چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که در جستجوی یافتن پاسخ پرسش فوق هستید، باید قبل از هر چیزی، با قابلیت‌های گوشی سامسونگ و همچنین تلویزیون خود آشنا بوده و اطمینان داشته باشید که هر دو دستگاه شما از این قابلیت پشتیبانی می کنند. در ادامه مطالب ما سعی بر آن داریم تا در کنار شما بررسی نمایم که چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم. پس لطفا تا انتها با ما بمانید، تا روش های مختلف و کاربردی موجود در این زمینه را به شما معرفی نمایم.

چرا گوشی سامسونگ به تلویزیون وصل نمی شود؟

چرا گوشی سامسونگ به تلویزیون وصل نمی شود؟

برخی از رایج‌ترین سوالاتی که اغلب کاربران گوشی‌های سامسونگ در ذهن دارند این است که چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم؟ و یا چرا گوشی سامسونگ به تلویزیون وصل نمی شود؟

به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم در این مقاله به نحوی به ارائه پاسخ پرسش‌های فوق بپردازیم. امروزه یکی از مهمترین معیارهایی که اکثریت خریداران تلویزیون به آن توجه دارند داشتن قابلیت نصب به گوشی‌های همراه است.

تلویزیون‌های مارک سامسونگ که ساخت کشور کره هستند، همچون انواع گوشی‌های سامسونگ، نظیر گوشی سامسونگ a12 جزو پرطرفدارترین محصولات در بازار کشور ما به شمار می‌روند. به همین دلیل آمار بالایی از تلویزیون‌های مورد استفاده در منازل ما ایرانی‌ها برند سامسونگ است.

به این ترتیب شمار زیادی از ایرانیان واقعا نمی‌دانند مشکل اتصال نشدن تلویزیون آن‌ها به گوشی چیست.

قرنیه کردن محتویات گوشی در تلویزیون هوشمند سامسونگ و مشاهده آن با کیفیت بالا نیاز به انجام تنظیمات خاص دارد. بنابراین باید نتیجه گرفت که در صورتی که شما از دارا بودن قابلیت اتصال تلویزیون سامسونگ خود به گوشی اطمینان دارید، اما قادر به استفاده از آن نیستید، به تنظیمات آن مراجعه کرده و همچنین یکی از روش های ساده برای این منظور را که در ادامه مطالب معرفی خواهیم کرد انتخاب کنید.

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون ال جی وصل کنیم

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون ال جی وصل کنیماگر شما هم جزو افرادی هستید که نمی‌دانید چگونه باید گوشی سامسونگ خود را به تلویزیون ال جی وصل کنید و همواره این سوال در ذهنتان نقش بسته است که چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم با ما همراه باشید تا در این قسمت مقاله فوق در این باره راهنمایی‌هایی را به شما ارائه دهیم.

یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین شیوه‌ها برای اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی، استفاده از روش Smart View می‌باشد. فناوری اسمارت وایو این امکان را به شما می‌دهد تا بتوانید به راحتی عکس‌، ویدئو و بازی‌های مورد علاقه‌ خود را در تلویزیون ال جی به کیفیت و وضوح بالا ببینید.

  • جهت اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون ال جی لازم است که شما مطابق با موارد زیر اقدام کنید.
  • در مرحله اول به سراغ تنظیمات تلویزیون خود بروید و کلید تنظیمات روی کنترل را فشار دهید. سپس در پنجره باز شده گزینه Network را انتخاب کنید.
  • در مرحله دوم در منو Connection گزینه Device Connector را انتخاب کرده و‌ سپس گزینه Smartphone را نیز انتخاب نماید.
  • حال در مرحله سوم نوبت به انتخاب گزینه Screen Share رسیده که با انتخاب گزینه فوق تقریبا مراحل تنظیمات تلویزیون به اتمام می‌رسد.
  • حال در مرحله چهارم نوبت به تنظیمات گوشی می‌رسد که براین منظور باید نوار بالا گوشی را به پایین بکشید تا قادر باشید گزینه‌های Quick panel را مشاهده کنید و
  • سپس گزینه Smart View را انتخاب کنید.
  • در مرحله پنجم باید شروع به جستوجو کرده تا امکان مشاهده لیستی از دستگاه‌های موجود را به دست بیاورید.
  • در مرحله ششم تلویزیون ال جی خود، فهرست دستگاه‌های موجود را انتخاب کنید. به این ترتیب اتصال گوشی سامسونگ شما با تلویزیون ال جی برقرار می‌‌گردد.

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم با کابل

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم با کابلوصل كردن گوشی به تلویزیون سامسونگ و همچنین گوشی سامسونگ به تلویزیون امکانات متنوع و سرگرم کننده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. در واقع این امکان شما را از صفحه کوچک و محدود گوشی خلاص کرده و ساعت‌ها سرگرمی‌های لذت‌بخش را با کیفیت بالا به شما ارائه می‌دهد.
استفاده از کابل usb یکی از ساده‌ترین روش‌های اتصال گوشی‌های سامسونگ به تلفن تلویزیون بوده که همواره علاقمندان به برقراری اتصال فوق اولین راهکاری را که امتحان می‌کنند همین روش است.

مزیت متصل کردن گوشی سامسونگ به تلویزیون از طریق شارژر یا همان کابل یو‌اس‌بی عدم مشکل تاخیر در دریافت و پردازش سیگنال های تصویر و فایل‌های صوتی می‌باشد.

در واقع در این روش اتصال لگ و کندی هنگام پخش محتوا به طور کلی منتفی بوده و همچنین کیفیت پخش تماشای فیلم و سریال بسیار ایده‌آل است. همچنین اجرای بازی‌ها نیز از سرعت قابل قبولی برخوردار می باشد.

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل بسیار ساده و راحت بوده و فقط کافی است که شما کابل گوشی خود را به تلویزیون متصل کرده و به این طریق اتصال مد نظر را برقرار نماید.

نحوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ با بلوتوث

یکی از قابلیت‌های جالب تلویزیون‌های سامسونگ این است که به بلوتوث مجهز هستند. بنابراین با استفاده از قابلیت فوق می‌توان به صورت وایرلس بین گوشی و تلویزیون ارتباط برقرار کرده و آن‌ها را به یکدیگر متصل کرد.
البته اگر شما از مجهز بودن تلویزیون خود به بلوتوث اطمینان ندارید باید یادآوری کنیم که تمامی تلویزیون‌های سامسونگ از اسمارت ریموت پشیمانی می‌کنند؛ به بلوتوث نیز مجهز هستند.

به طور کلی جهت کسب اطلاع از پشتیبانی تلویزیون سامسونگ از بلوثوث شما باید وارد قسمتSetting شده و آنگاه قسمت Sound و Sound Output را انتخاب نماید. اگر پس از انتخاب شما گزینه Bluetooth Speaker List ظاهر شود، نشانه این است که تلویزیون سامسونگ شما از قابلیت بلوتوث پشتیبانی می‌نماید.
برای اتصال گوشی با تلویزیون سامسونگ از طریق بلوتوث لازم است که هر دو قابلیت در هر دو دستگاه یعنی بلوتوث گوشی موبایل و تلویزیون را فعال کنید تا هر دو دستگاه یا یک دیگر جفت شوند. به این ترتیب بدون نیاز به انجام مراحل سخت و پیچیده و استفاده از هیچ گونه کابل و سیمی، به راحتی یک اتصال پایدار بین گوشی موبایل و تلویزیون سامسونگ خود برقرار می‌کنید.

  • به طور کلی مراحل اتصال گوشی سامسونگ a51 یا هر گوشی دیگر با تلویزیون سامسونگ به شرح زیر است.
  • دستورالعمل کانکشن را باز نموده و از لیست منوی موجود گزینه connection gu را انتخاب نموده و گزینه گوشی را انتخاب کنید.
  • سپس حالت pairing mode را بر روی دستگاه تلفن خود فعال کنید.
  • سپس دکمه اوکی را روی گوشی فشار دهید، تا زمانی که پروسه جفت سازی به صورت کامل به پایان برسد.

اتصال به تلویزیون با اسکرین میرورینگ سامسونگ

اتصال به تلویزیون با اسکرین میرورینگ سامسونگ

همانطور که متوجه شدید راه‌حل‌های مختلفی جهت وصل كردن گوشی به تلویزیون سامسونگ و استفاده از امکانات ویژه آن وجود دارد که برخی از آن‌ها حوصله‌بر و خسته‌ کننده بوده اما برخی دیگر بسیار راحت و همچنین سریع هستند که اسکرین میرورینگ یا Screen Mirroring ی یکی از آن‌ها می‌باشد.
اگر شناخت کافی از این شیوه اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ ندارید اصلا نگران نباشید زیرا، ما در ادامه مطالب به صورت مفصل آن را به شما معرفی خواهیم کرد. واژه اسکرین میرورینگ به معنی آینه‌ کردن صفحه یا به عبارت دیگر بازتاب صفحه بوده و شما به واسطه آن می‌توانید بدون نیاز به اتصال کابلی یک ارتباط ایده‌آل بین گوشی و تلفن همراه خود برقرار کنید.

در واقع برنامه فوق امکان انتقال تصاویر و فیلم‌های موجود در انواع و اقسام گوشی‌ را روی نمایشگر‌های بزرگ‌تر نظیر تلویزیون‌های سامسونگ به راحتی به واسطه اتصال بی سیمی فراهم می‌سازد. البته جهت استفاده از این شیوه لازم است که هم گوشی و هم تلویزیون سامسونگ، قابلیت پشتیبانی بازتاب آینه‌ای و ارسال داده را داشته باشند. همچنین باید تلویزیون سامسونگ هوشمند بوده و از قابلیت اتصال به وایفایی خانگی برخوردار باشد.

قابلیت اسکرین میرورینگ بر روی تلویزیون های سامسونگ Smart View نامیده می‌شود. بنابراین جهت استفاده از قابلیت بر روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ لازم است که شما روی نماد Smart View ضربه زده و پس از سپری کردن چند مرحله ساده به راحتی صفحه نمایش خود را با Smart View آینه نماید.

قیمت گوشی سامسونگ مدل بالاتر به دلیل داشتن امکانات فوق‌العاده آن بوده و هر چقدر مدل گوشی سامسونگ شما بالاتر باشد امکان اتصال راحت و با کیفیت‌تر با استفاده از Screen Mirroring نیز راحت‌تر فراهم می شود.

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل hdmi

اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون با کابل hdmi

یکی دیگر از شیوه‌های کاربردی جهت اتصال گوشی سامسونگ به تلویزیون استفاده از کابل hdmi می‌باشد. برای این منظور شما احتیاج به یک کابل استاندارد hdmi دارید. البته باید متذکر شویم که جهت انتخاب مناسب شما نیاز به دقت بیشتری دارید. زیرا در صورت سهل انگاری ممکن است شما کابل hdmi را با کابل های میکرو اچ دی‌ام‌آی اشتباه بگیرید.

به طور معمول کابل hdmi داری سه سوکت است که شامل USB ،HDMI و سوکت مربوط به گوشی می‌باشد.

برای متصل کردن گوشی به تلویزیون از طریق کابل hdmi لازم است که ابتدا اتصال پورت را به گوشی متصل کرده و سپس گوشی سرهای USB و HDMI کابل را به محل مورد نظر در تلویزیون وصل نماید. به منظور تغییر پورت ورودی تلویزیون را از آنتن به HDMI نیازی به هیچ تنظیمی در گوشی موبایل و یا تلویزیون خود ندارید.
فقط احتیاج به کمی دقت است. در واقع شما باید همواره هواس خود را جمع کنید که کابل USB را حتما به پورت یو‌اس‌بی پشت تلویزیون متصل کنید. علت توصیه فوق این است که برق اتصال توسط این کابل تامین می‌شود در صورتی که تلویزیون شما فاقد پورت USB باشد، می‌توانید از شارژر موبایل‌تان مصرف نماید.

برنامه وصل شدن گوشی به تلویزیون سامسونگ چیست؟

برنامه وصل شدن گوشی به تلویزیون سامسونگ چیست؟

همانطور که می دانید روش‌هایی متنوعی برای اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ وجود دارد. اگر شما همه راه‌ها را رفته و به نتیجه نرسید، نگران نباشید زیرا هنوز یک راه حل برای اتصال گوشی شما به تلویزیون سامسونگ باقی مانده است.

برنامه Smart View همان راه‌حلی می‌باشد که ما قصد داریم در ادامه مطالب در رابطه با آن برای شما صحبت کنیم.

برنامه Smart View یا اسمارت ویو به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید به ساده‌ترین شکل ممکن به واسطه گوشی همراه خود به تلویزیون هوشمند سامسونگ متصل شده و فایل‌های داخل گوشی خود را با کیفیت بالایی مشاهده کنید.

جهت اتصال از گوشی به تلویزیون سامسونگ از طریق برنامه Smart View لازم است که شما مطابق با مراحل زیر پیش بروید.

در گام اول لازم است که شما یک نسخه از برنامه Smart View را دانلود کرده و آن را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

حال پس از دانلود و نصب برنامه بر روی گوشی، به سراغ تلویزیون هوشمند سامسونگ خود رفته و آن را به همراه گوشی به یک شبکه اینترنت مشابه و مشترک که دارای سرعت و کیفیت ایده‌آلی باشد متصل کنید.

اکنون نوبت به اجرای برنامه Smart View بر روی گوشی هوشمند می‌رسد. پس از اجرای برنامه باید گزینه Connect to TV را انتخاب کرده، تا به این ترتیب به لیست تلویزیون‌های قابل اتصال نمایش دسترسی یابید.

سپس تلویزیون مورد نظر خود را انتخاب نموده و به این ترتیب اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ برقرار می‌گردد.

پس از برقراری ارتباط بین گوشی و تلویزیون هوشمند سامسونگ احتمال دارد دو حالت مختلف بر روی صفحه نمایش تلویزیون قابل شما مشاهده گردد که در حالت اول آن با مدل‌های قدیمی‌تر تلویزیون‌های سامسونگ مرتبط می‌باشد.

همچنین یک پنجره پاپ آپ بر روی نمایشگر تلویزیون ظاهر می گردد که در این جا شما باید گزینه Allow را انتخاب کنید تا اتصال گوشی به تلویزیون سامسونگ هوشمند برقرار شود.

اما اگر تلویزیون سامسونگ شما جزو مدل‌های جدیدتر برند سامسونگ است. ابتدا شما با یک کد 4 رقمی بر روی صفحه نمایش تلویزیون خود مواجه می‌شود که جهت برقراری ارتباط لازم است کد مذکور را وارد گوشی خود وارد کرده و به این صورت گوشی خود را به واسطه برنامه Smart View به تلویزیون سامسونگ هوشمند متصل کنید و از امکاناتی که از این طریق به دست می‌آورید لذت ببرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت گوشی می توانید همین حالا از طریق پل‌های ارتباطی موجود با ما در تماس باشید.

نتیجه گیری

چگونه گوشی سامسونگ را به تلویزیون وصل کنیم سوال فوق یکی از رایج‌ترین سوالاتی است که در حال حاضر ذهن بسیاری از ما ایرانی را به خود مشغول کرده است. جهت کمک به شما هموطنان عزیز ما تمامی روش‌هایی کاربردی در این زمینه را خدمت شما معرفی نمودیم. منتهی جهت انتخاب درست شما باید به قابلیت‌های هر دو سیستم خود توجه کرده و متناسب با آن و همچنین امکاناتی که در دسترس دارید، روش مناسب را انتخاب کنید. به همین دلیل ما نمی‌توانیم از بین روش‌هایی موجود برای این منظور یکی را به عنوان بهترین به شما معرفی کنیم.