گوشی شیائومی ردمی 9 پرایم در تاریخ 14 مرداد معرفی خواهد شد

طبق گفته شیائومی در تاریخ چهاردهم مرداد 99 مراسمی آنلاین برگزار می‌شود که در آن شیائومی از گوشی ردمی 9 پرایم (redmi 9 prime) برای بازار هند رونمایی کند.

ردمی که از زیر شاخه های کمپانی شیائومی است در توییتر اعلام کرده که گوشی جدید سری ردمی 9 در روز 4 آگوست 2020 (14مرداد 99) برای بازار هند معرفی خواهد شد. طبق اطلاعات منتشر شده توسط مدیر اجرایی شعبه هند شیائومی در توییتر، ردمی 9 پرایم از صفحه نمایشی با وضوح تصویر +FHD استفاده می‌کند.

اطلاعاتی در مورد مشخصات فنی گوشی شیائومی (XIAOMI REDMI 9 PRIME)  منتشر نشده است ولی طبق شایعات منتشر شده گفته می‌شود این گوشی هوشمند در واقع نسخه‌ی بهبود یافته گوشی شیائومی رد می 9 باشد که امسال به بازار عرضه شد. طبق این شایعات که اطلاعاتی در مورد صحیح بودن آنها وجود ندارد احتمالا از تراشه helio G80 استفاده خواهد کرد و همچنین این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی 6.53 اینچی با وضوح تصویر FHD+ خواهد بود.

گفته شده احتمالا ردمی 9 پرایم در پنل پشتی دارای دوربین چهارگانه است که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی به‌همراه دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی و دوربین عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی می‌باشد. در پنل جلویی نیز از یک دوربین 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. این گوشی هوشمند از حسگر اثر انگشت روی پنل پشتی برای احراز هویت کاربران بهره می‌برد.

ردمی 9 پرایم (XIAOMI REDMI 9 PRIME) دارای باتری با ظرفیت 5020 میلی آمپر ساعتی می‌باشد. این باتری از طریق درگاه USB TYPE C از فناوری شارژ سریع 18 واتی بهره می‌برد. در مورد اینکه در جعبه ردمی 9 پرایم چه شارژری قرار گرفته موجود نیست. گوشی های شیائومی از نظر کیفیت سطح بسیار بالایی داشته و معمولا قیمت مناسبی دارند به هر حال و باید منتظر بود و دید که این گوشی هوشمند با چه مشخصات و قیمتی معرفی خواهد شد.

برای خرید و مقایسه گوشی های شیائومی و اطلاع از قیمت روی اینجا کلیک کنید.