اضافه شدن ویژگی های جدید به دوربین میان رده های a51 و a71 با اخرین به‌روزرسانی

در چند سال اخیر بسیاری از شرکت ها شروع به ساخت گوشی های هوشمند میان رده با قیمت بسیار خوب را آغاز کرده اند. شرکت سامسونگ برای اینکه با بسیاری از شرکت ها همچون شیائومی، هوآوی و …رقابت کند محصولات خود را در قالب گوشی های سری A روانه بازار کرد. گوشی های سری a سامسونگ از نظر قیمت و هم از لحاظ کارایی و کیفیت از بهترین گوشی های موجود در بازار می باشد. وجود این فاکتور ها باعث شده تا علاوه بر هواداران بسیاری از کاربران به خرید این گوشی ترقیب شوند.

گوشی های a51 و a71 نیز دو گوشی میان رده قدرتمند سری a  هستند که در بازار های هدف سامسونگ جزو محصولات پرفروش این کمپانی بوده اند. سامسونگ برای مشتریان گوشی های میان رده خود بهترین پشتیبانی ها را در نظر گرفته است. آخرین به‌روزرسانی برای این دو گوشی میان رده باعث شده تا برخی ویژگی های دوربین گوشی گلکسی S20 که یکی از پرچمداران سامسونگ است در این دو گوشی هوشمند در دسترس قرار گیرد. سامسونگ به ارائه قابلیت های عالی در گوشی های میان رده خود توجه ویژه ای داشته و در آخرین به روزرسانی گوشی های A51 و A71 قابلیت هایی جدید در بخش دوربین را فراهم کرده است. قطعا این به‌روزرسانی برای کسانی که این گوشی را خریداری کرده اند و یا قصد خرید دارند جذاب خواهد بود.

به‌روزرسانی قابلیت های دوربین

قابلیت single take ،my filter و night hyperlapse که مختص دوربین گوشی های پرچمدار بوده و حالا در این دو گوشی میان رده قرار داده شده است. وجود این قابلیت ها باعث شده توانایی دوربین به طور فوق العاده ای بهبود یابد.

قابلیت های دیگر

از قابلیت های دیگری که در این به روزرسانی شاهد آن هستیم Quick share و Music Share و همچنین تغییر کیبورد و اپلیکیشن گالری می‌باشد. در کیبورد جدید شما می‌توانید متن را مستقیم در داخل کیبورد و لبه بالایی ترجمه کنید. قابلیت جدید در گالری Clean View است که حداکثر 100 عکس ثبت شده پشت سرهم را در یک مجموعه نمایش می‌دهد. همچنین Quick Crop نیز اپدیت شده و عملیات برش در حالت بزرگ نمایی را به خوبی انجام می‌دهد.

یکی از قابلیت های کاربردی اضافه شده کشیدن دو انگشت به سمت چپ و راست است که عمل undo/redo را انجام می‌دهد. این به‌روزرسانی باگ های متعددی را برطرف کرده است. همچنین پایداری کلی سیستم و امنیت در این دو اسمارتفون بهبود یافته است.

به‌روزرسانی گوشی a51، با نام A515FXXU3BTF4 و در مدل a71، با نام A715FXXU2ATG1 منتشر شده است. این نام ها ممکن است در برخی از مناطق دارای کمی تغییر باشند.

برای خرید انواع گوشی های سامسونگ و همچنین مقایسه و مشاهده قیمت روی اینجا کلیک کنید