تصاویر رندر شده قاب گوشی گلکسی نوت 20 منتشر شد+عکس

بر اساس اخبار منتشر شده سامسونگ در تاریخ چهارشنبه 5 آگوست 2020 (15 مرداد 99) طی مراسم آنلاین آنپکد از 5 محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد که گوشی های سری نوت 20 نیز جزو آنها هستند. امروز تصاویر قاب گوشی گلکسی نوت 20 در رسانه ها منتشر شد. طبق این تصاویر این قاب ها متناسب با رنگ گوشی می‌باشند.

مدت زیادی به رونمایی از گوشی های سری گلکسی نوت 20 نمانده و همه منتظر رونمایی از این گوشی هوشمند هستن. تا به امروز شایعات، تصاویر و مطالب زیادی درباره این گوشی هوشمند سامسونگ منتشر شده و کاربران را از برخی مشخصات و … مطلع ساخته است. امروز نیز تصاویر رندر شده از این گوشی هوشمند منتشر شد که در آن قاب هایی متناسب با رنگ گوشی به چشم می‌خورد.

سامسونگ نیز مانند برخی تولیدکنندگان گوشی موبایل برای محصولات محبوب خود در بازار لوازم جانبی تولید می‌کند این قاب ها نیز احتمالا یکی از لوازم جانبی باشد که در کنار گلکسی نوت 20 از انها رونمایی شود. طبق تصاویر منتشر شده این قاب های زیبا چرمی هستند و همانطور که گفته شد متناسب با رنگ بندی گوشی بوده و شامل دو مدل مختلف می‌باشد.

یکی از مدل ها شباهت زیادی به Smart Clear View Cover با لایه ضد میکروب است و لبه کناری ان نیز شفاف بوده که این امکان را فراهم می‌کند تا کاربر از اعلانات موجود روی صفحه مطلع شود. گفته شده مهم ترین ویژگی این قاب ها ضد میکروب بودن بدنه آنها می‌باشد و همچنین گفته شده این قاب در حالت بسته بودن نیز امکان کار با گوشی را فراهم می‌کند.

تصاویر رندر شده قاب گوشی گلکسی نوت 20 منتشر شد+عکس

تصاویر رندر شده قاب گوشی گلکسی نوت 20 منتشر شد+عکسمدلی دومی نیز برای این قاب ها در نظر گرفته شده که از نوع S-View نبوده و صفحه نمایش به صورت کامل پوشانده می‌شود. همچنین محلی برای قرار دادن کارت اعتباری نیز در آن تعبیه شده است. در تصاویر منتشر شده خبری از قاب رنگ سفید مشاهده نمی‌شود و باید تا زمان معرفی که 15 مرداد ماه می‌باشد صبر کرد و دید در مراسم آنپکد از محصولاتی رونمایی خواهد شد.

تصاویر رندر شده قاب گوشی گلکسی نوت 20 منتشر شد+عکسبرای خرید انواع گوشی های سامسونگ و مقایسه و مشاهده قیمت روی اینجا کلیک کنید