نصب دو واتساپ در یک گوشی

در ایران واتساپ به یکی از پراستفاده‌ترین برنامه‌های اینترنتی برای برقراری ارتباط تبدیل شده است؛ چرا که فیلترینگ بر روی این نرم‌افزار ارتباطی انجام نشده و مدت‌هاست که حرف اول را برای ارسال داده‌های اینترنتی بین افراد است. نصب دو واتساپ در یک گوشی موبایل برای گوشی‌های اندرویدی مختلف امکان‌پذیر و دارای مراحل مختلفی است که باید آن ها را به ترتیب انجام دهید. اگر با نحوه نصب دو واتساپ در یک گوشی آشنایی ندارید، با ما همراه باشید تا شما را با مراحل و نحوه نصب آن آشنا سازیم.

نصب واتساپ دوم روی گوشی چگونه انجام می‌شود؟

نصب واتساپ دوم روی یک گوشی

استفاده از واتساپ بسیار راحت و بدون دردسر است که تنها با انتخاب چند گزینه داده‌های مختلفی از انواع عکس، متن، ویدئو و … را می‌توان ارسال کرد. گوشی‌های مختلف به‌صورت دو سیم کارته و تک سیم‌کارت به بازار عرضه می‌شوند که هرکدام روش نصب خود را دارند.

امکان نصب دو یا چند اکانت واتساپ بر روی تلفن همراه وجود دارد و راه‌های مختلفی برای این کار مقابل شماست که در ادامه آن ها را ذکر کرده‌ایم:

1. استفاده از برنامه واتس آپ بیزینس

  • یکی از روش‌ها استفاده از برنامه واتس آپ بیزینس می‌باشد که راه دانلود آن مراجعه به play store می‌باشد.
  • پس از واردشدن به این فروشگاه باید WhatsApp Business را بر روی گوشی خود نصب کنید.
  • حال که این نرم‌افزار را نصب کردید، باید به این برنامه وارد شوید و شماره‌ای که قصد نصب واتساپ را با آن دارید، وارد کنید. ادامه کار همانند نصب همان برنامه واتساپ قبلی است و باید منتظر ارسال کد برای شماره مورد نظرتان باشید.
    استفاده از نسخه تجاری واتساپ در بین کاربران بسیار پراستفاده است و دلیل آن هم استفاده از یک نسخه رسمی می‌باشد. با این روش می‌توانید به‌راحتی دو نسخه از واتساپ را بر روی گوشی خود نصب کنید که کاملاً از یکدیگر مجزا هستند.

2. استفاده از نسخه‌های غیررسمی موجود در بازار

برنامه‌هایی وجود دارند که امکان نصب دو نسخه از واتساپ را بر روی دستگاه فراهم می‌آورند که og whatsapp و gb whatsapp دو نرم‌افزار موجود در بازار هستند که نسبت به دیگر نسخه‌های غیررسمی موجود در بازار دارای امنیت بیشتری می‌باشند.

شما با نصب هرکدام از برنامه‌های فوق می‌توانید پس از بازکردن نرم‌افزار، شماره موردنظر خود را برای نصب اکانت جدید وارد کنید. پس از دریافت کد فعالیت شما در واتساپ آغاز می‌شود. از ایمنی این برنامه‌ها نیز مطمئن باشید و نگرانی بابت داده‌های خود نداشته باشید.

نصب دو واتساپ بر روی گوشی سامسونگ

نصب دو واتساپ بر روی گوشی سامسونگ

در بازار برندهای مختلفی از گوشی‌های اندرویدی یافت می‌شود که سامسونگ یکی از قدیمی‌ترین و نام آشناترین برندهای موجود در بازار است. گوشی‌های سامسونگ برای نصب دو واتساپ راهکار ساده‌ای ایجاد کرده است که تنها با چند بار لمس کردن صفحه گوشی، امکان نصب واتساپ دوم با یک شماره دیگر بر روی گوشی را فراهم می‌آورد. مراحل انجام کار به‌صورت زیر می‌باشد:

  • در ابتدا باید به بخش تنظیمات گوشی سامسونگ بروید که آیکون آن یک چرخ‌دنده و یا عبارت settings می‌باشد.
  • حال باید به دنبال عبارت advanced features بگردید و آن را لمس نمایید.
  • حال صفحه جدیدی برای شما باز می‌شود که در آن گزینه Dual messenger به چشم می‌خورد. این گزینه بدان معناست که گوشی همراه شما بدون نیاز به نصب برنامه جدیدی امکان نصب دو واتساپ در یک گوشی را دارا می‌باشد.
  • حال باید واتساپ را فعال کنید. نتیجه این کار نصب دومین نسخه از واتساپ بر روی گوشی سامسونگ را سبب می‌شود. واتساپ دوم با یک علامت نارنجی بر روی آیکون خود بر روی صفحه‌نمایش گوشی نشان داده می‌شود.
  • حال نرم‌افزار را باز کنید و شماره تلفنی که برای نسخه دوم واتساپ بر روی یک گوشی در نظر دارید را وارد کنید و منتظر تأییدیه بمانید. در ادامه روند کار همچون نسخه قبلی نصب شده بر روی گوشی می‌باشد و شما به‌راحتی می‌توانید از هر دو اکانت خود استفاده نمایید.
    اکثر گوشی‌های سامسونگ به این ویژگی مجهز هستند و اگر این‌چنین نبود می‌توانید از نرم‌افزارهای کپی ساز استفاده کنید.

نصب دو واتساپ در یک گوشی هواوی

نصب دو واتساپ در یک گوشی هواوی

گوشی‌های هواوی نیز چند سالی است که به یک برند پرطرف‌دار تبدیل شده است که در کنار قیمت مناسب، از برنامه‌ها و امکانات متعددی برخوردار می‌باشند. یکی از مواردی که در نسخه‌های متعدد گوشی هواوی دیده می‌شود، امکان نصب دو واتساپ با شماره‌تلفن‌های متفاوت نیز دیده می‌شود.

  • برای نصب نسخه دوم واتساپ درگوشی هواوی باید به قسمت Settings بروید که با آیکون چرخ‌دنده نیز در صفحه گوشی دیده می‌شود.
  • در میان گزینه‌های پیشرو باید گزینه App Twin را انتخاب کنید.
  • از این مرحله به بعد باید مانند نصب نسخه دوم بر روی گوشی‌های سامسونگ عمل کنید. نرم‌افزار واتساپ خود را فعال کنید تا نسخه دوم آن بر روی گوشی نصب شود و شماره‌تلفن خود را ثبت کنید تا برنامه آماده‌به‌کار شود.

نصب دو واتساپ در یک گوشی شیائومی

نصب دو واتساپ در یک گوشی شیائومیگوشی شیائومی نزدیک به دو سال است که در ایران بسیار پرطرف‌دار شده و از قابلیت‌های مختلفی برخوردار است. درگوشی‌های اندرویدی این برند نیز امکان استفاده از واتساپ دوم با شماره‌تلفن متفاوت برخوردار است که باید مراحل زیر را طی کنید.

  • در ابتدا برای نصب دو واتساپ باید به تنظیمات یا settings بروید.
  • حال باید dual Apps را لمس کنید تا صفحه جدیدی برای شما باز شود.
  • با فعال‌کردن تیک این قسمت به سراغ واتساپ خود بروید و آن را فعال نمایید.
  • با این روند واتساپ دوم شما نصب می‌شود و باید شماره‌تلفن دوم خود را وارد نمایید. پس از این مراحل کد برای شما ارسال و نصب واتساپ دوم به پایان می‌رسد.

تقریباً می‌توان گفت که روش نصب دو واتساپ برای گوشی‌های مختلف با برندهای مختلف یکسان است و تنها تفاوت آن ها به dual apps، App Twin و advanced features برمی‌گردد که ادامه کار کاملاً شبیه به یکدیگر می‌باشد. شما می‌توانید شماره‌تلفن کاری و شماره شخصی خود را با دو واتساپ هم‌زمان بر روی گوشی خود داشته باشید.

معرفی برنامه کپی ساز از واتساپ برای گوشی‌های مختلف

اگر گوشی شما به طور مستقیم برنامه کپی ساز را ندارد، نگرانی نداشته باشید زیرا برنامه parallel space یک برنامه کپی ساز معروف با امنیت بالا می‌باشد.

  • این برنامه را باید از play store دانلود کنید.
  • حال که برنامه را دانلود کردید، آن را نصب کنید و به برنامه امکان دسترسی را بدهید.
  • حال برنامه‌های مختلف برای شما به نمایش گذاشته می‌شود که می‌توانید آن را با یک تیک آبی برای کپی‌کردن آماده نمایید. این برنامه تنها برای کپی واتساپ نیست و می‌توانید برای هر برنامه دلخواهی این کار را انجام دهید.
  • حال اعلان این عملیات بر روی صفحه شما نمایش داده می‌شود که با لمس آن، واتساپ دوم شما و یا دیگر برنامه‌ها نصب می‌شود.

استفاده از واتساپ در دنیا به‌ویژه ایران بسیار بالاست زیرا فیلترینگ اعمال نشده و امکان تماس صوتی و تصویری و همچنین ارسال داده‌های مختلف توسط آن وجود دارد. امکان نصب دو یا چند واتساپ بر روی گوشی‌های مختلف امکان‌پذیر است که باید با ترفندها و یا با استفاده از نرم‌افزارها و ویژگی‌های خاص گوشی انجام شود که در این مقاله به طور کامل روش نصب دو واتساپ بر روی گوشی‌های هواوی، سامسونگ و شیائومی را معرفی کردیم که امیدواریم برای شما قابل‌استفاده باشند.