می 10 پرو پلاس شیائومی با پردازنده گرافیکی قابل تنظیم عرضه می‌شود

طبق گزارشات منتشر شده شیائومی قصد دارد گوشی با نام می 10 پرو پلاس معرفی کند که به تراشه اسنپدراگون 865 به همراه یک پردازنده گرافیکی با قابلیت تنظیم شدن مجهز می‌باشد.

اطلاعات زیادی در مورد mi 10 pro plus منتشر شده است. این گوشی هوشمند در بنچمارک AnTuTu توانست امتیاز بالایی بدست آورده و گوشی گیمینگ راگ فون 3 ایسوس را پشت سر بگذارد. گفته شده چیپست استفاده شده در این گوشی چیپست اورکلاک شده اسنپدراگون 865 خواهد بود.

Ice Universe یک افشاگر مشهور و معتبر در عرصه تکنولوژی و فناوری می‌باشد که اخیرا پستی در توییتر منتشر کرده که حاکی از این است که می 10 پرو پلاس از قابلیت تنظیم پردازنده گرافیکی برخوردار است. با توجه به همکاری کوالکام و شیائومی گفته می‌شود این گوشی هوشمند قابلیت game turbo دارد که این امکان را فراهم کرده تا کاربر حالت‌ها و پارامتر‌های مختلف گرافیک گوشی را شخصی سازی کند. به عنوان مثال فرکانس آن را تغییر دهد.

همانطور که گفته شد شیائومی با همکاری کوالکام قابلیت جدیدی را به گوشی خود اضافه خواهد کرد که یک نقطه قوت برای این گوشی به حساب می‌آید. قابلیت جدید به کاربر امکان تنظیم پردازنده گرافیکی متناسب با نیاز گرافیکی هر بازی تغییر می‌دهد. تصاویر منتشر شده تنظیماتی را نشان می‌دهد که کاربر توانایی تنظیم آنها را دارد. مانند تظیمات  anti-aliasing ،anisotropic filters  و texture که کاربر توانایی تغییرات آنها را دارد.

می 10 پرو پلاس احتمالا دارای صفحه نمایشی با نرخ نوسازی 120 هرتز بوده و دوربین اصلی آن نیز دارای حسگر 108 مگاپیکسلی باشد. باتری این گوشی نیز احتمالا ظرفیتی برابر با 4500 میلی آمپر ساعت داشته و همچنین از فناوری شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود تراشه این گوشی قرار است قدرت پردازشی بالاتری حتی نسبت به اسنپدراگون 865 پلاس داشته باشد.

طبق ویژگی هایی که ذکر شد می‌توان انتظار داشت این گوشی یک گوشی گیمینگ بوده زیرا برای یک پرچم دار معمولی بهره مندی از چنین قابلیت هایی کمی فراتر از حد انتظار است. با محصولات جدید شرکت های سازنده تجربه بازی های موبایلی بیش از پیش به تجربه بازی روی لپتاپ و کنسول ها نزدیک خواهد شد. به هرحال باید منتظر بود و دید که این گوشی هوشمند چه زمانی و با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.

برای خرید و مقایسه گوشی های شیائومی و همچنین اطلاع از قیمت ها روی اینجا کلیک کنید.