آیفون 12

طبق گزارشی جدید نسخه پایه آیفون ۱۲ با قیمت ۷۴۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد. این قیمت نسبت به بهای پایه سری های قبلی آیفون ۵۰ دلار بیشتر می باشد. باید دید دلیل گران شدن آیفون جدید چه چیزهایی می تواند باشد چون خبرها حاکی از آن است که این گوشی ها فقد شارژر و هندزفری خواهند بود.

بر اساس گزارشی که در سایت گیزموچاینا منتشر شده است، پیش بینی می شود اپل سری آیفون ۱۲ را چند ماه دیگر رونمایی خواهد کرد. این درحالی است که به گفته تحلیل گران بازار فناوری آیفون های جدید بدون شارژر و ایرپاد برای کاربران ارائه می شوند.

اکنون نیز گزارشی جدید حاکی از آن است که قیمت پایه ی آیفون جدید، ۵۰ دلار بیشتر از نسل های قبلی است. «جف پو» یکی از تحلیل گران این حوزه طی گزارشی در وب سایت «مک رومرز» اشاره می کند، مدل پایه آیفون ۱۲ با قیمت  ۷۴۹ دلار عرضه خواهد شد. این درحالی است که سال گذشته آیفون های سری ۱۱ با قیمت ۶۹۹ دلار عرضه شده بود.

برای خرید گوشی های آیفون اینجا کلیک کنید.

 

آیفون 12

مهم ترین دلیل گران شدن آیفون جدید اینترنت 5G است

انتشار اخبار در سایت های تکنولوژی مطرح جهان نشان می دهد، مدل پایه آیفون ۱۲،  نمایشگر ۵.۴ اینچی او ال ای دی، تراشه A14،  فناوری 5G و یک دوربین دوگانه خواهد داشت.

پو معتقد است از آنجا که آیفون ۱۲ با فناوری 5G عرضه می شود، گران شدن آیفون جدید ی برای مشتریان اهمیت زیادی ندارد و در نتیجه به تقاضا برای این دستگاه خسارتی وارد نمی شود. اما نبود شارژر و ایرپاد احتمالا جنجالی میان مشتریان اپل به وجود بیاورد. البته باید در نظر داشت حتی با وجود ۵۰ دلار افزایش بها،  قیمت پایه آیفون ۱۲ از گلکسی S۲۰ کمتر خواهد بود. قیمت پایه موبایل سامسونگ در آمریکا  ۹۹۹ دلار است.

 

آیفون 12