلوبال در چه چیزی است؟این دو چه تفاوتی با پک هند دارند؟

با دیدن قیمت پایین تر نسخه های رام چین، بیشتر کنجکاو میشویم که چرا باید  برای رام گلوبال چنین تفاوت هزینه ای را بپردازیم؟

در این مقاله به تفصیل تفاوت این نسخه ها با یکدیگر را بررسی میکنیم.

کمپانی شیائومی به کیفیت بالای گوشی ها و قیمت مناسب معروف است. این کمپانی برای رسیدن به این هدف خطوط تولیدی خود را در کشور های پرجمعیت جهان مثل هند و چین دایر کرده است، که هزینه ی تولید و ارائه ی لوازم ارائه شده به بازار  را در حد زیادی کاهش دهد. اما این تلاش برای قیمت مناسب تر همینجا به پایان نمیرسد و در بازار چین بر سر ارزان بودن یک رقابت همیشگی وجود دارد. به همین علت کمپانی شیائومی برای بازار چین دست به تولید گوشی های مخصوص کشور چین زده است.

نسخه ی گلوبال گوشی های شیائومی مخصوص بازار جهانی است.

تفاوت انواع پک  گوشی  شیائومی

تفاوت پک گلوبال با چین

پک و رام گلوبال (جهانی)

*توسعه یافته برای استفاده جهانی

*پشتیبانی کامل از خدمات و برنامه های گوگل

*از چندین زبان پشتیبانی میکند اما از زبان چینی پشتیبانی نمیکند

*بدون برنامه های چینی

*پهنای باند کشور های دیگر نیز پشتیبانی میشود

*نسخه جهانی معمولا گران تر است

پک و رام چین

*توسعه یافته برای استفاده در کشور چین

*از تمامی باند های شبکه در چین پشتیبانی میکند

*این نسخه بسیار ارزان تر است

*بدون سرویس های گوگل مانند پلی استور ،یوتیوب،کروم و غیره …

*بیشتر برنامه های چینی را نصب دارد و همه آنها به زبان چینی هستند

*ویژگی های آنها در مقایسه با رام گلوبال بیشتر به روز میباشد

*زبان منو تنها به چینی و انگلیسی قابل تغییر است

پک هند

تمامی ویژگی ها مشابه نسخه گلوبال است به جز:

*برخی برنامه های پیش فرض ممکن است به زبان هندی باشند

چگونه پک های مختلف شیائومی را از یکدیگر تشخیص دهیم؟

تفاوت پک گلوبال با چین

پیش از خرید اطلاعات روی جعبه را بخوانید. زبان اطلاعات پک چین  به چینی نوشته شده و پک گلوبال و هند، به زبان انگلیسی نوشته شده است. در پک هند، علامت INDIA در اطلاعات پشت جعبه و   India’s NO.1 بر روی جعبه  به وضوح قابل مشاهده است، که نشان دهنده ی پر فروش بودن این گوشی در کشور هند میباشد. همچنین در بخش about phone گوشی های شیائومی اطلاعات کامل گوشی شما در دسترس است.

کدام نسخه ی گوشی های شیائومی را بخریم ؟

تفاوت پک گلوبال با چین

با نصب کیبورد فارسی و گوگل اینستالر بر روی نسخه ی چینی، میتوان از این گوشی ها تا حدودی استفاده ی کامل تری برد. همچنین در انتخاب سخت افزار نسخه های چینی قدرت انتخاب بیشتری  دارید، برای مثال یک مدل گوشی در نسخه چین دو مدل رم 6 و 8 دارد اما در گلوبال فقط رم 6 موجود است و گاهی گفته میشود کیفیت ساخت نیز در نسخه ی چین بالاتر است. در هر صورت  باید در نظر گرفت که رابط کاربری گوشی های چین قطعا اذیت کننده و سخت خواهد بود و با نصب برنامه ، تنها زبان کیبورد فارسی میشود و منو انگلیسی خواهد ماند.

نسخه گلوبال و هند  بدون هیچ دردسری در دسترس میباشد اما قیمت بیشتری نسبت به نسخه ی چین دارند و نسخه ی چین همیشه زودتر از باقی نسخه ها بروز رسانی میشود.

حال بعد از خواندن مقاله فوق میتوانید با اطلاعات کامل و آگاهی از نوع استفاده خودتان از گوشی موبایل انتخاب کنید که کدام نسخه مناسب شماست.

آیا میتوان رام گلوبال روی گوشی های چین انداخت؟

بله . اما باید این کار توسط یه فرد کاملا مطمئن و کاربلد  انجام شود و در انتها باید به شما بگوییم که انتظار سرعت نسخه های اصلی را نداشته باشید.

ساعت و دستبند های شیائومی نسخه چین و گلوبال چه فرقی دارند؟

در این مدل ها تنها دفترچه و زبان اولیه ی ساعت به زبان چینی میباشد که به محض اتصال با گوشی میتوان زبان آنها را به انگلیسی تغییر داد اما در برخی ساعت های پک چین  اعلانات فارسی به صورت به هم ریخته نمایش داده میشود.

چرا باید از فروشگاه های معتبر مثل باغ کالا خرید کنید؟

افراد سودجو بر روی گوشی های پک چین ،رام گلوبال نصب و به قیمت پک گلوبال به فروش میرسانند.بهتر است از فروشگاه های معتبر خرید کنید تا هر یک از پک ها را با قیمت درست خرید کنید و اطلاعات کامل هر پک را صادقانه و به شما ارائه دهند.

از باغ کالا با اطمینان خرید کنید.