ساعت هوشمند نوبیا واچ و هدفون بی سیم TWS نوبیا معرفی شدند.

نوبیا در کنار رونمایی از گوشی گیمینگ 5S از دو محصول جدید خود که شامل ساعت هوشمند نوبیا واچ و ایرپاد رد مجیک TWS می‌باشد رونمایی کرد. در ادامه به بررسی ساعت هوشمند جدید نوبیا (nubia Watch) و ایرفون بی‌سیم (RED MAGIC TWS) خواهیم پرداخت.

ساعت هوشمند نوبیا واچ

ساعت هوشمند نوبیا واچ و هدفون بی سیم TWS نوبیا معرفی شدند.

ساعت هوشمند نوبیا واچ (nubia Watch) شباهت های بسیاری به ساعت ZTE Alpha دارد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایشی خمیده بوده و و ابعادی 4.01 اینچی دارد. نمایشگر ساعت هوشمند جدید نوبیا از نوع AMOLED است و همچنین از قابلیت همیشه روشن نیز بهره می‌برد. یک دکمه در سمت راست ساعات قرار گرفته تا به وسیله آن کنترل رابط کاربری فراهم باشد.

بدنه نوبیا واچ از جنس استیل ضدزنگ و آلومینیوم می‌باشد. همچنین بند nubia Watch در دو مدل چرمی و سیلیکونی عرضه می‌شود. این ساعت هوشمند توانایی پشتیبانی از یک e-SIM نیز دارد. همچنین قابلیت ردیابی و تشخیص فعالیت های ورزشی مختلف نیز در این ساعت قرار گرفته است. NFC و بلوتوث 5.0 و وای فای نیز از دیگر مشخصات این محصول می‌باشند.

نوبیا واچ در سه رنگ مشکی و قرمز و سبز عرضه می‌شود. پیش فروش این ساعت در بازار چین با قیمت 1799 یوان (معادل 255 دلار) شروع شده است و فروش رسمی این ساعت نیز احتمالا از 15 مرداد شروع خواهد شد.

 

ایرفون Red Magic TWS

ساعت هوشمند نوبیا واچ و هدفون بی سیم TWS نوبیا معرفی شدند.

محصول دیگر نوبیا هدفون های رد مجیک TWS است که دارای طراحی تو گوشی بوده و از قلاب هایی قابل تنظیم شدن استفاده می‌کند. این محصول برای گیمر ها و کسانی که به دنبال تجربه ای صوتی بی نظیر هستند طراحی شده است. طراحی این هدفون ها بسیار جذاب بوده و از نورپردازی RGB روی بدنه و کیس دستگاه بهره می‌برد.  روی لبه این هدفون ها قابلیت کنترل لمسی نیز وجود داشته و همچنین حالت ویژه ای برای کاهش زمان تاخیر در نظر گرفته شده تا با یک لمس به گوشی های نوبیا وصل شود. باتری این هدفون ها انرژی لازم برای استفاده حدود 20 ساعت را تامین می‌کند.

ایرپاد رد مجیک TWS با قیمت 299 یوان (معادل 42 دلار) در بازار چین به فروش خواهد رسید و باید منتظر بود و دید که عرضه جهانی این محصول از چه زمانی شروع خواهد شد.

برای خرید و مقایسه ساعت های هوشمند و هدفون های بی سیم روی اینجا کلیک کنید