اولین شایعات منتشر شده درباره گوشی سامسونگ گلکسی A42 ادعا می‌کرد این گوشی هوشمند، ارزان‌ ترین دستگاه 5G سامسونگ خواهد بود.

اولین شایعات منتشر شده درباره گوشی سامسونگ گلکسی A42 ادعا می‌کرد این گوشی هوشمند، ارزان‌ ترین دستگاه 5G سامسونگ خواهد بود.

یک ماه بعد، فهرستی از یک شرکت چینی در فضای مجازی منتشر شد که ظرفیت باتری این دستگاه را فاش می‌کرد. در فهرست منتشر شده در سایت شرکت مذکور اطلاعات جالبی درباره باتری گوشی سامسونگ گلکسی A42 مشخص شده که از میان آن ‌ها می ‌توان به شرکت سازنده، شماره شرکت، نام محصول، مدل و استاندارد‌های قطعه اشاره کرد.

فهرست منتشر شده به وضوح ظرفیت این باتری را ۴۸۶۰ میلی‌آمپر ساعت بیان می‌کند، اما ظرفیت معمولی این قطعه باید دقیقا ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت باشد. استفاده از باتری با این حجم یک هزینه سنگین برای تلفن 5G ظاهرا ارزان قیمت سامسونگ خواهد بود.

اکنون عده‌‌ای از تحلیلگران به این مسئله فکر می‌کنند که چگونه یک محصول میان ‌رده از باتری استفاده می‌کند که هزینه کمی برای شرکت سازنده ندارد و باید برای خرید آن مبلغ نسبتا بالایی پرداخته شود. در دنیای فناوری هنگامی که روی یک دستگاه برچسب میان‌رده زده می‌شود، تقریبا همه قطعه‌‌های استفاده شده در آن دارای قیمت مناسب هستند تا در نهایت یک محصول مقرون به صرفه تولید شود. باید دید آیا سامسونگ برای این کار خود دلیل خاصی دارد یا قرار نیست گوشی سامسونگ گلکسی A42 به قیمت گوشی‌های مقرون به صرفه فروخته شود.

گوشی سامسونگ گلکسی A42 یک باتری بسیار قوی دارد

اطلاعات فاش شده از گلکسی A42

شایعات دیگری نیز در فضای مجازی درباره این دستگاه منتشر شده است. این اطلاعات حاکی از آن است که گلکسی A42 دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ رونمایی خواهد شد؛ درضمن شاید این دستگاه در بازار‌هایی که هنوز به اینترنت نسل پنجم دسترسی ندارند به صورت 4G عرضه شود.

مطمئنا تا زمان عرضه این دستگاه اطلاعات بیشتری از آن در فضای مجازی فاش می‌شود و ما می‌توانیم این گوشی هوشمند را بیشتر بشناسیم. اما با توجه به اطلاعات فاش شده می توان حدس زد یک سامسونگ اسمارت قدرتمند با قیمتی مناسب عرضه خواهد کرد.

برای اطلاع از قیمت گوشی های سامسونگ اینجا کلیک کنید.