گوشی های جدید شیائومی به اینترنت 5G مجهز می شوند

این روزها خبرهایی مبنی بر ورود فناوری اینترنت 5G به کشورمان به گوش می رسد. بی شک این روزها که اسمارت فون ها و اینترنت همچون بخشی از اعضای بدنمان همیشه همراه مان هستند؛ شنیدن این خبر که حاکی از افزایش سرعت اتصال مان به این دنیای پر رنگ و لعاب جذاب است، خوشحال کننده خواهد بود. اما شاید بعد از چند لحظه به این فکر فرو برویم که گوشی ما این فناوری را پشتیبانی نمی کند و باید در این وضعیت بازار به فکر خرید یک گوشی گران قیمت باشیم. اما گوشی های جدید شیائومی با قیمت ارزان تر از رقبا این فناوری را در اختیارتان قرار می دهند.

اما خبر خوش این است که کمپانی شیائومی که تخصص آن تولید گوشی های قدرتمند با قیمت های مناسب است، چند گوشی با قابلیت پشتیبانی از اینترنت 5G به بازار ارائه کرده است. می 10 پرو یکی از گوشی های جدید شیائومی است. مدل های دیگری نیز از این کمپانی با قابلیت پشتیبانی از 5G در بازار موجو هستند. فبلت هایی همچون Redmi K30 و مدل پروی این محصول Redmi K30 Pro.

 

نسل جدید اینترنت 5G در گوشی های شیائومی

Mi 10 Pro پرچم دار گوشی های جدید شیائومی

می 10 پرو شیائومی یک گوشی با طراحی بسیار زیباست که با توجه به رده ی قیمتی گوشی های قدیمی تر شیائومی کمی قیمت آن بالاست. این گوشی با قیمت جهانی 707 دلار به بازار عرضه شده. شیائومی با معرفی این گوشی به طور رسمی وارد بازار گوشی های پرچم دارد شد. سخت افزار بسیار قدرتمند گوشی، صفحه نمایش فوق العاده و یک باتری پر قدرت با ظرفیت 4500 میلی آمپر بر ساعت همگی دلایلی ست که می تواند افراد زیادی را، ترغیب به خرید Mi 10 Pro کند. دوربین این فبلت نیز توانسته در بنچمارک DxOmark مقام نخست را کسب کند.

در کنار این فهرست جذاب از قابلیت ها و یژگی های می 10 پرو، کمپانی شیائومی قابلیت پشتیانی از اینترنت 5G را نیز برای این پرچمدارش عرضه کرده تا بهانه ای برای بالا بودن قیمت آن نسبت به سایر محصولات این کمپانی چینی وجود نداشته باشد.

 

Mi 10 Pro پرچم دار گوشی های جدید شیائومی

 

Redmi K30 گوشی ارزان قیمتی که 5G پشتیبانی می کند

یکی دیگر از گوشی های جدید شیائومی که از نسل جدید اینترنت جهانی پشتیبانی می کند؛ ردمی K30 پرو است. این محصول شیائومی باقیمت جهانی 283 دلار معرفی کرده است. این گوشی نیز همچون Redmi 10 Pro تراشه، نمایشگر و باتری قدرتمندی دارد. اما مطمعنا از ردهی  قیمت آن نیز مشخص است که به قدرتمندی این پرچمدار شیائومی نیست. با این حال Redmi K30 گزینه ای مناسب برای افرادی ست که به دنیال یک میان رده می گردند که 5 جی را پشتیبانی کند.

 

Redmi K30 گوشی ارزان قیمتی که 5G پشتیبانی می کند

Redmi K30 Pro یک پرچمدار مقرون به صرفه از شیائومی

ردمی K30 پرو با یک سلفی پاپ آپ که این گوشی را در رده ی فبلت های خاص قرار می دهد همچون نسخه ی معمولی K30 قیمتی برابر با 283 دلار دارد. این گوشی پردازنده ای قدرتمند و دوربینی حرفه ای دارد و با ظاهری بسیار زیبا طراحی شده است. K30 پرو هم جزو آن دسته از محصولات کمپانی شیائومی ست که از نسل جدید اینترنت پر سرعت جهانی 5G پشتیبانی می کند.

 

Redmi K30 Pro یک پرچمدار مقرون به صرفه از شیائومی