قیمت احتمالی گوشی الجی وینگ با نمایشگر چرخان+ویدئو

گفته می‌شود گوشی جدید الجی با نام الجی وینگ (LG WING) قیمتی حدود هزار دلار خواهد داشت.

مدتی پیش اطلاعاتی از گوشی جدیدی که الجی در حال ساخت آن است به همراه ویدئوهایی منتشر شد که به برخی از مشخصات سخت افزاری و طراحی جدید این گوشی هوشمند اشاره می‌کرد.

در ویدئو منتشر شده که در ادامه آنرا مشاهده خواهید کرد به عملکرد صفحه نمایش ثانویه هنگام بازی کردن و…اشاره شده که بسیار جذاب بوده و احتمالا تجربه بهتری هنگام بازی های مختلف ایجاد خواهد کرد.

الجی وینگ طراحی منحصر به فردی داشته به طوری که دارای یک نمایشگر ثانویه بوده که با پنلی مجزا به نمایشگر اصلی متصل شده است. این نمایشگر ثانویه با چرخشی 90 درجه ای در اختیار کاربر قرار گرفته و امکان استفاده همرمان از دو نمایشگر را فراهم می‌کند. نمایشگر ثانویه به کاربر این امکان را می‌دهد که در صفحه نمایش اصلی اپلیکیشنی که در حال اجراست را نشان دهد و در صفحه نمایش ثانویه نیز فرمان های مختلف مختص اپلیکیشن در حال اجرا را نشان دهد.

صفحه نمایش اصلی الجی وینگ دارای ابعاد 8.6 اینچی بوده و نمایشگر دوم نیز 4 اینچی می‌باشد. هنوز اطلاعاتی مانند نوع پنل های استفاده شده، رزولوشن و تراکم پیکسلی و …این دو صفحه نمایش موجود نیست.

به تازگی شایعاتی در مورد الجی وینگ منتشر شده که به اطلاعاتی مانند قیمت این گوشی اشاره دارد. گفته می‌شود الجی وینگ احتمالا قیمتی حدود 1000 هزار دلار خواهد داشت. در مورد زمان عرضه دقیق LG WING نیز اطلاعاتی موجود نیست ولی پیش بینی می‌شود این گوشی هوشمند در پاییز در بازارهای مختلف عرضه شود.

همانطور که گفته شد اطلاعات زیادی در مورد LG WING موجود نیست ولی طبق شایعات احتمالا این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 765G بهره برده و قابلیت پشتیبانی از فناوری 5G را خواهد داشت. شایعات حاکی از آن است که دوربین این گوشی سه گانه بوده و لنز دوربین اصلی آن 64 مگاپیکسلی است.

برای خرید گوشی های موبایل با بهترین قیمت همراه با نقد و بررسی کامل و امکان مقایسه روی اینجا کلیک کنید.