گوشی گیمینگ

چندی پیش در خبرها آمده که شرکت لنوو در حال طراحی و ساخت گوشی گیمینگ جدیدی می باشد که از یک دوربین پاپ‌ آپ (بالا جهنده) در قسمت کناری خود بهره می‌برد، اما اخیرا اطلاعات جدیدی به دست آمده که احتمال درست بودن این شایعات را قوت می‌بخشد. ساعاتی پیش، این گوشی در وب‌ سایت معتبر JD رویت شده و گفته می‌شود که گوشی مذکور تحت عنوان لنوو Legion Gaming Phone Pro و با مشخصاتی همچون پردازنده اسنپدراگون 865 پلاس معرفی خواهد شد. این پردازنده از سرعت کلاک بالاتر و 10 درصد عملکرد بهتر نسبت به چیپست اسنپدراگون 865 بهره می‌برد.

از دیگر مشخصات این گوشی گیمینگ می‌توان به نمایشگر 6.7 اینچی OLED با پشتیبانی از نرخ رفرش 144 هرتزی و حداقل رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی اشاره کرد. گفته می‌شود که دوربین پشتی این گوشی از سنسور 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور دوم 16 مگاپیکسلی واید بهره می‌برد.

سنسور اثر انگشت این گوشی گیمینگ در زیر صفحه نمایش تعبیه شده و از موتور دوگانه خطی نیز برای بازخورد‌های لمسی استفاده شده است. از طرفی دیگر، به نظر می‌رسد در قسمت‌های کناری بدنه، از ماشه ‌های لمسی استفاده شده که می‌تواند در اجرای بهتر برخی از بازی‌ها به کاربران خود کمک کند.

قابلیت دیگر Legion Gaming Phone Pro، برخورداری از دوربین پاپ ‌آپ 20 مگاپیکسلی آن می باشد که از قسمت کناری بدنه بالا می‌آید و در حین استفاده از دستگاه، می‌تواند کاربردی باشد. و همین طور در کنار این دوربین، یک فلش نیز وجود دارد که می‌تواند تصویری بهتری از چهره افراد ارائه دهد.

از طرفی دیگر، محل قرارگیری دوربین نیز به گونه‌ای می باشد که می‌تواند به خوبی عکس العمل‌ های کاربر را در حین بازی منتقل کند. با این حال، هنوز کاربران تمایل چندانی به خرید گوشی‌های هوشمند گیمینگ از خود نشان نداده‌اند و فعلا این بازار، در حال برداشتن اولین گام‌ های خود می باشد.

 

برای خرید بهترین قیمت گوشی اینجا کلیک کنید.