شارژر

شرکت اپل تصمیم دارد تا آداپتور را از بسته بندی گوشی آیفون جدید خود حذف کند و حالا تصویر قاب جعبه  گوشی این مسئله را تایید کرده است.

اخیراً یک تصویر از قاب درونی بسته بندی آیفون 12 منتشر شده که نشان دهنده آن است که شرکت اپل هیچ جایگاهی برای آداپتور در نظر نگرفته و این مسئله نشان می‌دهد که اپل با حذف آداپتور از بسته بندی آیفون 12 علاوه بر کاهش هزینه ساخت محصولات جدید، به حفظ محیط زیست نیز کمک می کند.

این تصویر توسط Ran Avni منتشر شده و به گفته او یک تصویر کانسپت به‌حساب میاید که در صورت حقیقت داشتن خبرهای مربوط به حذف آداپتور از بسته بندی آیفون‌ها می‌توان ظاهر احتمالی قاب آیفون 12 در بسته بندی آن را نشان داد. این طراحی نسبت به قاب تعبیه شده درون جعبه آیفون‌های دیگر کوچک‌تر بوده که فقط برای نگه داری از آیفون و کابل به همراه بروشورها تعبیه شده است.

برای خرید گوشی های آیفون اینجا کلیک کنید.

 

شارژر

شرکت اپل احتمالاً دو محصول جانبی را امسال از بسته بندی تلفن‌های هوشمند خود حذف ‌کند و آن‌ها را آماده عرضه همراه محصولات اصلی خود نمی‌کند. این مسئله باعث می‌شود تا هزینه عرضه آیفون‌ها کاهش پیدا کند و در عین حال کاربران مجبور به خرید این محصولات جانبی در صورت نیاز بشوند.

کاربران در بسیاری از کشورهای دنیا پس از خرید آیفون و تلفن‌های هوشمند دیگر جعبه های آن را دور می‌اندازند و از آنها نگهداری نمی‌کنند. این مسئله نشان دهنده این است که جعبه آیفون‌ها سالانه میزان زیادی از زباله‌های صنعتی را به خود اختصاص می‌دهد. بر این اساس شرکت اپل با حذف آداپتور از گوشی آیفون جدید ساخت قاب بسته بندی را نیز با مواد اولیه کوچک‌تر انجام داده تا باعث کاهش قیمت و کاهش میزان مصرف مواد اولیه شود تا به حفظ محیط زیست نیز کمک کرده باشد.

 

 

شارژر iphone 12