گوشی گیمینگ بلک شارک 3S شیائومی با اسنپدراگون 865 رونمایی شد

بعد از رونمایی و عرضه گوشی بلک شارک 3 شیائومی اکنون گوشی گیمینگ جدید شیائومی با نام بلک شارک 3s معرفی شد. این گوشی گیمینگ نسبت به بلک شارک 3 تغییراتی داشته و با بهبود مدل قبلی تجربه گیمینگ بهتری را ایجاد می‌کند. در ادامه به بررسی این گوشی می‌پردازیم.

طراحی و صفحه نمایش گوشی گیمینگ بلک شارک 3S

گوشی گیمینگ بلک شارک 3S شیائومی با اسنپدراگون 865 رونمایی شد

گوشی بلک شارک 3s دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED است که نرخ نوسازی آن 120 هرتز و نرخ لمسی 270 هرتزی می‌باشد. وضوح این صفحه نمایش +1080P بوده و نسبت تصویر آن نیز 20:9 می‌باشد. این صفحه‌نمایش 500 نیت روشنایی داشته و 105 درصد از بازه رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. پنل پشتی بلک شارک 3S نیز میزبان دو مثلث برعکس است که در یکی دوربین سه گانه قرار گرفته و دیگری برای استفاده از آداپتور مغناطیسی می‌باشد.

از قابلیت های صفحه نمایش این گوشی گیمینگ وجود دو ناحیه‌ی حساس به فشار است که این امکان را فراه کرده تا به وسیله آن وظایفی خاص را برنامه ریزی کرد. همچنین به کمک حسگر ژیروسکوپ می‌توانید یکی از ژست های حرکتی را انتخاب کنید. مثلا در هنگام بازی جنگی با بهره گیری از ژست های حرکتی اسلحه را عوض کنید. این گوشی گیمینگ قابلیت پشتیبانی از فرمان صوتی جهت کارهایی مانند اسکرین شات و …را دارد. این صفحه نمایش قدرتمند 105 درصد از بازه رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و همچنین از فناوری نسل سوم MEMC برای بهبود کیفیت خروجی تصاویر و ویدیو ها بهره می‌برد.

دوربین گوشی گیمینگ بلک شارک 3S

گوشی گیمینگ بلک شارک 3S شیائومی با اسنپدراگون 865 رونمایی شد

بلک شارک 3S دارای دوربینی سه گانه که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با لنز f/1.8 و دوربین دوم با حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنز اولتراواید و زاویه‌ی دید ۱۲۰ درجه و دوربین سومی با حسگر ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی در حاشیه بالایی نمایشگر قرار داشته و 20 مگاپیکسلی می‌باشد.

سخت افزار،نرم افزار و رابط کاربری

برخلاف شایعات و آنچه انتظار داشتیم گوشی گیمینگ بلک شارک 3S از تراشه اسنپدراگون 865 پلاس استفاده نکرده و همچنان از تراشه اسنپدراگون 865 کوالکام استفاده می‌کند. حافظه داخلی این گوشی در دو مدل 128 و 256 گیگابایت به همراه 12 گیگ رم می‌باشد. البته گفته می‌شود قرار است مدل سومی هم با حافظه 512 گیگابایت در دسترس قرار گیرد. این گوشی از حافظه‌ی LPDDR5 و حافظه‌ی ذخیره‌سازی پرسرعت UFS 3.1 استفاده می‌کند. رابط کاربری این گوشی گیمینگ نیز JOYUI 12 می‌باشد. یکی از قابلیت های جدید در این گوشی انتقال تصویر توسط درگاه USB 3.0 می‌باشد که گفته می‌شود با اتصال به رایانه و اجرای برنامه BLACK SHARK محتوا با نرخ 60 هرتز و تاخیر 40 میلی ثانیه به نمایش درمی‌آید.

بلک شارک 3S از لوله ای حرارتی برای خنک کردن تراشه استفاده می‌کند. همچنین یک فن مجزا برای خنک سازی دستگاه در نظر گرفته شده است.

باتری

BLACK SHARK 3S دارای باتری 4729 میلی آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند. گفته می‌شود این فناوری شارژ می‌تواند شارژ گوشی را در مدت 12 دقیقه از 0 با 50 درصد برساند و یا در مدت 38 دقیقه کاملا شارژ کند. از دیگر قابلیت های باتری این گوشی آداپتوری مغناطیسی است که با اتصال آن به پشت گوشی می‌توان از شارژ 18 واتی همزمان با انجام بازی بهره برد

شیائومی پیش خرید این گوشی گیمینگ خود را با قیمت های 575 دلاری برای مدل پایه و 128 گیگابایت حافظه و مدل 256 گیگابایتی را با قیمت 615 دلار از تاریخ 4 اوت 2020 (14 مرداد99) آغاز خواهد کرد.

برای خرید و مقایسه گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت روی اینجا کلیک کنید.