این روزهای با توجه به نرخ ارز و دلار و رشد روز افزون قیمت ها، همچنان گوشی های ارزان قیمت در فهرست اسمارت فون ها پیدا می شود.

این روزهای با توجه به نرخ ارز و دلار و رشد روز افزون قیمت ها، گوشی های هوشمند نیز از این امر مستثنی نیستند و قیمت های نجومی پیدا کرده اند. با این حال گوشی های ارزان قیمت هم در فهرست اسمارت فون ها پیدا می شود در این مقاله ما به سراغ 4 فبلت ارزان قیمت کمپانی های مختلف رفته ایم که بازه ی قیمت آن ها بین 2 تا 4 میلیون است.

سامسونگ گلکسی M11

سامسونگ خط تولید سری M را برای تسخیر بازار گوشی های اقتصادی جایگزین سری J کرد. این سری گوشی های ارزان قیمت کمپانی با موفقیت و استقبال مخاطبان، به مرور زمان وارد کشور‌های دیگر از جمله ایران نیز شد. سری M گوشی‌های میان‌رده با مشخصات فنی و امکانات خوب بودند که در رقابت با دیگر گوشی‌های میان‌رده بازار توانستند فروش خوبی را کسب کنند. سامسونگ با تولید سری M برای اولین بار به تولید گوشی ارزان‌ قیمت با مشخصات و امکانات خوب و مناسب روی آورده است. Samsung Galaxy M11 یکی از جدیدترین گوشی‌های معرفی شده سری M سامسونگ است که از امکانات و مشخصات خوبی برخوردار است. این گوشی با باتری قوی، دوربین سه‌گانه و قیمتی مناسب، یکی از بهترین گزینه‌های خرید در بین گوشی‌های اقتصادی به شمار می‌آید.

سامسونگ گلکسی M11

شیائومی ردمی 8A

کمپانی شیائومی که این روزها نام خود را در میان برندهای مطرح گوشی سازی جهان جای داده، بیشتر تمرکز خود را بر روی گوشی های میان رده و ارزان قیمت قرار داده است. این کمپانی چینی توانسته فروش خوب و محبوبیت بالایی در بازار میان اسمارت فون ها داشته باشد. یکی از گوشی های جدید این کمپانی که قیمت مناسبی دارد و در مقابل امکانات و قابلیت ها متعدد و مناسبی را با توجه به بازه ی قیمتش در اختیار کاربران قرار می دهد. Xiaomi Redmi 8A است. این گوشی با طراحی زیبا و به روز با باتری بسیار قدرتمند و پردازنده ای مناسب می تواند گزینه ای مناسب برای خرید یک اسمارت فون اقتصادی باشد.

شیائومی ردمی 8A

آنر 10 Lite

برند آنر زیرمجموعه شرکت هواوی، راه استقلال از برند مادر را به‌خوبی پیدا کرد و با تمرکز روی طراحی بدنه و دوربین سلفی گوشی‌هایش، توانست بین مخاطب نسل جوان جایگاه خوبی پیدا کند. آنر با هدف ارائه گوشی‌های ارزان قیمت  و رقابتی پا به میدان گذاشت و حالا با محکم شدن جایگاهش، به تولید گوشی‌های پرچمدار و لوکس رو آورده است. گوشی Honor 10 Lite یکی از موفق‌ ترین محصولات آنر به شماره می‌آید. این گوشی زیبا با امکاناتی نظیر حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی یکی از بهترین گوشی‌های اقتصادی بازار به شمار می‌آید.

آنر 10 Lite