گوشی سامسونگ گلکسی M51 معرفی شد

گلکسی M51 گوشی جدید میان رده‌ی سامسونگ است که با دوربین چهارگانه و باتری قدرتمند 7000 میلی آمپری معرفی شد.

گوشی سامسونگ گلکسی M51 جدیدترین گوشی میان رده سامسونگ است که باتوجه به مشخصات فنی خوب توانسته فاصله‌ی بین دو سری A و M سامسونگ را کم کند. در گذشته گوشی های سری A کمی بهتر و گران تر از گوشی های سری M بودند و گوشی های سری M  معمولا گوشی های اقتصادی را شامل می‌شد.

گوشی گلسی ام 51 در شعبه آلمان سامسونگ رویت شد.  این گوشی هوشمند به گلکسی M31S شباهت دارد که مدتی پیش ارائه شد. شایعات زیادی درباره این گوشی منتشر شد که تقریبا بیشتر آنها واقعی بود از جمله‌ی این شایعات باتری 7000 میلی آمپر ساعتی بود که امروز شاهد این باتری قدرتمند برای تامین انرژی لازم گلکسی M51 هستیم. این باتری از فناوری شارژ سریع 25 واتی استفاده می‌کند و طبق گفته سامسونگ بیش از دو روز دوام می‌آورد.

 

صفحه نمایش Galaxy M51

گوشی سامسونگ گلکسی M51 معرفی شدگلکسی M51 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی از نوع SUPER AMOLED می‌یاشد که دارای وضوح FHD+ می‌باشد. در بالای صفحه نمایش نیز شاهد یک حفره O شکل هستیم که دوربین سلفی در آن قرار گرفته است.حسگر اثر انگشت نیز در قسمت کناری گوشی تعبیه شده است.

 

دوربین Galaxy M51

 

گوشی سامسونگ گلکسی M51 معرفی شد

این گوشی هوشمند دارای دوربین چهارگانه با لنز اصلی 64 مگاپیکسلی دارای درچه دیافراگم F/1.8 می‌باشد. دوربین های دیگر نیز عبارتند از دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی با زاویه دید 123 درجه ای و دو دوربین 5 مگاپیکسلی که یکی دارای لنز ماکرو و دیگری مخصوص تشخیص عمق میدان می‌باشد. دوربین سلفی گلکسی M51 نیز 32 مگاپیکسلی است.

 

سخت افزار گلکسی M51

سامسونگ در صفحه این گوشی هوشمند اشاره می‌کند که تراشه آن یک تراشه هشت هسته ای است ولی احتمالا تراشه به کار رفته در Galaxy M51 اسنپدراگون 730 کوالکام است که مجهز به 8 هسته پردازشی می‌باشد.

گلکسی M51 سامسونگ دارای حافظه داخلی 128 گیگابایت به همراه 6 گیگابایت رم می‌باشد و امکان افزایش حافظه داخلی به وسیله کارت حافظه جانبی نیز وجود دارد.گلکسی ام 51 با سیستم عامل اندروید 10 و رابط کاربری OneUI عرضه خواهد شد.

 

باتری

گوشی سامسونگ گلکسی M51 معرفی شد

همانطور که گفته شد باتری این گوشی هوشمند  7000 میلی آمپر ساعتی بوده و با استفاده از فناوری شارژ سریع 25 واتی در مدت زمان کوتاهی شارژ می‌شود.

سامسونگ پیش فروش این گوشی را به طور رسمی در آلمان آغاز کرده است. این گوشی هوشمند در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد شد و تاریخ عرضه آن 11 سپتامبر 2020 (21 شهریور) می‌باشد.

برای خرید گوشی های سامسونگ با بهترین قیمت به همراه قابلیت مقایسه روی اینجا کلیک کنید.